Poikamme maailmalla
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Poikamme maailmalla
Terve kaikille,
Uusi jäsen ilmoittautuu ja kehuu: tosi hieno sivusto, paljon tietoa ja hyviä juttuja,
ja tietoa tarvitaan; uudessa Autoliiton Moottori-lehdessä oli juttu mielenkiintoisesta matkasta; Sami Skog niminen kaveri on lähdössä eteläamerikkaan Africa Twinillä, mutta jutussa mainittu webbi osoite ei vaan tunnu toimivan... Vai eikö ole vielä auennut?
Olisi kiva seurata miten matka etenee, onko mies täällä jäsenenä, ilmoita ihmeessä oikea / korjattu linkki meille muillekin.
Tai jos joku tietää / tuntee tietoa kehiin!
Terveisin Jukkis
Uusi jäsen ilmoittautuu ja kehuu: tosi hieno sivusto, paljon tietoa ja hyviä juttuja,
ja tietoa tarvitaan; uudessa Autoliiton Moottori-lehdessä oli juttu mielenkiintoisesta matkasta; Sami Skog niminen kaveri on lähdössä eteläamerikkaan Africa Twinillä, mutta jutussa mainittu webbi osoite ei vaan tunnu toimivan... Vai eikö ole vielä auennut?
Olisi kiva seurata miten matka etenee, onko mies täällä jäsenenä, ilmoita ihmeessä oikea / korjattu linkki meille muillekin.
Tai jos joku tietää / tuntee tietoa kehiin!
Terveisin Jukkis
- Stobe
- Pyörä: Caballero 700,ZRX1200R, KLE 500
Tervetuloa palstalle. Luin tuon saman jutun Moottori-lehdestä, mutten kerinnyt vielä kokeilla linkkiä. Mahdollisestihan tuo blogi aukeaa vasta, kun matka alkaa.
"Kato iskä, tossa on oikeen kunnon tuplajouset",
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
- Pyynikin näkötornilla tuntemattomaksi jäänyt pikkupoika KLE:n oransseista haitarikumeista
-
Ola
- Pyörä: KTM 790 ADV-R & RD-07A
http://hombredelnorte.blogs.fi/
En tiedä mikä linkki Moottori-lehdessä oli, mutta tuo ainakin toimii. Kyllähän tuota Samia on täälläkin silloin tällöin näkynyt.
En tiedä mikä linkki Moottori-lehdessä oli, mutta tuo ainakin toimii. Kyllähän tuota Samia on täälläkin silloin tällöin näkynyt.
- sskog
- Pyörä: AT RD07x2, DR650SE
Morjesta!
Juu,
kyllähän se hymypoika minä olen,
en tiedä mistä toi linkki on haettu, mutta eipä se oikea ole,
toi Olan postaama on se toimiva.
www.hombredelnorte.blogs.fi
Lähtö se vaan lähenee, pyörä konttiin 3 viikon päästä, ja sitten viimeistään alkaa hermostuneena edestakaisin kävely.
Olen miettinyt tarpeellisia lauseitajoita pitäisi espanjaksi taitaa:
- olen eksyksissä
- voitteko kertoa, missä olen tällä kartalla
- että kuinka pitkä matka seuraavalle bensa-asemalle???
että tältä pohjalta.
Sami
kyllähän se hymypoika minä olen,
en tiedä mistä toi linkki on haettu, mutta eipä se oikea ole,
toi Olan postaama on se toimiva.
Lähtö se vaan lähenee, pyörä konttiin 3 viikon päästä, ja sitten viimeistään alkaa hermostuneena edestakaisin kävely.
Olen miettinyt tarpeellisia lauseitajoita pitäisi espanjaksi taitaa:
- olen eksyksissä
- voitteko kertoa, missä olen tällä kartalla
- että kuinka pitkä matka seuraavalle bensa-asemalle???
että tältä pohjalta.
Sami
- sskog
- Pyörä: AT RD07x2, DR650SE
Lähtökuopissa
Terve BB ja muut,
Pyörä keikkuu jossain Atlantin aalloilla matkalla Buenos Airesiin, laukkuihin pakattu huonointa mahdollista, eli pidä ja heitä pois tyyppistä vaatetta, ja vielä kun kaikki hyvät neuvot on unohdettu jo tässä vaiheessa, matka saakin jo alkaa.
Tukka on pois, ja mies kyllä niin vankilasta karanneen näköinen, toivottavasti eivät laita Lontoossa sentään linnaan...
Tervetuloa katsomaan, missä mies menee, postaan kuvia + tarinaa matkan varrelta kun joku internetkoju jostakin vastaan tulee.
Pyörä keikkuu jossain Atlantin aalloilla matkalla Buenos Airesiin, laukkuihin pakattu huonointa mahdollista, eli pidä ja heitä pois tyyppistä vaatetta, ja vielä kun kaikki hyvät neuvot on unohdettu jo tässä vaiheessa, matka saakin jo alkaa.
Tukka on pois, ja mies kyllä niin vankilasta karanneen näköinen, toivottavasti eivät laita Lontoossa sentään linnaan...
Tervetuloa katsomaan, missä mies menee, postaan kuvia + tarinaa matkan varrelta kun joku internetkoju jostakin vastaan tulee.
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Viesti: