Kuka tunnustaa tunnustaneensa?

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

vkoivu
Viestit: 1784
Liittynyt: To Tammi 20, 2005 12:59 am
Pyörä: pyörät myyty
Paikkakunta: Kouvola / Espoo

Kuka tunnustaa tunnustaneensa?

Viesti Kirjoittaja vkoivu »

Avatar
Veijo
Viestit: 1232
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 9:59 am
Pyörä: Cube AMS100 LTD
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Tunnustan lähettäneeni terveisiä, tuliko perille? Ei niin, et päässyt alkua pidemmälle pystymettäreissulla.
Avatar
Sandels
Viestit: 155
Liittynyt: Ti Elo 23, 2005 1:38 pm
Paikkakunta: Helvetia

Viesti Kirjoittaja Sandels »

Jösses, mikä sivusto. Tovi vierähti tunnustuksia lukien ja röhö-naurua pidätellen. Kerrassaan kummallisia ja röyhkeitäkin tarinoita, ja ilmeisesti kovat omantunnontuskat...
jiitee
Viestit: 419
Liittynyt: Ti Syys 06, 2005 12:41 pm
Pyörä: BMW R 1150 GS KTM 400 LC4 MIL
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja jiitee »

ei varmaan mitään hätää jos oli umpikypärä,visiiri alhaalla ja goretex ajoasu....
Avatar
juh@
Viestit: 482
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 7:42 pm
Pyörä: AT RD07A
Paikkakunta: Kainuu

Viesti Kirjoittaja juh@ »

http://tunnustusten.luola.net/index.php?id=13639

Ettei olisi vaan joku Suomen suurimman moottoripyöräfoorumin mode... :D
404 HTTP Error File not found
vkoivu
Viestit: 1784
Liittynyt: To Tammi 20, 2005 12:59 am
Pyörä: pyörät myyty
Paikkakunta: Kouvola / Espoo

Viesti Kirjoittaja vkoivu »

juh@ kirjoitti:http://tunnustusten.luola.net/index.php?id=13639

Ettei olisi vaan joku Suomen suurimman moottoripyöräfoorumin mode... :D
...uskaltaiskohan tuon mennä sinne palaute osastolle linkittämään?
Avatar
juh@
Viestit: 482
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 7:42 pm
Pyörä: AT RD07A
Paikkakunta: Kainuu

Viesti Kirjoittaja juh@ »

vkoivu kirjoitti:
juh@ kirjoitti:http://tunnustusten.luola.net/index.php?id=13639

Ettei olisi vaan joku Suomen suurimman moottoripyöräfoorumin mode... :D
...uskaltaiskohan tuon mennä sinne palaute osastolle linkittämään?
Ei taida kannattaa, on siellä ampiaispesällä sohijoita jo ihan riittävästi. Parempi kun pysyy vaan täällä "kotikulmilla"...
404 HTTP Error File not found
vkoivu
Viestit: 1784
Liittynyt: To Tammi 20, 2005 12:59 am
Pyörä: pyörät myyty
Paikkakunta: Kouvola / Espoo

Viesti Kirjoittaja vkoivu »

juh@ kirjoitti:
vkoivu kirjoitti:
juh@ kirjoitti:http://tunnustusten.luola.net/index.php?id=13639

Ettei olisi vaan joku Suomen suurimman moottoripyöräfoorumin mode... :D
...uskaltaiskohan tuon mennä sinne palaute osastolle linkittämään?
Ei taida kannattaa, on siellä ampiaispesällä sohijoita jo ihan riittävästi. Parempi kun pysyy vaan täällä "kotikulmilla"...
Joo ja sitäpaitsi tuo linkki on ollut siellä erään keskusteluryhmän palstalla nyt jo useamman tunnin. Eikä ole mun laittamana, enkä edes tuota kaveria yllyttänyt tuota linkkiä sinne laittamaan (ainakaan paljoa).
Avatar
JiiPee
Viestit: 119
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 9:30 am
Pyörä: 790 Rreissuenduro
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Veijo,

Mä olisin sijaiskuljettanut ne sun terveiset, mutta...

Ei, ongelmana ei ollut niinkään pystymettäreissun alkumatka, mikä oli ilahduttava muistutus siitä että talviajokausi on tulossa taas.
Perjantai-iltana oli vaan liian kiire jahdata omia varjoja ja
lauantaiaamuna terveisten puskurimuisti oli salaperäisesti tyhjentynyt.

Tosi garbaasi tuo kyllä terveisensä itse.

Jäin silti huolestuneena ihmettelemään mihin Suomen
nopein Bokseritipu jäi huikeista sladiteorioista huolimatta...

Pitäisköhän käydä tunnustamassa että räiskäleet maistui hyviltä taas ?


JiiPee
Vastaa Viestiin