BMW K 600 GS/ST

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Skogis
Viestit: 333
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 1:54 pm
Pyörä: F800GS, Gas Gas EC300
Paikkakunta: Vasa

BMW K 600 GS/ST

Viesti Kirjoittaja Skogis »

Onko tämä ensi vuoden mallit vai pelkkä suunitelmia. Kuvat on tehnyt tietokoneella mutta siellä on yli neljän sivun artikkeli valitettavasti saksan kielillä, mutta kuitenkin paljon kirjoitettu jos se olisi pelkkä huhuja.
Liitteet
IM000163.JPG
(1.01 MiB) Tiedosto ladattu 187 kertaa
IM000162.JPG
(1.03 MiB) Tiedosto ladattu 209 kertaa
Avatar
Pekkavee
Viestit: 4742
Liittynyt: Su Loka 10, 2004 9:04 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Siistin näköisiä pyöriä.

Eiks BMW:n sivuilla ole mitään noista?
Voipi olla joku nettipila.

Pekka
:shock: :shock:
Avatar
Veijo
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 9:59 am
Pyörä: Cube AMS100 LTD
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Pekkavee kirjoitti:Siistin näköisiä pyöriä.

Eiks BMW:n sivuilla ole mitään noista?
Voipi olla joku nettipila.

Pekka
:shock: :shock:
Taisi jäädä kuvat katsomatta :) Mielelläni olisin lukenut tekstitkin, mutta digikameralla kuvatut kuvat olivat liian epätarkkoja. Tuo kapea kaksisylinterinen moottori on mielenkiintoinen.

"Osta KTM, niin opit mp-saksaa :)"
Avatar
Pekkavee
Viestit: 4742
Liittynyt: Su Loka 10, 2004 9:04 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

No on se hyvä Veijo, että tästä pyoräilystä on jotain hyötyäkin:

Opit saksaa, kun omistat KTM:n

Pekka
:shock: :shock:
Skogis
Viestit: 333
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 1:54 pm
Pyörä: F800GS, Gas Gas EC300
Paikkakunta: Vasa

Viesti Kirjoittaja Skogis »

Ei ole mikään nettipila. Mä olen itse kuvannut se lehtiartikkeli. Se oli PS lehdessä
Jari
Viestit: 632
Liittynyt: La Syys 25, 2004 2:13 pm
Pyörä: -

Viesti Kirjoittaja Jari »

GS näytti aihiolta siihen monen huokailemaan kurapyörään. Jousitusta vaan korkeammalle, nappulat alle ja toimivat valot niin johan on peli. Mitäs tekniset tiedot sanoo painosta ja tehoista?
Avatar
Vesku
Viestit: 43
Liittynyt: La Loka 09, 2004 9:46 am
Pyörä: BMW R1150GS Adv.
Paikkakunta: Kiukainen

Viesti Kirjoittaja Vesku »

Jos tämä on suunnitelma, niin vähän keskeneräiseltä vaikuttaa...
Kone on K1200 ässän, tosin keskeltä on poistettu pari sylinteriä. Se voi olla takapyörälle menevä remmiveto vähän propellilla jos se liitetään koneessa näkyvään kartaanin kulmavaihteeseen :wink:
Avatar
Pekkavee
Viestit: 4742
Liittynyt: Su Loka 10, 2004 9:04 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Joo, tää on ihan kummitusjuttu, tuli just sopivasti Halloweeniin:

pünktlich zu Halloween, ein neuer Spuk, hab gerade die neue "PS Zeitschrift" vor mir, auf den Seiten 10-13 wird die Idee einer 600er BMW veröffentlicht, mit einem halbierten K1200 Motor

Osoitteessa

http://www.f650.de/forum/thread.php?id=47313

käytiin keskustelua asiasta ja homma on ton PS lehden mielikuvituksen tuotetta.

Ajatus oli laittaa BMW K1200 moottori keskeltä kahtia tota enduroa varten.
Ajatus on tietysti ihan mainio, mutta ei oikein onnistu käytännössä.
Tietokoneella se onnistuu näköjään ihan näyttävästi lehden sivuille.

Voihan olla, että BMW kehittää jotain tollaista jatkossa. Husabergiltä löytyy noilta keskustelusivuilta melkein samanlainen ihan oikea pyörä, eli kaksipyttyinen enduro tai supermoto.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Vastaa Viestiin