Pekkavee kirjoitti:Lakupilotti kirjoitti:Mulla se on taskussa.
Onko sama tasku aina mukana?
Pekka

Eikös se riitä, että se on ajokamojen taskuissa, esim. takin? Ei kai sitä muissa kamoissa tartte mukana kuskata? No joo, ne on tietty ne T-paita ja puukenkä -kuskit oma lukunsa ja toki takkejakin/housujakin voi olla useita. Ja totta, krossipaidassakin tulee ajettua. Ja entäs sitten ne laukkujen ja jarrulevylukon vara-avaimet? Muistanko ottaa tarvittavat vara-avaimet mukaan ja vaihtaa niitä ajokamoista toisiin. Hitto, meneekö tämä nyt hankalaksi?
Olisko siis kaikki avaimet pyörään köysittynä aina mukana, vaikka laukut ja ulkomailla mukana kulkeva jarrulevylukko kotona 90-98 % ajasta? Pitääpä vähän pohtia. Itse olen kuskannut vara-avaimia taskussa, kun ajelen järkevän tuontimatkan ulkopuolella. Muutoin ovat usein kotona.
Pitäisi kysäistä joltain plastico-kirurgilta jotain kolmatta kassia tonne housujen taskun tienoille ja siellä voisi kuskata roudarin nippua mukana

. Eiköhän lie parempi, että laittaa pyörän luota lähtiessä avaimet sen oikean eturenkaan roiskeläpän ja lokasuojankaaren koloon.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää