Mini mini toimintaa Oulun alueella?

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Raimo
Viestit: 1294
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 8:17 am
Pyörä: BMW R80GS & R1200RT
Paikkakunta: Oulunsalo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo »

Aki kirjoitti: Tietääkö kukaan onko Oulun alueella käynnissä ns. Mini mini crossi toimintaa (4-7 vuotiaille).
En itse tunne tuota OMK:n toimintaa, mutta katso niiden kotisivuilta yhteystiedot, ja soita jollekulle hallituksen jäsenelle:
http://www.oulunmoottorikerho.com/
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89
Avatar
Aki
Viestit: 67
Liittynyt: La Marras 13, 2004 7:14 pm
Paikkakunta: Liminka

Mini mini toimintaa Oulun alueella?

Viesti Kirjoittaja Aki »

Tietääkö kukaan onko Oulun alueella käynnissä ns. Mini mini crossi toimintaa (4-7 vuotiaille).

Tarkoituksena on hankkia pojalle (4 v.) ensi kesänä pieni crossi ja olisi mukava päästä porukoihin heti alkuun. Monen suuremman kaupungin liepeillä (esim Tampere) on varsin aktiivista toimintaa myös tuolla junioriosastolla. Oulussa on tietenkin murheena tuo Iinatin radan kohtalo, mutta eiköhän niitä ajopaikkoja tulevaisuudessakin jostain löydy.
Avatar
Aki
Viestit: 67
Liittynyt: La Marras 13, 2004 7:14 pm
Paikkakunta: Liminka

On toimintaa

Viesti Kirjoittaja Aki »

Selvittelin ja todentotta Iinatissa on varattuna rata myös pienimmille päristelijöille. Pari kolme jannua siellä on kuulemma viikottain käynyt ajamassa. Ensi kesänä siis sinne...

Hankkikaahan muutkin tenavillenne kunnon menopelit ja eikun radalle päristelemään. :D
Vastaa Viestiin