Tänään se alako

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
JPT
Viestit: 238
Liittynyt: La Syys 25, 2004 10:40 pm
Pyörä: DR 500/600/800
Paikkakunta: Oulunseutu

Tänään se alako

Viesti Kirjoittaja JPT »

Tänään päivällä rupes nastarengas rapisee jäistä tietä vasten ja alko lumipölistä. 20 päivää ajotaukoo ja karmee hartialukko alkumatkasta. Matkaa ei tullu ko 50 kilsaa, mutta hauskaa oli, järvenjäälle en vielä uskaltanut, ettei mene sukellus hommiksi.

Onko muita kurakuskeja siirtyny jäiselle pinnalle ?
Avatar
Pekkavee
Viestit: 4742
Liittynyt: Su Loka 10, 2004 9:04 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Hyvähän se on ajella, kun on noita monella pyörällä vetäviä alla.
:o :o

Mun täytyy vaan odotella lumien sulamista, kun en ole nastarenkaita hankkinyt, enkä varmaan hankikaan vielä tänä talvena.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Kiskoin kesäkumit irti, piikit on kuulemma matkahuollossa tulossa kohti Torniota. Jos viikonlopuksi pääsis ilottelemaan...

Jottei otsikoiden määrä turhaa kasva, pidetään tämän luonteiset keskustelut tuolla Off(Road)Topic- otsikon alla, eikös juu?

Eli tuolla: viewtopic.php?t=173
Lukittu