Jokos pyörä on seisonnassa
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Viestit: 2618
- Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Paikkakunta: München, Saksa
- Viesti:
Jokos pyörä on seisonnassa
Ajattelimpas tässä aikani kuluksi laittaa äänestyksen siitä kuinka monella on vielä pyörä liikenteessä näin lokakuun puolessa välissä.
Viimeksi muokannut Marko Hemmilä, To Loka 14, 2004 10:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mopo ajossa
Eihän nyt voi vielä palella ku ei palele Tammikuussakaan (ainakaan päätä), vaatetta on sen verran päällä, että ku pysähtyy niin tulee hiki, saati sitten ku kaataa moponsa
-
Jarno
- Viestit: 2617
- Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:39 pm
- Pyörä: KTM 640 Adv R
- Paikkakunta: Piikkiö
- Viesti:
Jokos pyörä on seisonnassa
Turun saaristo on ainakin parhaimmillaan just nyt.
Tänäänkin tuli sillä pöristeltyä koko päivä...
Ei pahemmin enää ötökät riehu, eikä lautoilla pahemmin tartte jonotella.
Kesälomaa jäljellä vielä viikko
Tänäänkin tuli sillä pöristeltyä koko päivä...
Ei pahemmin enää ötökät riehu, eikä lautoilla pahemmin tartte jonotella.
Kesälomaa jäljellä vielä viikko
heh, oma Domi on seisonnassa (oli tosin päivähoidossa/aktiivi liikunnassa syyskuun lopulle työkaverilla keskisessä Suomessa), kas kun ukko ite on afrikassa rauhaaturvaamassa. Lomilla (vielä viikko) Domilla olis tarkoitus pöräyttää. Varsinaiseen talviajoon on sitten XL600 ja YZ 490. Ja jahka kotka laskeutuu.....
lomatj 6
lomatj 6
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Viestit: 2618
- Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Paikkakunta: München, Saksa
- Viesti:
Onnittelut Pekkaveelle uuden mopon johdosta
Oma ajokausi loppui lauantaihin. Lauantaina ajamaan lähtiessä huomattiin, että kotarin etustefat on alkaneet vuotamaan. Viimeinen ajo vielä ja homma jääköön. Mopo teki seisontapäätöksen mun puolesta
Kiitos Pasille rohkaisusta talviajoon. Kunhan mopo saadaan kuntoon, niin voispa kokeilla. Mulla sama homma, että oma koti sekä mopon talvisäilö on niin keskustan tuntumassa, että asvalttia joutuis ajaan pitkälti alussa ja se ei minua kiehdo. Eiköhän sitä jollain lailla saa mopon vietyä kauemmas.
PS Olinpa minäkin poistanut matkustajan jalkatapit entisestä moposta.
Oma ajokausi loppui lauantaihin. Lauantaina ajamaan lähtiessä huomattiin, että kotarin etustefat on alkaneet vuotamaan. Viimeinen ajo vielä ja homma jääköön. Mopo teki seisontapäätöksen mun puolesta
Kiitos Pasille rohkaisusta talviajoon. Kunhan mopo saadaan kuntoon, niin voispa kokeilla. Mulla sama homma, että oma koti sekä mopon talvisäilö on niin keskustan tuntumassa, että asvalttia joutuis ajaan pitkälti alussa ja se ei minua kiehdo. Eiköhän sitä jollain lailla saa mopon vietyä kauemmas.
PS Olinpa minäkin poistanut matkustajan jalkatapit entisestä moposta.
Ainaski perässä pysytään 
Ajut on ajettu tältä vuodelta. Pyörä menee pyykkiin, purkuun, tarkasteluun, mahd. osien vaihtoon ja läjään. Helmikuussa pitäisi olla ajokunnossa ja piikkirenkaat alla
.
Sain kesällä "kiireessä" pienet vuodot aisoihin, kun pyöräytin 0,15 mm:n rakotulkkia vastakarvaan stefan ja putken välissä.Oma ajokausi loppui lauantaihin. Lauantaina ajamaan lähtiessä huomattiin, että kotarin etustefat on alkaneet vuotamaan. Viimeinen ajo vielä ja homma jääköön. Mopo teki seisontapäätöksen mun puolesta
-
Ylimatti
- Viestit: 660
- Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:49 pm
- Pyörä: BMW F650 GSD 2004
- Paikkakunta: Helsinki
Ei oo vielä seisonnassa pyörä, kohta on. Pitäis ajella Sussu ylihuomenna talvitalliin. Ei kyllä huvittais mutkun mutkun, eli aika ei perskuta vaan riitä kaikkeen! Näinkin vanhalle häiskälle opiskelutouhu on sen verran aikaavievää hommaa että kaikki muut kärsii. Ressaa vielä kun pitäis nostaa venekin vedestä - myynnissä olis muuten, päätin sen just, eli Bella 512 Excel ja Suzuki (yllätys...)70.
Ja sitäpaitsi tuo ihan uus suhekin vaatii huomiota...
Talviajoa olis jännä kokeilla mut nyt en usko että aika riittää siihen(kään). Jos sit joskus isona...?
Ja sitäpaitsi tuo ihan uus suhekin vaatii huomiota...
Talviajoa olis jännä kokeilla mut nyt en usko että aika riittää siihen(kään). Jos sit joskus isona...?
Taas menossa jonnekin...
-
niffestone
- Viestit: 613
- Liittynyt: Ti Loka 19, 2004 12:33 am
- Pyörä: BMW F650 GS Dakar -01
- Paikkakunta: HELSINKI