tilanne on seuraava: customista pitäs päästä eroon ja alle pitäis saada enska. Tarkotuksena olis löytää sopiva enska "sekakäyttöön" (alle 650 cc ja alle 5000 e).
Olen Hondamiehenä kattellu Transua ja Domia. Kummastakin löytyy hyvät sivut, mutta sellasta sivua en oo löytäny, missä ois noitten keskinäinen vertailu. Laittakahan asiasta tietävät jotain faktaa pöytään (ruutuun).
Muistakin enskoista kaivataan tietoa/suositteluja.
Mitkä on sellaset asiat mitä kannataa ottaa huomioon ekan enskan hankinnassa
Siis tuleva enskamies odottelee kaikenlaista tietoa enskoista.
Kiitokset etukäteen.