Jokos pyörä on seisonnassa

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Pyörä vielä liikenteessä ?

Äänestys päättyi La Marras 13, 2004 10:08 pm

Tottahan toki
26
55%
Luita kolottaa, ei enää
14
30%
Hiljaa, ruuvaan justiin nastarenkaita paikalleen
7
15%
 
Ääniä yhteensä: 47

Marko Hemmilä
Site Admin
Viestit: 2618
Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Paikkakunta: München, Saksa
Viesti:

Jokos pyörä on seisonnassa

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

Ajattelimpas tässä aikani kuluksi laittaa äänestyksen siitä kuinka monella on vielä pyörä liikenteessä näin lokakuun puolessa välissä.
Viimeksi muokannut Marko Hemmilä, To Loka 14, 2004 10:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Jarkko
Viestit: 1043
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 10:33 am
Pyörä: Bmw
Paikkakunta: Susiraja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

Tottahan toki :mrgreen:
:D Kelit vallan mainiot, ei pölise tiet eikä ole liian kuuma 8)
-jarkko-
Kuvat
Avatar
JPT
Viestit: 238
Liittynyt: La Syys 25, 2004 10:40 pm
Pyörä: DR 500/600/800
Paikkakunta: Oulunseutu

Mopo ajossa

Viesti Kirjoittaja JPT »

Eihän nyt voi vielä palella ku ei palele Tammikuussakaan (ainakaan päätä), vaatetta on sen verran päällä, että ku pysähtyy niin tulee hiki, saati sitten ku kaataa moponsa
Jarno
Viestit: 2617
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:39 pm
Pyörä: KTM 640 Adv R
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Jokos pyörä on seisonnassa

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Turun saaristo on ainakin parhaimmillaan just nyt.
Tänäänkin tuli sillä pöristeltyä koko päivä...
Ei pahemmin enää ötökät riehu, eikä lautoilla pahemmin tartte jonotella.

Kesälomaa jäljellä vielä viikko ;-)
Avatar
Pekkavee
Viestit: 4742
Liittynyt: Su Loka 10, 2004 9:04 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

No ei se nyt vielä ole seisomassa, kun en ole vielä sitä ostanutkaan.

Jos haen sen huomenna niin ajatelin kylllä pari viikkoa ajella ennen seisottamista.
Reilu viikon päästä Iso-syötteelle viikonlopun reissu.

:shock: :shock: :shock:
Avatar
Alsu
Viestit: 45
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 8:32 pm
Paikkakunta: Petäjävesi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alsu »

heh, oma Domi on seisonnassa (oli tosin päivähoidossa/aktiivi liikunnassa syyskuun lopulle työkaverilla keskisessä Suomessa), kas kun ukko ite on afrikassa rauhaaturvaamassa. Lomilla (vielä viikko) Domilla olis tarkoitus pöräyttää. Varsinaiseen talviajoon on sitten XL600 ja YZ 490. Ja jahka kotka laskeutuu.....

lomatj 6 :P
Jari
Viestit: 632
Liittynyt: La Syys 25, 2004 2:13 pm
Pyörä: -

Viesti Kirjoittaja Jari »

Eipä enää,
Muovit poistettu päältä, kansi veks ja tutkittu öljynkulutuksen syytä :(

Porautukseen menee..
samih
Viestit: 11
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
Pyörä: Bmw 1150 gs
Paikkakunta: Co. Kildare, Irlanti

Viesti Kirjoittaja samih »

Irlannin "kauniita" talvikeleja jo odottelen. Tana aamuna sormia palelsi kesahanskoissa oikein kunnolla ensimmaista kertaa tana syksyna. Onneksi Daytonan kahvalampparit tulivat Luigilta eilen. Viikonloppuna jos ehtisi nuo asentaa, niin kaikki olisi hyvin.

Nastoja ei ole viela tarvinnut :-)
Avatar
Pekkavee
Viestit: 4742
Liittynyt: Su Loka 10, 2004 9:04 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Tästähän se vasta alkaa ! :shock:

Ostin sen TÄNÄÄN!
:lol: :lol: :lol: :lol:

Ja ajelin Ylöjärveltä Poriin Valimoyhdistyksen seminaariin.
Mahtava syyskeli, aurinko paistoi ja mä vaan viheltelin kypärän sisällä.

Huomenna Helsinkiin.
Maanantaina Raaheen.

:roll: :roll: :roll:
Marko Hemmilä
Site Admin
Viestit: 2618
Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Paikkakunta: München, Saksa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

Vaikuttaa siltä että matkaenduroharrastajat harrastavat aika myöhälle syksyyn... Muistakaas vain että jäiset soratiet voivat olla aika liukkaita ja metsäpolut vielä liukkaampia...

Turvallista syksyn jatkoa kaikille !
Avatar
Pekkavee
Viestit: 4742
Liittynyt: Su Loka 10, 2004 9:04 pm
Pyörä: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

No mä olen nyt täällä Helsingissä, ja aamulla lähden ajelemaan Raaheen.
Matkaa on siinä 650 km. Tai kun kiertelen hiekkateitä niin ehkä 750 km.

On se mun BMW R1100 GS aika mainio. :lol: :lol:

Pekka
:shock: :shock: :shock:
KTP
Viestit: 155
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 12:06 pm
Pyörä: KTM 625SXC
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja KTP »

Onnittelut Pekkaveelle uuden mopon johdosta :D

Oma ajokausi loppui lauantaihin. Lauantaina ajamaan lähtiessä huomattiin, että kotarin etustefat on alkaneet vuotamaan. Viimeinen ajo vielä ja homma jääköön. Mopo teki seisontapäätöksen mun puolesta :wink:

Kiitos Pasille rohkaisusta talviajoon. Kunhan mopo saadaan kuntoon, niin voispa kokeilla. Mulla sama homma, että oma koti sekä mopon talvisäilö on niin keskustan tuntumassa, että asvalttia joutuis ajaan pitkälti alussa ja se ei minua kiehdo. Eiköhän sitä jollain lailla saa mopon vietyä kauemmas.

PS Olinpa minäkin poistanut matkustajan jalkatapit entisestä moposta.
Ainaski perässä pysytään :)
HuruUkko
Viestit: 18
Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:38 am
Pyörä: KTM
Paikkakunta: Espoo / Itä

Viesti Kirjoittaja HuruUkko »

Ajut on ajettu tältä vuodelta. Pyörä menee pyykkiin, purkuun, tarkasteluun, mahd. osien vaihtoon ja läjään. Helmikuussa pitäisi olla ajokunnossa ja piikkirenkaat alla :twisted: .
Oma ajokausi loppui lauantaihin. Lauantaina ajamaan lähtiessä huomattiin, että kotarin etustefat on alkaneet vuotamaan. Viimeinen ajo vielä ja homma jääköön. Mopo teki seisontapäätöksen mun puolesta
Sain kesällä "kiireessä" pienet vuodot aisoihin, kun pyöräytin 0,15 mm:n rakotulkkia vastakarvaan stefan ja putken välissä.
Ylimatti
Viestit: 660
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 7:49 pm
Pyörä: BMW F650 GSD 2004
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ylimatti »

Ei oo vielä seisonnassa pyörä, kohta on. Pitäis ajella Sussu ylihuomenna talvitalliin. Ei kyllä huvittais mutkun mutkun, eli aika ei perskuta vaan riitä kaikkeen! Näinkin vanhalle häiskälle opiskelutouhu on sen verran aikaavievää hommaa että kaikki muut kärsii. Ressaa vielä kun pitäis nostaa venekin vedestä - myynnissä olis muuten, päätin sen just, eli Bella 512 Excel ja Suzuki (yllätys...)70.

Ja sitäpaitsi tuo ihan uus suhekin vaatii huomiota...:mrgreen:

Talviajoa olis jännä kokeilla mut nyt en usko että aika riittää siihen(kään). Jos sit joskus isona...?
Taas menossa jonnekin...
niffestone
Viestit: 613
Liittynyt: Ti Loka 19, 2004 12:33 am
Pyörä: BMW F650 GS Dakar -01
Paikkakunta: HELSINKI

Viesti Kirjoittaja niffestone »

Häh? :shock: Mistä tän saa seisontaan? Vastahan ne parhaat kelit alkavat, kun ei pölyä niin hemmetisti! :lol:
Vastaa Viestiin