Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

villho
Pyörä: Sähköfillari

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja villho »

Oliko foorumilaisia eilen hieman ennen iltayhdeksää Karkkilasta etelään 2-tietä? Kaksi pyörää, tulin teidän kantaan ja hetikohta käännyitte Vanhalle Porintielle, itse jatkoin suoraan.
"Homman nimi on se, että ajellaan päivä ympäri, etsitään hyvä lätäkkö, kaadetaan pyörät siihen, paskotaan kamppeet, otetaan valokuva ja sit voidaan paiskata yläfemmat." -S.K.
Juice
Pyörä: CRF300L -21

Viesti Kirjoittaja Juice »

Kuraveli tuli vastaan Vimpelissä kalkkikaivoksen lähellä, pyöränä oli joku gessu tahi muu bemarin enduro. Lapasta nostettiin molemmat. Olitko se kenties juuri sinä?

Paikka oli tuossa:
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 79&lang=fi
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Tulitko JKM vastaan Advella Laukaan kirkolla,itse valk.pikkutohtorilla ehkä 16 aikaan.lähellä Puttosen Essoa(nyk st1)?
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
JKM
Pyörä: 1100GS,1150GSA

Viesti Kirjoittaja JKM »

gixxerman kirjoitti:Tulitko JKM vastaan Advella Laukaan kirkolla,itse valk.pikkutohtorilla ehkä 16 aikaan.lähellä Puttosen Essoa(nyk st1)?
Menipä piiitkään kun tään huomasin...kyllä täsmää 15jäkleen olin lähteny keljosta.
gixxerman

Näin arvelin Adven harmaan kun näin,ei montaa liene nurkilla näillä.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Bluestone
Pyörä: BMW R1200 GS

Viesti Kirjoittaja Bluestone »

Korosmäessä meidät ohitti 1200gs ja f800 gs, kun oltiin tienlaidassa emännän kanssa reittiä tuumailemassa...olipahan noillakin seuduilla paljon niitä juuri lanattuja teitä..
Lakupilotti
Pyörä: Laku

Viesti Kirjoittaja Lakupilotti »

Kauhajoella Korpikyläntiellä meni valkoinen matkaenska, kuka lie ollut. En oikein saanut merkistä selevää mutta kuulosti boxerilta. Itse seisoin harmaan Skodillacin vieressä moottorisaha kädessä. Morjestettiin.
Make & Laku
Where ever you go, there you are !
gessi 800
Pyörä: bmw f 800 gs

Viesti Kirjoittaja gessi 800 »

Bluestone kirjoitti:Korosmäessä meidät ohitti 1200gs ja f800 gs, kun oltiin tienlaidassa emännän kanssa reittiä tuumailemassa...olipahan noillakin seuduilla paljon niitä juuri lanattuja teitä..

tunnustan siellä oltiin ajokeikalla :)
sieltä löytyy hyviä hiekka roudeja
motoristi77
Pyörä: at rd07/1000varadero

Viesti Kirjoittaja motoristi77 »

Tänään Virolahdella tuli vastaan ryhmä kurapyöräilijöitä,oisko ollut kuus pyörää.Ketähän mahtoi olla? Mielellään ois mukaan lähtenyt jos täält kaakosta olivat.
gixxerman

Eilen töistä tullessa Jklässä sinihopee(se erikoisväri)1150 gessu tuli vastaan n21 maissa(pe.siis)Nisulankadun ja Kortesuonkadun rist.Kuka mahd.olla.Itse Opel Vectra farkulla töistä menossa kotiin.
Sottapytty
Pyörä: BMW G650XChallenge

Viesti Kirjoittaja Sottapytty »

Jouluaattona, iltapäivällä Malmin hautausmaan kohdalla Pekkaveen Gessu kuljetti joulupukkia.
Taianomainen joulutunnelma :D
LightSpeed
Pyörä: FE390,12GS

Viesti Kirjoittaja LightSpeed »

motoristi77 kirjoitti:Tänään Virolahdella tuli vastaan ryhmä kurapyöräilijöitä,oisko ollut kuus pyörää.Ketähän mahtoi olla? Mielellään ois mukaan lähtenyt jos täält kaakosta olivat.
http://www.hamsmk.net/tapahtumat15/1511 ... index.html
Joo oli. (pienellä viiveellä huomasin ....)
Pilssi
Pyörä: Super Tenere 750

Viesti Kirjoittaja Pilssi »

Raision keskustassa valoissa vastaa BMW GS650 ja yx sivuvaunupyörä Turussa.
uuvatti
Pyörä: suzuki dr650

Viesti Kirjoittaja uuvatti »

Liedon yliskulmalla 10-tiellä klo19.20. Kaks pyörää ajo ohi turun suuntaan, ite olin pakettiautolla pysäkkiä putsaamassa. Nostin siinä lapastakin, mut ei tullu mitää morotusta takasi. Mahtoks kuskit olla jääs, ku melkei 20 pakkast. :roll:
JuhaL
Pyörä: CRF1000L DCT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JuhaL »

uuvatti kirjoitti:Liedon yliskulmalla 10-tiellä klo19.20. Kaks pyörää ajo ohi turun suuntaan, ite olin pakettiautolla pysäkkiä putsaamassa. Nostin siinä lapastakin, mut ei tullu mitää morotusta takasi. Mahtoks kuskit olla jääs, ku melkei 20 pakkast. :roll:
Oisko ollunna nämä polannetien metästäjät?
Solifer SM-82 >>> '12 Yamaha XT660Z Ténéré >>> '16 Honda CRF1000L Africa Twin DCT
Vastaa Viestiin