lidlin hinnoissa käyny noususuhdanne..Tuo tankkilaukku mallia jossa vetskari ei kestä makso siellä parivuotta sitten 9,95.Vai onkkohanne vaihtaneet niihin uudet vahvistetu 20e arvoset o-rengas vetoketjut???
Eilen oli vielä Kajaanin lidlissä kaksi paria hanskoja jäljellä, otin toisen parin mukaan.
Tuota kypärähuppua myös havittelin, mutta oli vaan tuota KKK mallia tarjolla, KKKK mallia olisin kaivannut.
skogeboy kirjoitti:lidlin hinnoissa käyny noususuhdanne..Tuo tankkilaukku mallia jossa vetskari ei kestä makso siellä parivuotta sitten 9,95.Vai onkkohanne vaihtaneet niihin uudet vahvistetu 20e arvoset o-rengas vetoketjut???
Sielä on kahta tankkilaukkua myynnissä, tuota halpaa ja sitten sitä 29€
Ostin iisalmen lidlistä tarjouspäivänä:moottoripyöräsukat,polvenlämmittimet,suojapeitteen,tukivyön,pistokelaturin, ja jarrulevylukon.. menin oikeastaan ajohousuja varten,mutta eipä ollut kun kahdet ja nekin erikokoiselle.Tilasin Motovelhoilta ajohousut...
Mikkelissä noita panssareita oli vain muutama, ensimmäisten joukossa kerkesin yhden L-kokoisen nappaamaan.
Istuvuus on ainakin hyvä ja ihan jämäkän oloinen on muutenkin, yläpään henkselit voisivat ehkä olla vähän tukevammat. Ajokokemusta tuon kanssa ei toistaiseksi ole, mutta eiköhän se hintansa väärti ole.
Karisa kirjoitti:Onko niitä selkäpanssareita näkynyt Oulun seudun Liidereissä? Onko kukaan haksahtanut ostamaan, miltä vaikuttaa?
Tuirassa oli eilen illalla vielä yksi, myllyojalla oli vielä kaikkia kokoja muutama. Vaimolle tommosta kattelin ja vaikuttaa aivan asiallisesta, tosin nuo on todella jäykkiä verrattuna omaan forcefieldiin
Kyllä siihen 8-kanavainen puhelin tulee mukaan. Laadusta en tiedä, huomenna käyn katsomassa. Kait laadun saa selville 30pv:n aikana - sehän on liiterin tyytyväisyystakuuaika.
Ostin vuosi sitten nuo sukat. Itse olen ollut tyytyväinen. Kaikenlaisten saappaaiden kanssa olen käyttänyt ja noi mun Alpinestarsin enskasaappaat eivät ainakaan vettä pidä, mutta kohtuu pitkään ovat varpaat silti pysyneet kuivina.