Mukavaa Jarkko, että olet tulossa mukaan.
Minä joudun sitt ajamaan märällä asulla, jos sataa. Tosin meille tulee se telttakota, johon voidaan myydä yöpaikkoja Sinne saa nuotion sisään
Ne taskut kai pitää yrittää ehtiä korjauttaa suutarilla. Ei ne ennenkään täysin vesitiiviit olleet. Kamat aina pussissa sateella
Toivottavasti se takin etuvetskari ei hajoo vielä, oireilee sekin. No sitt se on vedettävä teipillä kiinni.
KTP kirjoitti: Toivottavasti se takin etuvetskari ei hajoo vielä, oireilee sekin. No sitt se on vedettävä teipillä kiinni.
Kannattaa vaihdattaa se etuvetskarikin siinä samalla. Itse korjautin kaikki vetskarit ja tarranauhat MP-asun takista tuolla Zeppeliinin suutarilla. Homma kävi nopeasti odottaessa. Kannattaa sitten varoitella gore kalvoista
Kannattaa vaihdattaa se etuvetskarikin siinä samalla
Itelllä tuli sama mieleen. Pitänee ajella Zeppeliiniin. Huoliikohan ne sen mun pölyisen/itikkaraatoisen takin käsittelyynsä ku itteäkin välillä iljettää katella. Ei sitä vaan jouda peseen, vaikka äkkiähän se kuivuu. Siis olen kai aika saamaton
KTP kirjoitti:Huoliikohan ne sen mun pölyisen/itikkaraatoisen takin käsittelyynsä ku itteäkin välillä iljettää katella.
No ei se mun yli 100tkm ajettu MP Asun takkikaan mikään herkullisen näköinen ollut kun sen sinne vein ja ihan onkkelmitta ja nenän nyrpistyksiä homma toimi
Kyllä yhdyn tuohon Jarkon ajatukseen, että goretex on mukava kuurosateessa, mutta viikon sateessa ajelu on jo yhtä helvettiä, etenkin maastossa jossa ei ole kuivauskaappeja
ajokausikin on nyt sitten avattu... aamulla 30km työmatkalla ehti vain kerran eksyäkin
Mulla on ollut nyt muutaman viikon sport extreme housut ja olen ollut niihin tyytyväinen. Ne on helpot pukea polvitukienkin kanssa ja hyvät ajaessa väljän mallin ja polvien joustopalojen takia. Offroad pro keskusteluissa housujen kestävyyttä on moitittu, saa nähdä miten ne kestää kevyessä harrasteajossa.
Kokeilin myös sport extreme takkia, mutta anorakkimalli oli hankala pukea ja riisua rintapanssarin kanssa.
Kävin ostamassa kyseiset takin ja housut sekä http://www.mp-asu.com/suojapaita.shtml
Takki on todellakin hankala pukea päälle kun on panssari
muuten se tuntui hyvälle...ainakin peilin edessä
toivottavasti kestävyys on näin harrastelu mielessä riittävä
2-vuoden takuu tuli mukaan