kausi 3/04 alkoi
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
kausi 3/04 alkoi
eli taas on piikit alla .eikä tullut kuin yksi reikä sisäkumiin .jokos muilla renkaat vaihdettu .
Re: kausi 3/04 alkoi
No ei ole vielä vaihdettuJuha H kirjoitti:jokos muilla renkaat vaihdettu .
Pyörän muu huolto on kesken:
- startti
- takavaimentimen huolto
- swingin ja linkun rasvaus
- satulan korjaus
- jne. muuta KTM:n järjestämää kivaa
Onko satulan uudelleen päälystämisestä kokemuksia?
Eilen väänsin piikkikumit Gas Gasiin.
Tänään olin ajamassa metsälenkillä.
Pitoa taas löytyi ja mukavaa oli.
Olen joskus mailmassa vaihtanut RM 125 satulan päällisen ja samalla laitoin korkeamman pehmusteen. Tuli suorempi ja pääsi lähemmäs
tankkia.
Noita kumpiakia saa valmiina merkkikohtaisesti.
Jos on ilmakäyttöinen "naittaja" niin sillä saa parhaiten päällisen kiinni.
Itse ammuin sellaisella käsiviritteisellä.
Jotkin komppressori kauppiaat joilla on ilmatyökaluja vuokraavat niitä
naittajia.
Canam
Tänään olin ajamassa metsälenkillä.
Pitoa taas löytyi ja mukavaa oli.
Olen joskus mailmassa vaihtanut RM 125 satulan päällisen ja samalla laitoin korkeamman pehmusteen. Tuli suorempi ja pääsi lähemmäs
tankkia.
Noita kumpiakia saa valmiina merkkikohtaisesti.
Jos on ilmakäyttöinen "naittaja" niin sillä saa parhaiten päällisen kiinni.
Itse ammuin sellaisella käsiviritteisellä.
Jotkin komppressori kauppiaat joilla on ilmatyökaluja vuokraavat niitä
naittajia.
Canam
itsekin "parantelin" penkkiä. verhoomosta ostin kelkkavinyyliä=paras sään yms.kesto (tarkoittivat varmaan moottorikelkkaa) ja jäykkää vaahtomuovia. se näytti rouhitulta ja puristeltulta eiks oo hyvin kuvailtu
ja tutulta sain paineilma naittajan lainaksi. kyllä se sen jesseteipillä rakennenetun aina voittaa ... ainakin visuaalisesti. +5000km persettä hieronut siinä eikä vinyylissä kulumisen jälkiä.
-
Agitheosis
- Viestit: 453
- Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:12 pm
- Pyörä: Husqvarna CT6FS / Can-Am Outlander 800
- Paikkakunta: Rauma
- Viesti:
En ollut tyytyväinen istuimeni mukavuuteen. Käytin sen verhoilijalla joka uuden päällisen lisäksi laittoi lisää fylliä alkuperäisen päälle. Päällinen on keinonahkaa ja lisätty materiaali rouhepuristetta. Minulle vakuutettiin että vedenpitävyydestä ei tarvitse murehtia, enpä toisaalta ole tuota tarkoituksella kastellutkaan vain koittaakseni miten käy. Kulumiskestävyydestä en sano mitään tässä vaiheessa koska koetusta on kertynyt niin minimaalisesti . Ei ehkä tyylipisteitä tipahtele tuolle, kuten kuvasta on nähtävissä, mutta mukavuus parani. En ajoittain edes muistanut että mitään muutosta oli tehty. Tulos on mitä haettiin ja loppujen lopuksi aika kivuttomasti tuo hoitui, eikä maksanut niin paljoa mitä odotin.
- Jukka
- Site Admin
- Viestit: 2796
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Minkälaiset ja mistä?Juha H kirjoitti:kaveri tilas kingsin 120/100 18" viimeviikolla tulee ma.oli vielä "hyllyssä" muuten on kuukauden jono kuulemma
Meidän tilaamissa renkaissa on rallinastat keskellä ja piikit laidoilla. Ne on myyjän mukaan erikoisrenkaita, joita ei ole hyllyssä koskaan ja maksukin otetaan etukäteen.
kisarenkaasta .takarenkaan.enduronastoillahttp://www.kisarengas.fi/renkaat/IMG_0005.JPG
Tuommosella minäkin viime talven ajoin. Ihan hyvä rengas harrastelijalle.Juha H kirjoitti:kisarenkaasta .takarenkaan.enduronastoillahttp://www.kisarengas.fi/renkaat/IMG_0005.JPG
Vieläkö sillä ajaa tämänkin talven? Tuliko paljon kilometrejä viime talvena? Hiukan ollu harkinnassa piikkien laitto jos lotossa sattus voittamaanVeijo kirjoitti:Tuommosella minäkin viime talven ajoin. Ihan hyvä rengas harrastelijalle.Juha H kirjoitti:kisarenkaasta .takarenkaan.enduronastoillahttp://www.kisarengas.fi/renkaat/IMG_0005.JPG