Huono ajatus, sillä pressun alla kosteus tekee tuhojaan.
Oma pyörä talvehti viime talven pressutallissa ja huolellisesta pesusta/vahauksesta ja rasvauksesta huolimatta sai olla kiillottamassa pyörää tämän tästä.
ATC kirjoitti:
Oma pyörä talvehti viime talven pressutallissa ja huolellisesta pesusta/vahauksesta ja rasvauksesta huolimatta sai olla kiillottamassa pyörää tämän tästä.
Höh, ei kai noita kurapyöriä juuri kiilloiteta. En minä ainakaan.
ATC kirjoitti:
Höh, ei kai noita kurapyöriä juuri kiilloiteta. En minä ainakaan.
Pekka
Höh, ei kai noita kurapyöriä juuri seisoteta. En minä ainakaan.
Joo,ajoa vaan jos vakuutus on 'ympärivuotinen'.Ite olen väistellyt vain pahimmat lumipyryt,kun oli alla kuluneet silestonet.
Tälle kaudelle karkeaa alle,ja tarvittaessa ralliunastoitetut nappulat odottavat tallissa...
Mul pari talvee seissy parkkiruudussa paljaana, eipä nuo ole miksikään menny kunhan ei kauheeta suolakerrosta jää pitkäks aikaa päälle.
Tosin ei kyl pitkiä seisokkeja ole tullu, kuukausi pisimmillään
trophy kirjoitti:Mul pari talvee seissy parkkiruudussa paljaana, eipä nuo ole miksikään menny kunhan ei kauheeta suolakerrosta jää pitkäks aikaa päälle.
Tosin ei kyl pitkiä seisokkeja ole tullu, kuukausi pisimmillään
Kiitos.
Tuo vahvistaa ajatustani siitä, että parkkipaikalla vaan.
Säästyy talvisäilytysmaksut.
Kerhon tallilla voi pestä pyörästä suolat pois ennen parkkipaikalle laittoa.
Marko Hemmilä kirjoitti:Mitenkäs siellä nämä satunnaiset pyörän päällä istujat ?
Ei hirvitä jättää pyörää parkkipaikalle ?
Hyvin se pyörä on pysynyt tuossa parkipaikalla tähänkin asti.
Ei noita päälläistujia ole näkynyt. Kun toi on tuommoinen möhkö kurapyörä niin ei varmaan pikkupoikia juuri kiinnosta.
Ja jos laittaa pressun päälle, niin sitten ei ainakaan.
Mulla kanssa seisoi tohtori viime talvena katoksessa pressun alla enkä ainakaan huomannut että olisi mitenkään tavallista kosteampi ollut kun pressun otti pois, tosin jotkut väittää että katos suojaa itsessään kosteudelta vaikka kylmä onkin.
Huomasi ainakin autosta että aina kun oli katoksen alla pakkasella niin ei tarvinnut raapata laseja.
Osaako joku selittää mistä johtuu?
Petri.Uutela kirjoitti:Huomasi ainakin autosta että aina kun oli katoksen alla pakkasella niin ei tarvinnut raapata laseja.
Osaako joku selittää mistä johtuu?
Ilmatieteenlaitoksella on vastaus. Ei kai sillä eroa ole onko se katos vai puu.