Aki kirjoitti: Tietääkö kukaan onko Oulun alueella käynnissä ns. Mini mini crossi toimintaa (4-7 vuotiaille).
En itse tunne tuota OMK:n toimintaa, mutta katso niiden kotisivuilta yhteystiedot, ja soita jollekulle hallituksen jäsenelle: http://www.oulunmoottorikerho.com/
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89
Tietääkö kukaan onko Oulun alueella käynnissä ns. Mini mini crossi toimintaa (4-7 vuotiaille).
Tarkoituksena on hankkia pojalle (4 v.) ensi kesänä pieni crossi ja olisi mukava päästä porukoihin heti alkuun. Monen suuremman kaupungin liepeillä (esim Tampere) on varsin aktiivista toimintaa myös tuolla junioriosastolla. Oulussa on tietenkin murheena tuo Iinatin radan kohtalo, mutta eiköhän niitä ajopaikkoja tulevaisuudessakin jostain löydy.
Selvittelin ja todentotta Iinatissa on varattuna rata myös pienimmille päristelijöille. Pari kolme jannua siellä on kuulemma viikottain käynyt ajamassa. Ensi kesänä siis sinne...
Hankkikaahan muutkin tenavillenne kunnon menopelit ja eikun radalle päristelemään.