Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Tulitko vastaan??
Oliko foorumilaisia eilen hieman ennen iltayhdeksää Karkkilasta etelään 2-tietä? Kaksi pyörää, tulin teidän kantaan ja hetikohta käännyitte Vanhalle Porintielle, itse jatkoin suoraan.
"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.
Kuraveli tuli vastaan Vimpelissä kalkkikaivoksen lähellä, pyöränä oli joku gessu tahi muu bemarin enduro. Lapasta nostettiin molemmat. Olitko se kenties juuri sinä?
Paikka oli tuossa:
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 79&lang=fi
Paikka oli tuossa:
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 79&lang=fi
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Tulitko JKM vastaan Advella Laukaan kirkolla,itse valk.pikkutohtorilla ehkä 16 aikaan.lähellä Puttosen Essoa(nyk st1)?
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
JKM
- Pyörä: 1100GS,1150GSA
Menipä piiitkään kun tään huomasin...kyllä täsmää 15jäkleen olin lähteny keljosta.gixxerman kirjoitti:Tulitko JKM vastaan Advella Laukaan kirkolla,itse valk.pikkutohtorilla ehkä 16 aikaan.lähellä Puttosen Essoa(nyk st1)?
- gixxerman
Näin arvelin Adven harmaan kun näin,ei montaa liene nurkilla näillä.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
Bluestone
- Pyörä: BMW R1200 GS
Korosmäessä meidät ohitti 1200gs ja f800 gs, kun oltiin tienlaidassa emännän kanssa reittiä tuumailemassa...olipahan noillakin seuduilla paljon niitä juuri lanattuja teitä..
- Lakupilotti
- Pyörä: Laku
Kauhajoella Korpikyläntiellä meni valkoinen matkaenska, kuka lie ollut. En oikein saanut merkistä selevää mutta kuulosti boxerilta. Itse seisoin harmaan Skodillacin vieressä moottorisaha kädessä. Morjestettiin.
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
Where ever you go, there you are !
Bluestone kirjoitti:Korosmäessä meidät ohitti 1200gs ja f800 gs, kun oltiin tienlaidassa emännän kanssa reittiä tuumailemassa...olipahan noillakin seuduilla paljon niitä juuri lanattuja teitä..
tunnustan siellä oltiin ajokeikalla
sieltä löytyy hyviä hiekka roudeja
-
motoristi77
- Pyörä: at rd07/1000varadero
Tänään Virolahdella tuli vastaan ryhmä kurapyöräilijöitä,oisko ollut kuus pyörää.Ketähän mahtoi olla? Mielellään ois mukaan lähtenyt jos täält kaakosta olivat.
- gixxerman
Eilen töistä tullessa Jklässä sinihopee(se erikoisväri)1150 gessu tuli vastaan n21 maissa(pe.siis)Nisulankadun ja Kortesuonkadun rist.Kuka mahd.olla.Itse Opel Vectra farkulla töistä menossa kotiin.
- Sottapytty
- Pyörä: BMW G650XChallenge
Jouluaattona, iltapäivällä Malmin hautausmaan kohdalla Pekkaveen Gessu kuljetti joulupukkia.
Taianomainen joulutunnelma
Taianomainen joulutunnelma
"Ikuisuus projekti"
viewtopic.php?f=8&t=6369&st=0&sk=t&sd=a
viewtopic.php?f=8&t=6369&st=0&sk=t&sd=a
-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS
http://www.hamsmk.net/tapahtumat15/1511 ... index.htmlmotoristi77 kirjoitti:Tänään Virolahdella tuli vastaan ryhmä kurapyöräilijöitä,oisko ollut kuus pyörää.Ketähän mahtoi olla? Mielellään ois mukaan lähtenyt jos täält kaakosta olivat.
Joo oli. (pienellä viiveellä huomasin ....)
Raision keskustassa valoissa vastaa BMW GS650 ja yx sivuvaunupyörä Turussa.
Liedon yliskulmalla 10-tiellä klo19.20. Kaks pyörää ajo ohi turun suuntaan, ite olin pakettiautolla pysäkkiä putsaamassa. Nostin siinä lapastakin, mut ei tullu mitää morotusta takasi. Mahtoks kuskit olla jääs, ku melkei 20 pakkast. 
- JuhaL
- Pyörä: CRF1000L DCT
- Viesti:
Oisko ollunna nämä polannetien metästäjät?uuvatti kirjoitti:Liedon yliskulmalla 10-tiellä klo19.20. Kaks pyörää ajo ohi turun suuntaan, ite olin pakettiautolla pysäkkiä putsaamassa. Nostin siinä lapastakin, mut ei tullu mitää morotusta takasi. Mahtoks kuskit olla jääs, ku melkei 20 pakkast.
Solifer SM-82 >>> '12 Yamaha XT660Z Ténéré >>> '16 Honda CRF1000L Africa Twin DCT