Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

tt350_rider
Pyörä: HD XL883C, Yamaha TT350

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja tt350_rider »

nmmake kirjoitti:Tänään Pyhämaassa GS1150:nen kyytiläisen kanssa n. klo 12, sitten julmetun kovaa etenevä valkoinen DL650:nen V-Stromi Pyhämaasta Lyökkiin päin. Lepäisistä UKIin tullessa kääntyi joku tunnistamaton ja Yamahan XT jonnekin pikkutielle. Itse siis Stromilla ja eno ajeli 1200 GSA:lla mukana...
Bongasin et meidät on bongattu.
Oltiin isännän kans ajelulla, käännyttiin lepäistentieltä haukharjantielle. Eli mulla TT ja isännällä XT.
Kuva
Haimion yleisellä uimarannalla.
vihtis83
Pyörä: Polkupyörä

Viesti Kirjoittaja vihtis83 »

Kampi tuli tänään vastaan Mariankadulla Lahdessa kello 12:15 about. Ei kyllä tainnut huomata vaikka lapa pystyssä siinä autolle kävelin, oli niin keskittynyt työntekoon :) Saattoi alkaa olla jo liukasta ajella vai onko nastat alla?
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Kampi
Pyörä: R1200GS

Viesti Kirjoittaja Kampi »

vihtis83 kirjoitti:Kampi tuli tänään vastaan Mariankadulla Lahdessa kello 12:15 about. Ei kyllä tainnut huomata vaikka lapa pystyssä siinä autolle kävelin, oli niin keskittynyt työntekoon :) Saattoi alkaa olla jo liukasta ajella vai onko nastat alla?

Talvikausi on aloitettu, tosin flunssassa eikä ajelu ole oikein luonikasta. Nastat on alla: edessä enskapiikit ja takana rallinastat. On se vaan metkaa ajella assulla kun luiruaa kuin mielenköyhä. Mukulakivikatu se vasta onkin mielenkiintoista viedä tykkilavettia (pystyssä). Joo olin tosiaankin keskittynyt työhöni ja pystyssäpysymiseen :lol:
treriksrøysare
LightSpeed
Pyörä: FE390,12GS

Viesti Kirjoittaja LightSpeed »

Kotkassa Kyminlinnatiellä ajeli puna-valkoinen honda tänään iltapäivällä,erityistuntomerkkinä valkoinen ylälokari.
Koheltaja
Pyörä: pyörätön

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Eilen aamupäivällä Heinolan ABC:llä bongattu Kawa KLX250S tankkaamassa, liekö voorumilaisia? Sanoin samantien autossa olevalle perheelle että mielummin mä tolla ajaisin anoppilaan kun teiän kanssa kotilon puikoissa 8)
Kylätason kurapyöräilijä.
HELLE
Pyörä: XL600V transalp

Viesti Kirjoittaja HELLE »

Mää olen se joka suhaa pitkin kotkaa puna/valkoisella hondalla.
-W-
Pyörä: Dune RR

Viesti Kirjoittaja -W- »

Tänään paineli joku Hondamies (?) Tikkakosken suunnalta Jyväskylään nelostietä lumipyryssä ja kääntyi Palokan rampista pois -> kyllä lämmitti mieltä nähdä moinen näky pitkästä aikaa kunnon kelissä vielä! :lol: Lienikö joku täältä?
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Olisikohan ollut Janne.K :?:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Generig
Pyörä: Iso gessu -08

Viesti Kirjoittaja Generig »

Tänään aamulla joku päristeli Transalpilla vastaan Ilmajoen kohdalla kohti Kurikkaa vähän 10 jälkeen nastarenkaat ujeltaen. Auton mittari näytti vain -19.

Kunnioitan. Kuka tunnustaa?
saase
Pyörä: Kawasaki KE125

Viesti Kirjoittaja saase »

Epäilisin jotta Tomppeli olisi kyseessä näin hänet Kurikassa pari päivää aiemmin matkalla kohti Kauhajokea pakkasta oli silloinkin.
oppeS

Viesti Kirjoittaja oppeS »

Tulit tänään n. klo 10.46 Tampereella Hesasta päin kurvaten ohitielle VT3:lle Jyväskylään päin.
Vilautin autoni valoja, jotta saisit tulla kaistalle. Rekkari YV-xxx. Pyörässäsi
kolme alumiinilaukkua ja itselläsi valkoinen kypärä. Kurapyöräilijä?
Turvallisia kilometrejä ja Hyvää Uutta Vuotta 2013!
JKM
Pyörä: 1100GS,1150GSA

Viesti Kirjoittaja JKM »

Tänään Klo 10:40 "vihertävänraidallinen" AT Äänekoskenkyliltä...Rahastajantienkautta kohti "Koivistonmuseotietä"...
pmw
Pyörä: XR650R, T7 Extreme

Viesti Kirjoittaja pmw »

Tänään tasan klo 19:28 tuossa oli tien vieressä pysähtyneenä http://goo.gl/maps/mYB2r
Kevyttä mopoa ja järjettömät valot...
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
SavoSusi
Pyörä: Africa Twin RD07A, entinen AT Army RD07

Viesti Kirjoittaja SavoSusi »

Kävin tänään Äänenkoskella, keilailun jälkeen mä ajoin autolla Kuopioon ja näin yksi vastatulija Honda Transalp XL 600 hopea/punainen tai tummapunainen, väri on hiukan epäselvä.. Äänenkoskelta muutama kilometriä Äänenkoskentiellä klo n. 15.40. Mahtaako olla foruumilainen?
enska
Pyörä: ei oo nyt

Viesti Kirjoittaja enska »

Suolahdessa kaupan pihassa näin saman. Rekkarin alapuolella luki jotain ...huurrepylly..tms...
CR125R -89, TS125X -87, XT550 -82, XL600R -84, XL600R -87, XR650R -03, Africa twin RD07 -95, KTM 990adv -06, KTM 950adv GO!!!!!!! -04, KTM SuperEnduro -07, Suzuki DR-Z400 -05, Yamaha Wr450f -06, KTM EXC450 -13
Vastaa Viestiin