Juu, ole hyvä vaan. Näyttää tuosta minun vastauksestakin puuttuvan yksi i-kirjain Englanninkielen vaikutus näkyy suomenkielen kirjoitusasussa, mutta vielä toistaiseksi teksti on ymmärrettävämpää, jos yhdyssanat kirjoitetaan yhteen.
Hienoja vehkeitä monessakin mielessä ja hyviä kuvia. Tulipa tossa noita kuvia kattellessa mieleeni, että jos enskoja ei olis vielä keksitty, ajaisin varmaankin customilla. En tiiä mikä siinä on , mut noi kyykkyvehkeet ei miellytä meikäläisen silmää kyllä yhtään. Siltikin on hienoa, että valinnanvaraa löytyy joka lähtöön ja jokainen saa "taaplata tyylillään"
Veijo kirjoitti:Kiitos linkstä, kuniita pyöriä ja naisia.
PS. messukuvia on yhdyssana.
Nyt asiasta ihan neljänteen, kun silmä osui Veijon nickiin... Eli alahan kertoilla tuosta uusimmasta hankinnasta - Aprillipyörästä! Ilmeisesti CeeBee-Honta vaihtui Italothumpperiin?
HeikkiL kirjoitti:
Nyt asiasta ihan neljänteen, kun silmä osui Veijon nickiin... Eli alahan kertoilla tuosta uusimmasta hankinnasta - Aprillipyörästä! Ilmeisesti CeeBee-Honta vaihtui Italothumpperiin?
Hienoa huomata kuinka tarkkaavaisia täällä ollaankaan
Valitettavasti olen nickin suhteen etuajassa. Olen miettinyt, että Aprilian 650 Trail voisi olla sopiva retkipyörä. Sellaista vain täytyisi päästä kokeilemaan jossain. Sorry, vasta haaveiluvaiheessa ollaan sittenkin menossa