crossipotta Oulusta
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
crossipotta Oulusta
Kun taas pakolliset mopokulut on saatu maksettua, on aika alkaa haikailemaan uusien varusteiden perään. Crossipotta lipalla + ajolasit olisi hakusessa siis, tarkoitus ostaa ihan uutena paikan päältä Oulusta.
En oikein noista kypäristä ja niiden materiaaleista itse ymmärrä hölökäsen pölläystä, niin kyselempä täällä. Onko joku siis törmännyt paikallisissa liikkeissa asioidessaan erikoisen hyvälaatuisiin ja -hintaisiin kypäriin? Sparessa taisi olla jokin kypärä+lasit setti 99,- .
Laseiksi houkuttelisi hakea Kärkkäiseltä tuollaiset Scottin valmistamat kakkulat, joissa linssin mainostetaan olevan ympäristön kirkkauden mukaan säätyvä (eli kirkkaalla ilmalla tummenee jne). Hintaa niillä taisi olla 39e. Onko noista kokemuksia? Firman tupakkipaikalla joku noista taisi mainitakin.
En oikein noista kypäristä ja niiden materiaaleista itse ymmärrä hölökäsen pölläystä, niin kyselempä täällä. Onko joku siis törmännyt paikallisissa liikkeissa asioidessaan erikoisen hyvälaatuisiin ja -hintaisiin kypäriin? Sparessa taisi olla jokin kypärä+lasit setti 99,- .
Laseiksi houkuttelisi hakea Kärkkäiseltä tuollaiset Scottin valmistamat kakkulat, joissa linssin mainostetaan olevan ympäristön kirkkauden mukaan säätyvä (eli kirkkaalla ilmalla tummenee jne). Hintaa niillä taisi olla 39e. Onko noista kokemuksia? Firman tupakkipaikalla joku noista taisi mainitakin.
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Viesti:
- atomipoika
Minulla on Kärkkäiseltä ostettu m2r Revolution X-2 L koko on mulle hyvin istuva. Lasit ostin samasta paikasta Progrip (Double Clear - Light sensitive) linssillä. Lasit maksaa 39€ ja vaihtolinssit 29€.
Meillä muuten tais olla puhetta firman tupakkipaikalla tästä.
Meillä muuten tais olla puhetta firman tupakkipaikalla tästä.
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Minulla on ollut reilun vuoden käytössä NZI Muddy CAB ja olen ollut siihen ihan tyytyväinen. Käytän kypärälakkia joten kypärän sisuksia en ole ajatellut erikseen pestä vaikka se onkin mahdollista. Kypärän lujuutta ei ole onneksi tarvinnut testata.Karisa kirjoitti:EMC:llä on poistohyllyssä NZI:n pottia (mm Muddy). Millainenhan tuo NZI on yleensä laadultaan?
Käväseppä http://www.special-bike.com/index.php tuolta kysäseen Troy Leen kypäriä.

Mallihan on siis SE, jos jäi epäselväksi

Mallihan on siis SE, jos jäi epäselväksi
[quote="atomipoika"]Minulla on Kärkkäiseltä ostettu m2r Revolution X-2 L koko on mulle hyvin istuva. Lasit ostin samasta paikasta Progrip (Double Clear - Light sensitive) linssillä. Lasit maksaa 39€ ja vaihtolinssit 29€.
Nyt on muuten louisilla tarjouksessa noi m2r kypärät, ennen 252 euroa ja nyt 100 euroa. Itselleni tilasin tuollaisen potan.
http://www.louis.de/shop/img450/506435.JPG
-Sergei-
Nyt on muuten louisilla tarjouksessa noi m2r kypärät, ennen 252 euroa ja nyt 100 euroa. Itselleni tilasin tuollaisen potan.
http://www.louis.de/shop/img450/506435.JPG
-Sergei-
-Sergei-
Minulla on m2r revolution KTM väreissä
Hyvä kypärä, kevyt jne...
Ainoa "huono puoli" jos niin asian näkee on meluisuus kovissa maantie nopeuksissa sekä se, että lippa ottaa kovissa nopeuksissa tuuleen melko kovasti eli vastaantulevan rekan ilmavirta meinaa repäistä pään harteilta. Silti kyllä suosittelen ehdottomasti, mukava, kevyt, pestävissä...
HUOM
Koot ovat aivan muuta kuin normaalisti, minulla on L koko kun muista merkeistä ei edes XL:t sopineet läheskään päähän, kannattaa käydä kokeilemassa ennen internet tilausta paikallisessa myymälässä, esim Dirtbikessä on oulussa ja heilläkin oli jonkin sortin tarjous muistaakseni
Ainoa "huono puoli" jos niin asian näkee on meluisuus kovissa maantie nopeuksissa sekä se, että lippa ottaa kovissa nopeuksissa tuuleen melko kovasti eli vastaantulevan rekan ilmavirta meinaa repäistä pään harteilta. Silti kyllä suosittelen ehdottomasti, mukava, kevyt, pestävissä...
HUOM
antti
-
MarkkuHoo
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Viesti:
Oulussa Spare Wheelissä on muuten muutama crossikypärä nyt kohtuuhyvässä tarjouksessa vielä.
Crossi/enduromalleista AGV AX6 kuitumalli ja Suomy:n joku kuitukypärä olivat -25/-30% alessa. Olisko jäänyt 3-4 kpl:tta vielä hyllyyn, kun kävin ostamassa AGV:n M-koon pois kuleskelemasta, ja samalla Scottin Turboflow ajolasit (silmälasiystävällinen malli) tuli ostettua.
EMC:llä sitten oli NZI:stä joo koko M loppunut, S/L kai vielä olis löytynyt, muuten.
Inventoi MH
Crossi/enduromalleista AGV AX6 kuitumalli ja Suomy:n joku kuitukypärä olivat -25/-30% alessa. Olisko jäänyt 3-4 kpl:tta vielä hyllyyn, kun kävin ostamassa AGV:n M-koon pois kuleskelemasta, ja samalla Scottin Turboflow ajolasit (silmälasiystävällinen malli) tuli ostettua.
EMC:llä sitten oli NZI:stä joo koko M loppunut, S/L kai vielä olis löytynyt, muuten.
Inventoi MH