Komeita messukuvia

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Hannu^
Viestit: 376
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 11:45 am
Pyörä: CRF450X
Paikkakunta: Ljusdal/Rovaniemi

Komeita messukuvia

Viesti Kirjoittaja Hannu^ »

http://www.washingtonriders.com/forum/s ... php?t=4802

En tiedä kuinka monelle jo mahdollisesti tutuja kuvia mutta laitanpa kuitenkin.

Enimmäkseen katupärriä mutta löytyy myös ihan asiallisia kurapyörä kuviakin ja kuvia monelle kurapyöräilijälle varmasti kelpaavista markaseuroista :D
Viimeksi muokannut Hannu^, Pe Marras 04, 2005 8:46 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
Avatar
Veijo
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 9:59 am
Pyörä: Cube AMS100 LTD
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Kiitos linkstä, kuniita pyöriä ja naisia.

PS. messukuvia on yhdyssana.
MrB
Viestit: 288
Liittynyt: To Syys 30, 2004 8:52 am
Pyörä: CB
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MrB »

Harvinaisen paljon oli moottoripyörän kuvia noin mp-messukuviksi =) Ja vielä ihan hyviä otoksia, tommosia on mukava katella.
-- Backman
kuvagalleria
Avatar
Hannu^
Viestit: 376
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 11:45 am
Pyörä: CRF450X
Paikkakunta: Ljusdal/Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Hannu^ »

Kiitos Veijo vinkistä :D

Tahtoo näin kuumeisena tuo ajatus hiukan pätkiä :oops:
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
Avatar
Veijo
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 9:59 am
Pyörä: Cube AMS100 LTD
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Hannu^ kirjoitti:Kiitos Veijo vinkistä :D

Tahtoo näin kuumeisena tuo ajatus hiukan pätkiä :oops:
Juu, ole hyvä vaan. Näyttää tuosta minun vastauksestakin puuttuvan yksi i-kirjain ;) Englanninkielen vaikutus näkyy suomenkielen kirjoitusasussa, mutta vielä toistaiseksi teksti on ymmärrettävämpää, jos yhdyssanat kirjoitetaan yhteen.
Kale
Viestit: 276
Liittynyt: Ti Elo 30, 2005 8:58 pm
Paikkakunta: varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Kale »

Hienoja vehkeitä monessakin mielessä ja hyviä kuvia. Tulipa tossa noita kuvia kattellessa mieleeni, että jos enskoja ei olis vielä keksitty, ajaisin varmaankin customilla. En tiiä mikä siinä on , mut noi kyykkyvehkeet ei miellytä meikäläisen silmää kyllä yhtään. Siltikin on hienoa, että valinnanvaraa löytyy joka lähtöön ja jokainen saa "taaplata tyylillään" :)
Avatar
HeikkiL
Viestit: 628
Liittynyt: La Loka 02, 2004 9:15 am
Pyörä: Kaik' o mänt
Paikkakunta: Jakarta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeikkiL »

Veijo kirjoitti:Kiitos linkstä, kuniita pyöriä ja naisia.

PS. messukuvia on yhdyssana.
Nyt asiasta ihan neljänteen, kun silmä osui Veijon nickiin... Eli alahan kertoilla tuosta uusimmasta hankinnasta - Aprillipyörästä! :) Ilmeisesti CeeBee-Honta vaihtui Italothumpperiin?
Avatar
Veijo
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 9:59 am
Pyörä: Cube AMS100 LTD
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Veijo »

HeikkiL kirjoitti: Nyt asiasta ihan neljänteen, kun silmä osui Veijon nickiin... Eli alahan kertoilla tuosta uusimmasta hankinnasta - Aprillipyörästä! :) Ilmeisesti CeeBee-Honta vaihtui Italothumpperiin?
Hienoa huomata kuinka tarkkaavaisia täällä ollaankaan :D
Valitettavasti olen nickin suhteen etuajassa. Olen miettinyt, että Aprilian 650 Trail voisi olla sopiva retkipyörä. Sellaista vain täytyisi päästä kokeilemaan jossain. Sorry, vasta haaveiluvaiheessa ollaan sittenkin menossa :(
Vastaa Viestiin