Yamaha räjäytyskuvat

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Mikko
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Joulu 28, 2004 1:49 am
Paikkakunta: Keminmaa

Yamaha räjäytyskuvat

Viesti Kirjoittaja Mikko »

Terve! Ajattelin panna tämmösen linkkivinkin, jos vaikka joku ei tiiä. Räjäytyskuvia monenlaiseen yamahaan. http://parts.yamaha-motor.com
Avatar
Aki
Viestit: 67
Liittynyt: La Marras 13, 2004 7:14 pm
Paikkakunta: Liminka

Vain USA:n mallit

Viesti Kirjoittaja Aki »

Käsittääkseni siellä ei ole kuitenkaan kuin USA:n tuontimallit - erikoisemmat euroopan mallit puuttuvat. Ainakaan omaa päristintäni ei sieltä tarkalleen löydy - vastaavat kuvan bongasin kyllä yhdeltä saksalaiselta sitelta, joten no hätä sen suhteen. Paljonhan ne on samoja, mutta helposti niissä jotain pieniä eroja kuitenkin tuntuu olevan... hyvä saitti anyway.
Mikko
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Joulu 28, 2004 1:49 am
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja Mikko »

Joo, tosiaan unohtu mainita, että nuo on jenkki jammuja, mutta eipä niissä hirveitä eroja ole. Ainaki minun edellinen mopotin (XT600 2KF vm.89) oli sama kuin tuolla kuvissa.
Avatar
Kossu
Viestit: 151
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 10:57 pm
Paikkakunta: Oulunsalo

Viesti Kirjoittaja Kossu »

http://www.thumperfaq.com/
Tuolta löytyy kans räjäytyskuvia ja manuskoja, lähinnä 250-450 wr&yz:hin.
Vastaa Viestiin