Yleistä keskustelua enduroista
Valvojat: Jukka , Moderaattorit
Juha H
Viestit: 46 Liittynyt: La Marras 20, 2004 12:02 am
Pyörä: 525 exr/b-king
Paikkakunta: oulu
Viesti
Kirjoittaja Juha H » La Syys 03, 2005 7:32 pm
paskarinki menee helposti
kaikki hauska lopuu aikanaan(kuva shopattu
)
no ei noita saa aikajärjestykseen prkl millään ja yks viteo tulos kun saan siitä
leikattua 3mb pois et menee alle ton 25mb rajan.canon on aikas huono pakkaa tota matskua.
Liitteet
IMG_0001_2.JPG
(500.36 KiB) Tiedosto ladattu 204 kertaa
IMG_0003.JPG
(474.44 KiB) Tiedosto ladattu 240 kertaa
Santtu
Viestit: 25 Liittynyt: Su Loka 10, 2004 11:01 pm
Pyörä: DR 650 SE
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Santtu » Su Syys 04, 2005 10:59 am
hei, laita ne kaikki vilmit tänne. Tai jos et jaksa ni voisko ne polttaa levylle. Voisin nimittäin haluta ne pätkät mun ajamisesta..