BMW K 600 GS/ST
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Skogis
- Viestit: 333
- Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 1:54 pm
- Pyörä: F800GS, Gas Gas EC300
- Paikkakunta: Vasa
BMW K 600 GS/ST
Onko tämä ensi vuoden mallit vai pelkkä suunitelmia. Kuvat on tehnyt tietokoneella mutta siellä on yli neljän sivun artikkeli valitettavasti saksan kielillä, mutta kuitenkin paljon kirjoitettu jos se olisi pelkkä huhuja.
- Liitteet
-
- IM000163.JPG
- (1.01 MiB) Tiedosto ladattu 187 kertaa
-
- IM000162.JPG
- (1.03 MiB) Tiedosto ladattu 209 kertaa
Taisi jäädä kuvat katsomattaPekkavee kirjoitti:Siistin näköisiä pyöriä.
Eiks BMW:n sivuilla ole mitään noista?
Voipi olla joku nettipila.
Pekka
![]()
"Osta KTM, niin opit mp-saksaa
Joo, tää on ihan kummitusjuttu, tuli just sopivasti Halloweeniin:
pünktlich zu Halloween, ein neuer Spuk, hab gerade die neue "PS Zeitschrift" vor mir, auf den Seiten 10-13 wird die Idee einer 600er BMW veröffentlicht, mit einem halbierten K1200 Motor
Osoitteessa
http://www.f650.de/forum/thread.php?id=47313
käytiin keskustelua asiasta ja homma on ton PS lehden mielikuvituksen tuotetta.
Ajatus oli laittaa BMW K1200 moottori keskeltä kahtia tota enduroa varten.
Ajatus on tietysti ihan mainio, mutta ei oikein onnistu käytännössä.
Tietokoneella se onnistuu näköjään ihan näyttävästi lehden sivuille.
Voihan olla, että BMW kehittää jotain tollaista jatkossa. Husabergiltä löytyy noilta keskustelusivuilta melkein samanlainen ihan oikea pyörä, eli kaksipyttyinen enduro tai supermoto.
Pekka

pünktlich zu Halloween, ein neuer Spuk, hab gerade die neue "PS Zeitschrift" vor mir, auf den Seiten 10-13 wird die Idee einer 600er BMW veröffentlicht, mit einem halbierten K1200 Motor
Osoitteessa
http://www.f650.de/forum/thread.php?id=47313
käytiin keskustelua asiasta ja homma on ton PS lehden mielikuvituksen tuotetta.
Ajatus oli laittaa BMW K1200 moottori keskeltä kahtia tota enduroa varten.
Ajatus on tietysti ihan mainio, mutta ei oikein onnistu käytännössä.
Tietokoneella se onnistuu näköjään ihan näyttävästi lehden sivuille.
Voihan olla, että BMW kehittää jotain tollaista jatkossa. Husabergiltä löytyy noilta keskustelusivuilta melkein samanlainen ihan oikea pyörä, eli kaksipyttyinen enduro tai supermoto.
Pekka