Kyllähän mie muistin että se hauskaa on, mutta että näin hauskaa!
Kisarenkaan rallinasta-enduropiikki-renkaat toimii helevatan hyvin, kävin eilen metikossa räpimässä ja tänään tulin töihin paikoin peilikirkkaalla asvaltilla olevaa tietä. Ei vispaa, ja pitoja on ihan sikana!
Ekan kerran kävin nastakumeilla metsässä ja opin, että kannattaa valita sellainen nastarengas, jossa on riittävän kokoiset reunanappulat. Mun eturenkaassa (Michelin) ne on näköjään liian pienet, ja kun nastatkin on laitettu sojottamaan ulospäin niin spoorin reunat söi heti suuren osan noista reunimmaisista nastoista. Ei tartte varmaan montaa kertaa käydä ajamassa kun on kaikki reunanastat mäellä. Kiva noilla sitten kallistaa tasasemmalla... Onneks takarenkaassa ei oo tota ongelmaa.
Aika surullisen näköinen rengas. Nastat lähteneet omille teilleen.
Jollain täällä voisi varmaan olla hyviä neuvoja, minkälaisia nastoja mihinkin pitäis laittaa.
Mulla ei ole nastoista mitään kokemuksia. Odottelen huhtikuun 1. päivää, pyörä talviteloilla.
Aivan oikein - enskakäyttöä silmällä pitäen nuo ovat päin hellsteniä nastoitettu. ¨Reunalle sojottavat nastat tuovat renkaan pois spoorista. Jos nastat olisivat vähän kapeampia, rengas sopisi paremmin jääradalle...
Tuli aloitettua laskettelukausi ennen piikkikumikautta, joten kumien vääntö vanteille siirtyy tammikuulle, kun värttinäluu on toivottavasti taas yhtenä kappaleena
Vaarallista tuo skimbailu, kun joka 35:s vuosi näyttää särkyvän luita
Otin pyörän tänään vakuutukseen ja kävin ajamassa 105 km lenkin Kaanaan ja Terälähden suunnalla. Jarrut ja alusta toimii hienosti huollon jälkeen. Valoakin oli edelliseen kertaan nähden huomattavasti enemmän. Laitoin Bilteman "valovahvistin"-sarjan (kaksi relettä ja johdot suoraan akulta) sekä lisäpitkän. On se ajo vaan vaiketa auraamattomalla metsäautotiellä kelkkauraa pitkin. Vai yksi kaato Terälahdessa kävin moikkaamassa Adventure-miestä. Kiitoksia Ekulle "varjostimen" tekemisestä.