Moottoripyöräkerhot ja enduro

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Kuulutko johonkin moottoripyöräkerhoon?

Kyllä
85
46%
En
99
54%

Ääniä yhteensä: 184

Kurahousu
Pyörä: BMW G 450X, BMW F900GS, BMW R1100GS

Re: Moottoripyöräkerhot ja enduro

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

Herätellään uudestaan tätä kerhokeskustelua. Itse olen mukana työpaikan kerhossa ja sitten vaikutan myös tuolla BMW Moottoripyöräkerho ry:n puolella.

BMW MC kerhon pikkujouluthan olisi hyvä paikka tulla tutustumaan mitä kerholla on tarjottavana ja vaikuttamaan mitä tulevaisuudessa kerho voisi pitää sisällään.

Ei tuo BMW kerho ole pelkästään kromin kiillotusta ja historiapyörien epäonnistunutta kokoonpanoa vaan pyritty tarjoamaan uusia tuulia on myös ihan kurapyöräilyn saralla, ilmaisia crossi-/enduroratapäiviä, ajokoulutusta, allroad viikonloppuja, sponsoroituja tilaisuuksia, ulkomaan reissuja nappularengastuksella, jne...

Kerhon pikkujoulut Tampereella 16.11 ja jos kiinnostaa liittyä porukkaan niin syksyllä maksettu jäsenmaksu kattaa myös vuoden 2014.

Ja aina ei kannata kysyä mitä kerho voi tarjota minulle vaan mitä itse voisin tarjota kerholle, kiitosta ei useinkaan saa mutta pessimisti ei koskaan pety :?

Naamakirjastakin löytyy ja tietty kerhon omat kotisivut.

https://www.facebook.com/BMWMPkerho

http://www.bmwmoottoripyorakerho.fi/
Qille
Pyörä: Tenere XT660Z

Viesti Kirjoittaja Qille »

Jukkis kirjoitti:Ja "jengiliiveinä" tietty keltaiset huomioliivit -huono tie, parempi mieli-tunnuksilla :lol:

Tää kuulosti niin hyvältä losautukselta, että oli suorastaan pakko suunitella Teneren laukkuun tarraa ens kesäksi.

Edit: typoja
Liitteet
Huonotie.jpg
BadAss
Pyörä: F900GS & Stark

Viesti Kirjoittaja BadAss »

- Waasa MC, siellä pj:n roolissa
- Mp69, lähinnä Kontiorallin vuoksi
t. Jyki
Jukka
Site Admin
Pyörä: CFMoto 800 mtx
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

PolarCrossMK enskavastaavaksi piti ruveta että sai radan aikaiseksi. Samalla vähän junnutoimintaa ja crossiradalla virallisena jarrupattina.
Vastaa Viestiin