Oko kellään kokemuksia enduroinnista Fuerteventurassa ?

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

More57
Viestit: 24
Liittynyt: Ke Loka 06, 2004 10:51 am
Pyörä: Adv 950, NX650
Paikkakunta: Espoo

Oko kellään kokemuksia enduroinnista Fuerteventurassa ?

Viesti Kirjoittaja More57 »

Pitäisi lähteä perheen kanssa Fuerteventuraan Kanarialle helmikuussa. Kun saarella on upeat maastot ja toisaalta perhe hermostuu :twisted: jos roikun nurkissa liikaa, ajattelin hommata enduron tai crossipyörän vuokralle tai sitten osallistua järjestetyille retkille :lol:

Onko kellään kokemuksia tämmöisestä puljusta ja niiden retkistä Fuerteventurassa :
http://www.backtrax1.com/Index.html

- Onko ihan mummo-anoppi akselin retkiä :?:

Onko kukaan vuokrannut pyörää siellä :?:
- en löytänyt kuukkelilla mitään tarjontaa, mutta luulis jotain löytyvän!

Hyvää Vuoden Vaihdetta!
Avatar
vuohi
Viestit: 183
Liittynyt: To Syys 30, 2004 6:24 pm
Paikkakunta: tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vuohi »

prkl kun en viime hiihtolomalla moista puljua löytänyt :evil: olisi ollut enemmän kuin paikallaa enduro pyörä sinne meinaan. corralejosta etsin vuokraamoa mutta ei ollut kun joku mönkijä safari firma siellä kylässä ja maastopyörän sitten loppunjen lopuksi otin pariksi päivää pahimpaan harmitukseen :lol: kannattaa sitten vuokrata auto ainakin päiväksi ei ole pahan hintaisia meinaan ja paljon mukavampi reissata omalla porukalla kuin jossain turisti bussissa. muuten hyvä paikka mutta vesi on vähän kylmää ja aina tuulee enemmän tai vähemmän. kannattaa sitten varoa paikallista liikennettä jos pyörän ottaa vuokralle meni meinaan kapealla vuoristo tiellä hiacea oikealta ja vasemmalta välillä ohitte :?
pärrästä fotoja ----> http://www.motot.net/galleria/5065
Vastaa Viestiin