Hei pohjoisen miehet, mikäs on ruskan tilanne nyt? Vai onko vielä mitään.
Ruska reissua tahtoo pukata.
T jarski
Lapin ruskaa
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Lapin ruskaa
Oota vielä vähän, ehkä ensi viikolla. Jo pari viikkoa ollut yläperällä puuruska, maaruska vielä tulollaa jotta on parhaimmillaan. Näin minun mielestä.
antti
Saariselällä on koivut varvulla ja tilanne on varmaan sama muuallakin tunturialueilla. Levin pajupuskikoissa vielä roikottaa muutamia väsyneitä lehden riekaleita. Vai olikohan ne pizzanpaloja? Ajokelit kyllä on hyvät, aamulla töihin tullessa +5 astetta, kuiva tien pinta ja porotkin ovat sienestämässä.
015
- av2
- Pyörä: Africa Twin XRV750 1997
Tuolta löytyy linkki kelikameroihin mistä näkyy ruskan kehittyminen hyvin. Itse myös taas harkitsen ruskareissua. Työkaveri tänään kertoi kuulleensa radiosta vaiko olikohan lukeneen lehdestä jotta tänä vuonna ei saisi ehkä kunnon ruskaa!?
XRV-97
Tuollaista uutisoitiin eilen:av2 kirjoitti:Työkaveri tänään kertoi kuulleensa radiosta vaiko olikohan lukeneen lehdestä jotta tänä vuonna ei saisi ehkä kunnon ruskaa!?
Lapin ruska on tavallista värittömämpi
Kuinkas pitkälle ruskareissulle isännät on menossa? Saariselällä päin olis mukava käydä, ja jos sinne päin on muitakin menijöitä niin kivvaa olis ajaa matkaa vaikka isommallakin porukalla kuin itsekseen
---minä yritän---