nmmake kirjoitti:Tänään Pyhämaassa GS1150:nen kyytiläisen kanssa n. klo 12, sitten julmetun kovaa etenevä valkoinen DL650:nen V-Stromi Pyhämaasta Lyökkiin päin. Lepäisistä UKIin tullessa kääntyi joku tunnistamaton ja Yamahan XT jonnekin pikkutielle. Itse siis Stromilla ja eno ajeli 1200 GSA:lla mukana...
Bongasin et meidät on bongattu.
Oltiin isännän kans ajelulla, käännyttiin lepäistentieltä haukharjantielle. Eli mulla TT ja isännällä XT.
Haimion yleisellä uimarannalla.
Kampi tuli tänään vastaan Mariankadulla Lahdessa kello 12:15 about. Ei kyllä tainnut huomata vaikka lapa pystyssä siinä autolle kävelin, oli niin keskittynyt työntekoon Saattoi alkaa olla jo liukasta ajella vai onko nastat alla?
vihtis83 kirjoitti:Kampi tuli tänään vastaan Mariankadulla Lahdessa kello 12:15 about. Ei kyllä tainnut huomata vaikka lapa pystyssä siinä autolle kävelin, oli niin keskittynyt työntekoon Saattoi alkaa olla jo liukasta ajella vai onko nastat alla?
Talvikausi on aloitettu, tosin flunssassa eikä ajelu ole oikein luonikasta. Nastat on alla: edessä enskapiikit ja takana rallinastat. On se vaan metkaa ajella assulla kun luiruaa kuin mielenköyhä. Mukulakivikatu se vasta onkin mielenkiintoista viedä tykkilavettia (pystyssä). Joo olin tosiaankin keskittynyt työhöni ja pystyssäpysymiseen
Tänään paineli joku Hondamies (?) Tikkakosken suunnalta Jyväskylään nelostietä lumipyryssä ja kääntyi Palokan rampista pois -> kyllä lämmitti mieltä nähdä moinen näky pitkästä aikaa kunnon kelissä vielä! Lienikö joku täältä?
Tänään aamulla joku päristeli Transalpilla vastaan Ilmajoen kohdalla kohti Kurikkaa vähän 10 jälkeen nastarenkaat ujeltaen. Auton mittari näytti vain -19.
Tulit tänään n. klo 10.46 Tampereella Hesasta päin kurvaten ohitielle VT3:lle Jyväskylään päin.
Vilautin autoni valoja, jotta saisit tulla kaistalle. Rekkari YV-xxx. Pyörässäsi
kolme alumiinilaukkua ja itselläsi valkoinen kypärä. Kurapyöräilijä?
Turvallisia kilometrejä ja Hyvää Uutta Vuotta 2013!
Kävin tänään Äänenkoskella, keilailun jälkeen mä ajoin autolla Kuopioon ja näin yksi vastatulija Honda Transalp XL 600 hopea/punainen tai tummapunainen, väri on hiukan epäselvä.. Äänenkoskelta muutama kilometriä Äänenkoskentiellä klo n. 15.40. Mahtaako olla foruumilainen?