Ajattelin hankkia lampaantaljan penkin päälle. Vaikka Ikeasta.
Tai sitten Taljatukusta.
Ei maksa paljon.
Lämmittää pyllyä ja muutenkin varmaan ihan hyvä.
Miten sen voisi siihen penkkiin kiinnittää niin että ohikulkijat ei ota sitä oitis mukaan.
Pyörä on BMW R1100GS, jossa penkit irtoavat erikseen.
Itse niin mulla on remmejä ommeltu kiinni taljaaseen mitkä menevät penkin alta,ei irtoaa vaikka seisten ajaa.
Ja siihen päähään mikä menee tankin suuntaan niin on ommeltu pussi pohjapuolelle ja penkin etupää menee siihen eikä lerpauta tai liiku mihiinkään,edes seisten ajaessa
Ompelin taljan reunoihin kiinni kuminauhat. Eteen, keskelle ja taakse omansa. Taljasta revin karvat pois niistä kohdista joissa kuminauha tuli kiinnitettäväksi.
Kiitos hyvistä vinkeistä.
Pitää vielä ostaa se talja.
Tuolla Taljatukussa http://www.taljatukku.fi/kauppa/ myydään pitkävillaisia ja lyhytvillaisia lampaantaljoja. Kumpi olisi parempi pyöräkäyttöön? Varmaan toi pienempi koko on kuitenkin sopiva. Mustaa väriä ajattelin.
Pekka
PS. Timon esittämä satula olisi kyllä varmaan hyvä, mutta ehkä se sopii paremmin johonkin Gold Wingiin kuin GS Bemariin
Juhana kirjoitti:Olisipa helppoa,kun olisi talvisatula erikseen...
Niin tai koko talvimotskari,vois kelien mukaan valita millä lähtee Joillakinhan näin on,mulla ei. Ainakaan vielä...
Mutta mitä säikeen aiheeseen tulee niin näitä kiinnittelyvinkkejä oltiin täälläkin vailla,kiitoksia vaan kovasti. Tuntuu että jotain kaipais tonne pyllyn alle,ei niin kovin lämmin tämä suomen talvi.
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Jos näistä kuvista on jollekin hytötyä, olkaapa hyvä.
Noista kohdista johon olen kuminauhan ommellut, niin on tuo "päällinahka" karvoineen revitty pois. Tämän jälkeen ompelukoneella suristeltu kumilanka kiinni.
Jos teillä on ollut vaihtoehtoisia menetelmiä kiinnitykseen, niin kertokaa ihmeessä.