Touratech

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Touratech

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Näyttää perustavan Ruotsiin haarakonttorin ja olevan myös MP-2009 mukana.Mitenhän käy,kun Ruotsiin tulee,nousevatko hinnat?Lähetti oikein privaattikirjeen tuosta aiheesta.Hyvä vaan,on ehkä helpompaa ja nopeampaa tilata.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Timo Kalkkila
Pyörä: KTM 1390 SAS Evo

Re: Touratech

Viesti Kirjoittaja Timo Kalkkila »

Varusteet -foorumin Touratech -säikeessä on laskeskeltu hintoja. Niiden perusteella olisi odotettavissa tietyissä tapauksissa lähes 20% hinnankorotuksia. Kukaan ei ole tosin vielä raportoinut tehneensä tilauksia tämän vuoden puolella, joten totuutta ei vielä tiedetä. Kannattaa käydä messuosastolla kyselemässä asiasta ja katsoa vaikka etukäteen muutaman esimerkin.

Timo
Pasi
Pyörä: KTM690R/SM

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Turhatekin kamoja saa Suomesta tilailtua melko näppärästi ja kustannustehokkaasti Oulun töötpaikin kautta.
MarkkuHoo
Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MarkkuHoo »

Tulipa Touratech Ruotsin kirje mullekin. Kovasti kehuvat, että tästedes kaiken pohjoismaiden jakelun, jälleenmyynnin ja webbikaupan hoitaa ruottin putiikki. Tuo kyllä tarkoittais että Dirtbike joutuis tilaamaan kamppeet myös TT Ruotsista.

Loppuu kyllä meikäläisen tilaukset aika hyvin tällä keinoin. Ruotsin webbikaupan hinnat on todella kovat, ovat jopa nostaneet niitä aiemmista. Katoin justiinsa että vaikkapa Xchallengen etulokarin jatkepala olis Saksan TT:llä 69 euroa, ja Ruotsin TT vaivaiset 95 euroa.

Tuolla TT:n toimintatavalla ei saa muuta aikaiseksi kuin sen, että pitää alkaa tilaamaan TT-tavaraa, jos sitä niin kovasti haluaisi, keski-euroopan tuttujen kautta kierrättäen.
”Huonoilla teillä, hyvässä seurassa.” kuraukot.fi
gixxerman

Tuota minäkin pelkäsin,että hinnat nousevat liikaa.No,sehän on heidän harminsa
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Marko Hemmilä
Site Admin
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

Onko kukaan kirjoitellut tästä huolesta tuonne TT:lle ?
Taatusti heitä kiinnostaa tuollainen asia ja kaupan käynti...
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Marko Hemmilä kirjoitti:Onko kukaan kirjoitellut tästä huolesta tuonne TT:lle ?
Taatusti heitä kiinnostaa tuollainen asia ja kaupan käynti...
Täytyypä mennä messuilla kyselemään ständillä, että mitä tämä meinaa.
Tarkistin mitä jarruletku taakse maksaisi mun pyörään. Saksassa 57.- Ruotsissa 799 SEK eli 75,82 euroa. Ei tuu mitään tuosta hommasta.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Marko Hemmilä
Site Admin
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

Jos porukka vain viitsii muutaman rivin ja esimerkin heittää englannin kielellä Saksan TT:lle niin luulisi heillä olevan kiinnostusta...
Mitä enemmän tuonne menisi palautetta niin sen enemmän saa huomiota siellä.
antti-a
Pyörä: R1100GS

Viesti Kirjoittaja antti-a »

Mahdollisimman moni vaan kirjoittelemaan palautetta tt:lle.
Yksi palaute ei välttämättä aiheuta toimenpiteitä mutta 10 palautetta samasta aiheesta varmasti pistää asian käsittelyyn.

Itse ajattelin ainakin laittaa palautetta kun oli tarkoitus noita hardpartseja jossakin vaiheessa hommata ja niissäkin oli monen kympin ero saksan hyväksi. (piti kyllä ite rakentaa kopio tuosta ohjausstopparista, mutta on jääny se homma kehitys asteelle)
MarkkuHoo
Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MarkkuHoo »

Jep, minä laitoin heti eilen palautteen myös tt saksaan tuosta omasta esimerkistä.
”Huonoilla teillä, hyvässä seurassa.” kuraukot.fi
av2
Pyörä: Africa Twin XRV750 1997

Viesti Kirjoittaja av2 »

Joo ilman muuta palautetta annettava! En edes periaatteestakaan tilais ruotsin kautta vaikka olisin miljonääri, jos kerran extraa joutuu maksamaan! Vaikka ei mun moposta enään taida puuttua kuin 43litran tankki, ja se varmaan saa jäädäkin hankkimatta.
XRV-97
gixxerman

Täytyy pe.mennä sinne heidän standille juttelemaan.Minkähänmaalaisia mahtavat edustajat siellä olla?Joutuuko siinä kielitaitoa hiomaansitten :?:
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Sielä on varmasti Sakuja ja naapureita.

Se on kai vielä kätevämpää senki takia kun sielä Ruotsisa on se joku niitten oma raha käytösä. Eli hinnat käsittäkseni elää. Sitten vasta kun on lasku kädesä niin tietää mitä kama maksaa.

Suuri oli parannus tuosaki.
Paskapuhetta, mutta uskon.
JJ
Pyörä: BMW R1200 GSA

Viesti Kirjoittaja JJ »

Sanottiinhan siinä kirjeessä myös, että he alkavat kuluvana vuonna rakentaa maakohtaista diileriverkostoa, jolloin sellaisen läheisyydessä asuvat voisi hypistellä ja ostaa tuotteita paikan päältä.
"Siistiä ja huoletonta on BMW:llä ajo, ei koskaan mitään likaisia ketjuhommia eikä kustannuksia, sillä kartiopyöräveto on ikuinen" (BMW mainosteksti 1931)
Raffe

Viesti Kirjoittaja Raffe »

Mikä estää tilaamasta jatkossakin suoraan Saksasta?
Vastaa Viestiin