hubaa montulla

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Juha H
Viestit: 46
Liittynyt: La Marras 20, 2004 12:02 am
Pyörä: 525 exr/b-king
Paikkakunta: oulu

hubaa montulla

Viesti Kirjoittaja Juha H »

paskarinki menee helposti 8)

kaikki hauska lopuu aikanaan(kuva shopattu :D )

no ei noita saa aikajärjestykseen prkl millään ja yks viteo tulos kun saan siitä
leikattua 3mb pois et menee alle ton 25mb rajan.canon on aikas huono pakkaa tota matskua.
Liitteet
IMG_0001_2.JPG
(500.36 KiB) Tiedosto ladattu 204 kertaa
IMG_0003.JPG
(474.44 KiB) Tiedosto ladattu 240 kertaa
Avatar
Santtu
Viestit: 25
Liittynyt: Su Loka 10, 2004 11:01 pm
Pyörä: DR 650 SE
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Santtu »

hei, laita ne kaikki vilmit tänne. Tai jos et jaksa ni voisko ne polttaa levylle. Voisin nimittäin haluta ne pätkät mun ajamisesta..
Vastaa Viestiin