Tänään päivällä rupes nastarengas rapisee jäistä tietä vasten ja alko lumipölistä. 20 päivää ajotaukoo ja karmee hartialukko alkumatkasta. Matkaa ei tullu ko 50 kilsaa, mutta hauskaa oli, järvenjäälle en vielä uskaltanut, ettei mene sukellus hommiksi.
Onko muita kurakuskeja siirtyny jäiselle pinnalle ?
Tänään se alako
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Kiskoin kesäkumit irti, piikit on kuulemma matkahuollossa tulossa kohti Torniota. Jos viikonlopuksi pääsis ilottelemaan...
Jottei otsikoiden määrä turhaa kasva, pidetään tämän luonteiset keskustelut tuolla Off(Road)Topic- otsikon alla, eikös juu?
Eli tuolla: viewtopic.php?t=173
Jottei otsikoiden määrä turhaa kasva, pidetään tämän luonteiset keskustelut tuolla Off(Road)Topic- otsikon alla, eikös juu?
Eli tuolla: viewtopic.php?t=173