Haaveista pitää tehdä totta, sillä kerranhan täällä vain eletään.Ylimatti kirjoitti:
Mietin muuten tässä miksei eräässä liikkeessä koko kesän maannut KLR 500 mene kaupaksi. Pyörässä ei pitäisi olla mitään vikaa. Vai onko jollain joku tyyppivika tms tiedossa tuosta Kawasta?
Ja se ART on kyllä haaveena...
Jos minäkin naisena olen tuon ARTin jo kahdesti ajanut, niin ei se miehelle mikään ongelma ole.
Toissavuonna olin ihan aloittelija (silloin vieläpä vaikeammalla mopolla) ja tuo viikko oli todellinen ajamisen tehokurssi minulle. Paljon sain hyviä neuvoja ja oppia. Jo toisesta päivästä lähtien ajaminen sujui kuulemma tosi hyvin. Itsekkin nautin, kun enhän koskaan moista vauhtia ja tuollaisissa paikoissa ole ajanut. Kerrassaan mahtavaa
Tuo KLR500 taitaa jäädä tehottomaksi, eikä ainakaan kaverin KLR650 ollut mukava ajettava pehmeiköillä. Painoa KLR650 on muistaakseni 160kg ja eipä kovin kauas siitä jää tuo 500:kaan, luulisin.
Korjatkoon joku jos olen pahasti väärässä.
Ajoin sillä Rapen DR350 (tosi hauska peli, kevyt ja ketterä) ja oletankin, että tuo DR650 olis näistä kahdesta se parempi vaihtoehto.