moottoripyörä Belgiasta tai Hollannista
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
moottoripyörä Belgiasta tai Hollannista
Osaisiko joku kertoa yrityksístä, jotka tuovat moottoripyöriä Belgiasta tai Hollannista? Ainoa liike, johon olen törmännyt netissä on Belcar. Yritys vaikuttaa erittäin asialliselta, mutta olisi hyvä tietää muistakin, niin olisi mistä valita, kun pyörän tuonti tulee ajankohtaiseksi.
Re: moottoripyörä Belgiasta tai Hollannista
Jos meinaat ostaa käytetyn pyörän ko. maista ja etsit vain kyytiä, niin Kuljetusliike Heikki Seppälä Ky Alajärveltä ajaa päivittäin Hollannista Suomeen. Toi oman pyöräni viime talvena tosi nopeasti ja sujuvasti suoraan kotiovelle Bremenin läheltä Saksasta. http://www.kuljetusseppala.fi/
-
Velska
- Pyörä: Triumph tiger 900 rallypro
Imatralainen Mimoto ky tuo pyöriä Belgiasta. Taitaapi tuoda myös roipetta tilauksesta.
Hyvät ei hätäile
Nivalassa toimiva Automobile Finland tuo belgiasta ja samoin tosiaan tuo yllämainittu Mimoto. Molemmilta olen hankkinut yhden därrän.
Kiitoksia neuvoista! Laittelin tuossa mailia Belcarille ja Automobile Finlandille, mutta eivät ole ainakaan vielä innostuneet vastaamaan. Mimoton sivunkin kävin katsomassa, mutta ainakaan juuri nyt ei ollut mitään kiinnostavaa. Seuraillaan sivustoja, ainahan sitä välillä tulee jotain mielenkiintoista myyntiin.
-
kari.k
- Pyörä: honda at, honda ta, jawa353.
mimotolle kun ilmotat mitä haet niin kyllä löytää.
-
teppogarde
- Pyörä: DL 650 V-Strom
Ostin menneenä kesänä -04 V-Stromin Mimotosta ja totesin kauppatavan aika reiluksi; täysi tyytyväisyystakuu, viikon saat kokeilla ja tutkia kampetta ja jos et ole tyytyväinen, voit purkaa kaupan ilman sen kummempia perusteluita. (ei tarvinu sille tielle lähteä, hyvin on "Stormi" pelittäny)
-Ja ehkä tärkein pointti on siinä, että teet kaupan suomalaisen motoliikkeen kanssa kaikkine kuluttajansuojineen etkä jonkun belgialaisen tai muun ulkomaanelävän...
-Ja ehkä tärkein pointti on siinä, että teet kaupan suomalaisen motoliikkeen kanssa kaikkine kuluttajansuojineen etkä jonkun belgialaisen tai muun ulkomaanelävän...
Älä sano, ettet osaa jos et ole vähintään paria kertaa kokeillut.
Hei!
Ajattelin päivittää moponhankintaprojektiani. Sain etsimäni moottoripyörän talliini toissailtana ja nyt on hymy korvissa.
Käytyäni keskustelua aiemmin mainitsemieni yritysten kanssa päädyin yhteistyöhon Belcarin Sakari Vinkan kanssa, ja valintani yrityksen suhteen osui mielestäni kohdalleen. En ole koskaan saanut yhtä hyvää asiakaspalvelua kuin mitä Sakarilta sain. Hän vastasi välittömästi viesteihini ja soitti itse minulle tarvittaessa. Toiminta Belgiassa oli todella nopeaa ja asiantuntevaa, saamani pyörä vastasi Sakarin antamaa kuvausta.
Moottoripyörän ja papereiden toimitukset menivät sovitulla tavalla, ja aikataulut pitivät. Sakarin ottama korvaus työstä oli todella kohtuullinen, samoin kuljetuskustannus kotiovelle. Etsin itse pyörä marktplaats.nl ja 2dehands.be/.nl sivuilta ja Sakari hoiti loput.
Tämä ei sitten ole maksettu mainos, on vain hienoa kohdata hyvää asiakaspalvelua ja yhteistyökykyä, koska ajoittain tuntuu, että ne ovat katoavia luonnonvaroja.
Ajattelin päivittää moponhankintaprojektiani. Sain etsimäni moottoripyörän talliini toissailtana ja nyt on hymy korvissa.
Käytyäni keskustelua aiemmin mainitsemieni yritysten kanssa päädyin yhteistyöhon Belcarin Sakari Vinkan kanssa, ja valintani yrityksen suhteen osui mielestäni kohdalleen. En ole koskaan saanut yhtä hyvää asiakaspalvelua kuin mitä Sakarilta sain. Hän vastasi välittömästi viesteihini ja soitti itse minulle tarvittaessa. Toiminta Belgiassa oli todella nopeaa ja asiantuntevaa, saamani pyörä vastasi Sakarin antamaa kuvausta.
Moottoripyörän ja papereiden toimitukset menivät sovitulla tavalla, ja aikataulut pitivät. Sakarin ottama korvaus työstä oli todella kohtuullinen, samoin kuljetuskustannus kotiovelle. Etsin itse pyörä marktplaats.nl ja 2dehands.be/.nl sivuilta ja Sakari hoiti loput.
Tämä ei sitten ole maksettu mainos, on vain hienoa kohdata hyvää asiakaspalvelua ja yhteistyökykyä, koska ajoittain tuntuu, että ne ovat katoavia luonnonvaroja.
No uskaltaako sitä tiedustella että mitä maksoi mopon tuonti kotiin saakka kaikkine kuluineen? YV:nä voi laittaa jos ei julkisesti kehtaa. Mopokuumetta (krooninen) itselläkin olisi....Africa twininkö hommasit?
Hei!
Laitoin YV:tä tulemaan.
Laitoin YV:tä tulemaan.