MP liikkeitä Stutgartissa tai Munchenissä ?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Viestit: 2618
- Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Paikkakunta: München, Saksa
- Viesti:
MP liikkeitä Stutgartissa tai Munchenissä ?
99.5% varmuudella ens kuun lopussa muutto etelä-Saksaan Ulm:iin ja nyt ois kyselyssä tuon alueen MP liikkeitä.
Pyörä tulee suurella varmuudella olemaan R1200GS kunhan asunto on löydetty ja päästään suunnilleen normaaliin elämisen makuun.
Pyörä tulee suurella varmuudella olemaan R1200GS kunhan asunto on löydetty ja päästään suunnilleen normaaliin elämisen makuun.
Re: MP liikkeitä Stutgartissa tai Munchenissä ?
Pistä Ulmilaiset ojennukseen =)
-- Backman
kuvagalleria
kuvagalleria
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Viestit: 2618
- Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Paikkakunta: München, Saksa
- Viesti:
Saksasta puheenollen Berliinissä, parin korttelin päässä siitä Bemarikaupasta on mainio paikka: MeilenWerk. Uskomattomia vanhoja autoja ja pyöriä kanssa, ja vapaa pääsy.
http://www.meilenwerk.de/
Siellä kannattaa käydä ehdottomasti kun käy Berliinissä turistina.
Käytiin siellä kavereiden kanssa, kun oltiin Bemari Meeting reissulla Garmisch-Partenkircheniin viime heinäkuussa. Samalla käytiin siellä Bemari kaupassa ja yritettiin päästä BMW tehtaille., Tehdaskäynnille pitää kuitenkin ilmoiuttautua etukäteen, joten ei ollut mitään mahiksia.
Pekka

http://www.meilenwerk.de/
Siellä kannattaa käydä ehdottomasti kun käy Berliinissä turistina.
Käytiin siellä kavereiden kanssa, kun oltiin Bemari Meeting reissulla Garmisch-Partenkircheniin viime heinäkuussa. Samalla käytiin siellä Bemari kaupassa ja yritettiin päästä BMW tehtaille., Tehdaskäynnille pitää kuitenkin ilmoiuttautua etukäteen, joten ei ollut mitään mahiksia.
Pekka
Viimeksi muokannut Pekkavee, La Syys 24, 2005 7:37 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Viestit: 2618
- Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Paikkakunta: München, Saksa
- Viesti:
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Viestit: 2618
- Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Paikkakunta: München, Saksa
- Viesti:
Täytyypäs käväistä tuolla ja myöskin bemarin tehtailla. Ulm:sta on noin tunnin ajomatka Muncheniin...Pekkavee kirjoitti:Siellä Munchenissä, parin korttelin päässä siitä Bemarikaupasta on mainio paikka: MeilenWerk. Uskomattomia vanhoja autoja ja pyöriä kanssa, ja vapaa pääsy.
http://www.meilenwerk.de/
Siellä kannattaa käydä ehdottomasti, vaikka olisi Munchenissä vain turistireissulla.
Käytiin siellä kavereiden kanssa, kun oltiin Bemari Meeting reissulla Garmisch-Partenkircheniin viime heinäkuussa. Samalla käytiin siellä Bemari kaupassa ja yritettiin päästä BMW tehtaille., Tehdaskäynnille pitää kuitenkin ilmoiuttautua etukäteen, joten ei ollut mitään mahiksia.
Pekka
![]()
Sorry, muisti pätkii. Se MeilenWerk on muuten Berliinissä. Niinkuin ne tehtaat. Sorry.Marko Hemmilä kirjoitti: Täytyypäs käväistä tuolla ja myöskin bemarin tehtailla. Ulm:sta on noin tunnin ajomatka Muncheniin...
Korjasin ton kaupungin tohon mun edelliseen juttuun.
Mutta tee sinne reissu, se on näkemisen arvoinen kaupunki. Juutalaismuistomerkki oli aika vaikuttava.
Pekka
Viimeksi muokannut Pekkavee, La Syys 24, 2005 7:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Viestit: 2618
- Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Paikkakunta: München, Saksa
- Viesti:
Onko bemarin tehtaan Munchenissä ?Pekkavee kirjoitti:Sorry, muisti pätkii. Se MeilenWerk on muuten Berliinissä. Sorry.
Korjasin ton kaupungin tohon mun edelliseen juttuun.
Mutta tee sinne reissu, se on näkemisen arvoinen kaupunki. Juutalaismuistomerkki oli aika vaikuttava.
Pekka
![]()
![]()
Tulee varmaan reissattua aika paljon kun tuonne muutamme. Reissupyöräksi tulee R1200GS. Ulm:sta alpeille puolitoista tuntia, joten mutkateillekkin päästään
No eihän ne siellä Munchenissä oo vaan Berliinissä. Mä vaan sekoilin tuolla edellisessä viestissä. Semmoista se on kun reissuilla käydään kaikissa mahdollisissa Bemarikaupoissa ( kun yksi meidän porukoista halusi ne nähdä, Hampuri, Munchen , Berliini ) niin ei enää muista, missä kaupungissa oli mikäkin.Marko Hemmilä kirjoitti: Onko bemarin tehtaan Munchenissä ?
Reissupyöräksi tulee R1200GS.![]()
![]()
Siis Berliiniin Bemari turistiksi.
Onnittelut muuten pyörän valinnasta. Siinä on pyörää moneen menoon, myös Saksan moottoriteille.
Pekka
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Viestit: 2618
- Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Paikkakunta: München, Saksa
- Viesti:
Alunperin oli suunnitteilla HP2, mutta sitten tuumailin että ei varmaan vaimo tykkää jos tokaisen että laitatkos ruokaa huomiseksi kun tulen alpeilta turistikierrokseltaPekkavee kirjoitti:Onnittelut muuten pyörän valinnasta. Siinä on pyörää moneen menoon, myös Saksan moottoriteille.![]()
![]()
Ja kaks päällä kamoineen.
Pekka
![]()
![]()
Päätös oli aika helppo. Oishan tuolla käyttöä katu/matkapyörälle, mutta haluan kuitenkin monikäyttöisen kamppeen ja ajattelin että tuo R1200GS ois sellainen.
Hitsi vieköön kun pitää olla ihan täpinöissään tuosta muuttohommasta
Vielä kun oppis saksan kielen niin sais ruokaakin ostettua
Re: MP liikkeitä Stutgartissa tai Munchenissä ?
Mitenkäs soratiet? Viime reissulla tuli ajettua Saksaa ristiin rastiin (autolla) ja vain yhdelle soratielle eksyttiin ja sekin johti soramontulle. Kerran pikku kylässä oltiin totaalisen hukassa ja tultiin ilmeisesti heinäpellon laitaan. Silmät oli pudota päästä, sarkojen päihin oli vedetty asfalttiMarko Hemmilä kirjoitti:99.5% varmuudella ens kuun lopussa muutto etelä-Saksaan Ulm:iin ja nyt ois kyselyssä tuon alueen MP liikkeitä.
Pyörä tulee suurella varmuudella olemaan R1200GS kunhan asunto on löydetty ja päästään suunnilleen normaaliin elämisen makuun.
404 HTTP Error File not found
No sä olet ihan niinkuin noi muutkin saksalaiset: ne ymmärtää GS Bemarin päälle.Marko Hemmilä kirjoitti: Päätös oli aika helppo. Oishan tuolla käyttöä katu/matkapyörälle, mutta haluan kuitenkin monikäyttöisen kamppeen ja ajattelin että tuo R1200GS ois sellainen.
Kun oltiin siellä Bemari-Meetingissä niin varmaan 50 % KAIKISTA pyöristä oli GS:siä. 80, 100, 1100, 1150 ja 1200. Yhteensä siellä oli noin 35.000 Bemaria. Tosi paljon oli 1200 GS pyöriä. Saksalaisetkin ymmärtää, että se on monipuolinen pyörä, vaikka niillä ei paljon hiekkateitä olekaan. Ja noihin 80 ja 100 GS:ssiin oli vaikka mitä virityspajoja esittelemässä tilpehöörejään.
Aika vähän siellä Meetingissä oli jotain KyykkyBemareita tai Customeita.
Pekka
Viimeksi muokannut Pekkavee, La Syys 24, 2005 7:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Viestit: 2618
- Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Paikkakunta: München, Saksa
- Viesti:
Re: MP liikkeitä Stutgartissa tai Munchenissä ?
Soratiet on tuolla keskieuroopassa vähissäjuh@ kirjoitti:Mitenkäs soratiet? Viime reissulla tuli ajettua Saksaa ristiin rastiin (autolla) ja vain yhdelle soratielle eksyttiin ja sekin johti soramontulle. Kerran pikku kylässä oltiin totaalisen hukassa ja tultiin ilmeisesti heinäpellon laitaan. Silmät oli pudota päästä, sarkojen päihin oli vedetty asfaltti.
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Viestit: 2618
- Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Paikkakunta: München, Saksa
- Viesti: