Tenereen parempaa iskaria(taakse) katellessa törmäsin Wilbers tuotteisiin. Onko kellään kokemusta vaimentimista? Lupailevat 5 vuoden takuunki..
Oitracon noita näyttäs myyvän suomessa. Lisäävät Wilberssin listahintaan 31 euroa toimituskuluja. Onnistuukohan tilaaminen suoraan Wilberssiltä?/saisko himpun halvemmalla? Sivut saksankieliset eikä sisältö oikein "avaudu" meikäläisen kielitaidoilla www.wilbers.de www.oitracon.fi
Ootko tutustunu http://www.kedo.de/ ? Itse ostin kedolta WP een taakse ja wilbersin progressiiviset eteen eikä oo tarvinnu katua. Vastaavat kylla sähköposteihin englanniksi, muutenkin saksalaisen täsmällisiä kavereita.
Kävin just Kedon sivuilla, mutta ne katalookin .pdf tiedostot ei aukene. Valittelee jotain virhettä latauksessa. Täytyy koettaa ens viikolla työpaikalla uudestaan.
Minkäs hintanen se WP:n iskari oli??
Tomi kirjoitti:Tenereen parempaa iskaria(taakse) katellessa törmäsin Wilbers tuotteisiin. Onko kellään kokemusta vaimentimista?
On tän kauden verran kokemusta, enkä vielä ole saanu ajettua rikki - ja on parempi kuin alkuperäinen - tämä tosin ei taida Dominatorin kohdalla paljoa vaatia. Tilasin juurikin tuolta Oitraconilta, kun sai keskustella sen painoluokituksen suomeksi ja ajattelin että mahdollisesti takuun hoitaminen on sitten mukavampaa suomalaisen firman kanssa. Suoraan tehtaalta olisi kyllä saanu tilattua halvemmalla, jos olisi saksankielentaitoa niin olisin tilannu sieltä.
No eipä se teneressäkään kovin kaseva vakiona ole. No sulla on siinä ilmeisesti nopean ja hitaan alueen säädöt? Miten sitte käytännössä kun ruuvailee niin vastaako säätöihin??
Tomi kirjoitti:No eipä se teneressäkään kovin kaseva vakiona ole. No sulla on siinä ilmeisesti nopean ja hitaan alueen säädöt? Miten sitte käytännössä kun ruuvailee niin vastaako säätöihin??
Kyllä ne säädöt tuntuis vaikuttavan, vaikka aika varovasti olenkin säätänyt (naksun verran yhtä säätöä kerrallaan ja reilusti ajelua päälle) kun ei ole oikein kokemusta tuosta alustan säätämisestä. Toisissa säätöoppaissa tosin on kyllä sanottu että parhaiden hommaan pääsee sisälle ajamalla jotakin pätkää ja kokeilemalla säädöt laidasta toiseen, tuota voiskin kyllä kokeilla jos vaikka oppis jotakin uutta...
Sen verran vielä - mulla on kaikki säädöt jonkun verran otettu löysälle siitä tehtaan defaultti puolivälistä. Ihan siltä pohjalta, että mikä on mukavampi ajellessa. Tarkka "naksumäärä" on varmasti ylhäällä jossakin, muistais vain missä...
Tomi kirjoitti:Kävin just Kedon sivuilla, mutta ne katalookin .pdf tiedostot ei aukene.
Mulla on yks ylimääräinen paperikatalooki, voin panna postiin jos kiinnostaa. WP een iskareita on kahta mallia 419 ja 619€, mulla on se tavis malli mutta sekin oli sellainen ahaa elämys. Nimittäin että näinkö tärkee yks iskari on?