kausi 3/04 alkoi

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Juha H
Viestit: 46
Liittynyt: La Marras 20, 2004 12:02 am
Pyörä: 525 exr/b-king
Paikkakunta: oulu

kausi 3/04 alkoi

Viesti Kirjoittaja Juha H »

eli taas on piikit alla .eikä tullut kuin yksi reikä sisäkumiin .jokos muilla renkaat vaihdettu .
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Kisarengas lupasi toimittaa renkaat marraskuun loppuun mennessä ja vaatii maksun etukäteen, eikä ole vielä toimittanut edes laskua...

Lunta sataa koko ajan, hyvin vois jo ajella Torniossa. Kuume nousee...
Avatar
Veijo
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 9:59 am
Pyörä: Cube AMS100 LTD
Paikkakunta: Tampere

Re: kausi 3/04 alkoi

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Juha H kirjoitti:jokos muilla renkaat vaihdettu .
No ei ole vielä vaihdettu :evil: .
Pyörän muu huolto on kesken:
- startti
- takavaimentimen huolto
- swingin ja linkun rasvaus
- satulan korjaus
- jne. muuta KTM:n järjestämää kivaa :shock:

Onko satulan uudelleen päälystämisestä kokemuksia?
canam
Viestit: 778
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 9:10 pm
Pyörä: canam
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja canam »

Eilen väänsin piikkikumit Gas Gasiin.
Tänään olin ajamassa metsälenkillä.
Pitoa taas löytyi ja mukavaa oli.
Olen joskus mailmassa vaihtanut RM 125 satulan päällisen ja samalla laitoin korkeamman pehmusteen. Tuli suorempi ja pääsi lähemmäs
tankkia.
Noita kumpiakia saa valmiina merkkikohtaisesti.
Jos on ilmakäyttöinen "naittaja" niin sillä saa parhaiten päällisen kiinni.
Itse ammuin sellaisella käsiviritteisellä.
Jotkin komppressori kauppiaat joilla on ilmatyökaluja vuokraavat niitä
naittajia.
Canam
Juha H
Viestit: 46
Liittynyt: La Marras 20, 2004 12:02 am
Pyörä: 525 exr/b-king
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja Juha H »

itsekin "parantelin" penkkiä. verhoomosta ostin kelkkavinyyliä=paras sään yms.kesto (tarkoittivat varmaan moottorikelkkaa) ja jäykkää vaahtomuovia. se näytti rouhitulta ja puristeltulta eiks oo hyvin kuvailtu :roll: ja tutulta sain paineilma naittajan lainaksi. kyllä se sen jesseteipillä rakennenetun aina voittaa ... ainakin visuaalisesti. +5000km persettä hieronut siinä eikä vinyylissä kulumisen jälkiä.
Avatar
Veijo
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 9:59 am
Pyörä: Cube AMS100 LTD
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Jukka kirjoitti:Kisarengas lupasi toimittaa renkaat marraskuun loppuun mennessä
Onko tässä kyse aikaisemmin keskustellusta kimppatilauksesta?
Montako nastarengasparia tilasitte?
Agitheosis
Viestit: 453
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:12 pm
Pyörä: Husqvarna CT6FS / Can-Am Outlander 800
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Agitheosis »

En ollut tyytyväinen istuimeni mukavuuteen. Käytin sen verhoilijalla joka uuden päällisen lisäksi laittoi lisää fylliä alkuperäisen päälle. Päällinen on keinonahkaa ja lisätty materiaali rouhepuristetta. Minulle vakuutettiin että vedenpitävyydestä ei tarvitse murehtia, enpä toisaalta ole tuota tarkoituksella kastellutkaan vain koittaakseni miten käy. Kulumiskestävyydestä en sano mitään tässä vaiheessa koska koetusta on kertynyt niin minimaalisesti . Ei ehkä tyylipisteitä tipahtele tuolle, kuten kuvasta on nähtävissä, mutta mukavuus parani. En ajoittain edes muistanut että mitään muutosta oli tehty. Tulos on mitä haettiin ja loppujen lopuksi aika kivuttomasti tuo hoitui, eikä maksanut niin paljoa mitä odotin.
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Veijo kirjoitti:
Jukka kirjoitti:Kisarengas lupasi toimittaa renkaat marraskuun loppuun mennessä
Onko tässä kyse aikaisemmin keskustellusta kimppatilauksesta?
Montako nastarengasparia tilasitte?
Kokonaista 2 paria. Tornion ulkopuolelta ei kiinnostusta herännyt.
Juha H
Viestit: 46
Liittynyt: La Marras 20, 2004 12:02 am
Pyörä: 525 exr/b-king
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja Juha H »

kaveri tilas kingsin 120/100 18" viimeviikolla tulee ma.oli vielä "hyllyssä" muuten on kuukauden jono kuulemma
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2796
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Juha H kirjoitti:kaveri tilas kingsin 120/100 18" viimeviikolla tulee ma.oli vielä "hyllyssä" muuten on kuukauden jono kuulemma
Minkälaiset ja mistä?

Meidän tilaamissa renkaissa on rallinastat keskellä ja piikit laidoilla. Ne on myyjän mukaan erikoisrenkaita, joita ei ole hyllyssä koskaan ja maksukin otetaan etukäteen.
Juha H
Viestit: 46
Liittynyt: La Marras 20, 2004 12:02 am
Pyörä: 525 exr/b-king
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja Juha H »

kisarenkaasta .takarenkaan.enduronastoillahttp://www.kisarengas.fi/renkaat/IMG_0005.JPG
Avatar
Veijo
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 9:59 am
Pyörä: Cube AMS100 LTD
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Juha H kirjoitti:kisarenkaasta .takarenkaan.enduronastoillahttp://www.kisarengas.fi/renkaat/IMG_0005.JPG
Tuommosella minäkin viime talven ajoin. Ihan hyvä rengas harrastelijalle.
Avatar
Kossu
Viestit: 151
Liittynyt: Pe Marras 05, 2004 10:57 pm
Paikkakunta: Oulunsalo

Viesti Kirjoittaja Kossu »

Veijo kirjoitti:
Juha H kirjoitti:kisarenkaasta .takarenkaan.enduronastoillahttp://www.kisarengas.fi/renkaat/IMG_0005.JPG
Tuommosella minäkin viime talven ajoin. Ihan hyvä rengas harrastelijalle.
Vieläkö sillä ajaa tämänkin talven? Tuliko paljon kilometrejä viime talvena? Hiukan ollu harkinnassa piikkien laitto jos lotossa sattus voittamaan :?
Avatar
Veijo
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 9:59 am
Pyörä: Cube AMS100 LTD
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Kossu kirjoitti: Vieläkö sillä ajaa tämänkin talven? Tuliko paljon kilometrejä viime talvena? Hiukan ollu harkinnassa piikkien laitto jos lotossa sattus voittamaan :?
Erittäin hyvin. Kilometrejä tuli n. 2000 km.
Avatar
hju
Viestit: 38
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 1:53 pm
Paikkakunta: OULU

Viesti Kirjoittaja hju »

Ensi viikolla kuukausi mopolla kuukausi syyslepoa täynnä, joten lienee aika vääntää piikit alle.

Meren jää ei taida Oulussa lihavaa miestä ja mopoa kantaa, mutta jokos lammet ja soiset sähkölinjat ovat ajokunnossa, jos vaikka kiskoisi mopoja kärryllä ajomaaston viereen?
Vastaa Viestiin