Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

KN76
Pyörä: R 1200 GS

Viesti Kirjoittaja KN76 »

Riimalantiellä tuli aamupäivällä vastaan AT tai ST en tunnistanu kumpi mut tupla lamput eessä... Ja alumiiniset sivulaukut? Ite olin kottaraisella ja jatkoin Hiilikämpäntielle kokeileen pieniä hyppyjä :P
sulakari
Pyörä: KTM690

Viesti Kirjoittaja sulakari »

Creature kirjoitti:
OIko ollu AT?On nimittäin tapana lähtee mettään päin.
Eroopa niistä kyykyistä ja persreikä edellä meniöistä.
Ne harvemmin lähtee puskkin päin.
No en mee kyllä ihan vannomaan, mut TA:lta näytti yksine valoineen jne.

Lähes joka ti tulee tuolla käytyä ja huomattua, että kurapyörät loistaa poissaolollaan. No eipä niitä ole juuri Pynsälläkään näkyny silloin ku olen siellä poikennu. Vehoniemessä perjantaisin saattaa jo nähdä jonkun.
[/quote]
No mää se en ollu!
Neekerissä on selekeesti parivalot!
Öisko ollu Porin poikia,tiäksää?
av2
Pyörä: Africa Twin XRV750 1997

Viesti Kirjoittaja av2 »

KN76 kirjoitti:Riimalantiellä tuli aamupäivällä vastaan AT tai ST en tunnistanu kumpi mut tupla lamput eessä... Ja alumiiniset sivulaukut? Ite olin kottaraisella ja jatkoin Hiilikämpäntielle kokeileen pieniä hyppyjä :P
No meikäläinen se siellä oli :) . Loistoreitteja Hki-Urjala! Sulla oli alla musta iso kotka ilmeisesti.
Liitteet
Urjala010707_017.jpg
(89.01 KiB) Tiedosto ladattu 324 kertaa
XRV-97
KN76
Pyörä: R 1200 GS

Viesti Kirjoittaja KN76 »

Jep jep! Kyl näiltä nurkilta löytyy aika mukavia pätkiä. Mistäpäin Urjalaa toi kuva on? Näyttää mielenkiintoiselta...
av2
Pyörä: Africa Twin XRV750 1997

Viesti Kirjoittaja av2 »

KN76 kirjoitti:Jep jep! Kyl näiltä nurkilta löytyy aika mukavia pätkiä. Mistäpäin Urjalaa toi kuva on? Näyttää mielenkiintoiselta...
Tuosta kohdasta katsottuna Forssan keskusta on lounaan ja lännen välissä 11,7km päässä. Navigaattori antaa tälläisen lukeman N60 51.531 E23 47.604
N60 51.492 E23 47.263 kohdassa tuli liian pahaa maastoa vastaan ja jouduin kääntymään takaisin. Nyt kartalta katsoessani huomaan joutuneeni sivuun reitistä, ehkä oikea polku ois ollu jonkun puskan takana :) . Urjalaan tosta on vielä linnuntietä pitkin noin 30km.
XRV-97
LightSpeed
Pyörä: FE390,12GS

Viesti Kirjoittaja LightSpeed »

Taisin bongata gabbernautin pitkän matkansa alkutaipaleella,loviisan ja kotkan välillä.Varusteita isoläjä,taisi niiden seassa olla emäntäkin.
Muutamia muitakin enskoja tuli vastaan,en vaan tunnistanut.Älähtäkää jos minut näitte.
JSL
Pyörä: KTM 790 Adventure, 640LC4 E, vm. 2003

Viesti Kirjoittaja JSL »

Olikos palstalaisia ne kaks jotka tuli tänään tuossa ilta kahdeksan jälkeen vastaan Röyläntiellä, siellä golf-kentän takana? Ensimmäinen oli uuden värinen husse, en muista oliko supermoto vai enduro. Toisena tuli sinikeltanen husse, ettei ollu IceFire? Ainakin se vehje piti melkosta ääntä kun just kiihdytti jonkun customin ohi. Saatto yks ja toinen svingi tai puttaus mennä siellä kentällä pieleen.. :D

Vaan kyllä noissa kurapyörissä on jotain mitä katupyörissä ei ole, en tiiä mitä, mutta heti veti suuta virneeseen kun näin tulevan vastaan 8)

Itse olin kokeilemassa eilen asentamiani uusia palikoita ja Super Moto renkaita. Polkupyörällä siis ajelin, mulla oli pääosin punanen ajopaita ja sinivalkonen kypärä.
antti-a
Pyörä: R1100GS

Viesti Kirjoittaja antti-a »

ei tullut vastaan, mutta onko foorumilaisista joku ollut raasin korvessa(taisi olla nousiaisten puolella) ajelemassa tänään tai eilen?
Se pätkä minkä toisessa päässä on soran/hiekan otto paikka. Toinen pää tulee risteykseen jossa kolme tietä yhtyy ja tässä tiessä on sellainen lyhyt sillantapainen.
Oli tuoreen näköisiä jälkiä mutkissa ja nyppylöiden kohdilla.

Tein sinne äsken omat merkkaukset, kun koeistin säätöjä. 8)
Hannu^
Pyörä: CRF450X

Viesti Kirjoittaja Hannu^ »

Antti tuli tänään Rovaniemellä tuossa olisikohan ollut jotain klo 20 jälkeen vastaan napapiirin läheisyydessä.

Morjestin sinisen Yamahan sarvista kyytiläinen mukanani :wink:
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
Lepo

Viesti Kirjoittaja Lepo »

Super enduro tuli tänään vastaan jossain Simon paikkeilla ison tervehdyksen saattelemana. Foorumilaisia?
antti-a
Pyörä: R1100GS

Viesti Kirjoittaja antti-a »

Hannu^ kirjoitti:Antti tuli tänään Rovaniemellä tuossa olisikohan ollut jotain klo 20 jälkeen vastaan napapiirin läheisyydessä.

Morjestin sinisen Yamahan sarvista kyytiläinen mukanani :wink:
En ainakaan minä Antti ollut :lol:

Olin noin 800km etelämpänä.
Hannu^
Pyörä: CRF450X

Viesti Kirjoittaja Hannu^ »

Juu siis AnttiL nimimerkkin takaa löytyvä suhari oli kuka vastaan tuli 8)
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
2old
Pyörä: KTM 990 Adv

Viesti Kirjoittaja 2old »

Tuli AT Kaivarin rannassa vastaan nyt 8.40. Työmatkallako olit myös?
- ....but, Alive and Kicking-
Ylimatti
Pyörä: BMW F650 GSD 2004

Viesti Kirjoittaja Ylimatti »

Siellä ollaan sitten oikeat Kunnon Kurapyöräilijät suhailtu joukolla Kaivarin rannassa työmatkailemassa! Minulla ei samoihin aikoihin vastaan tullut kuin paikallisia näköaloja; pyöriä en huomannut... 8)
2old
Pyörä: KTM 990 Adv

Viesti Kirjoittaja 2old »

Ylimatti kirjoitti:Siellä ollaan sitten oikeat Kunnon Kurapyöräilijät suhailtu joukolla Kaivarin rannassa työmatkailemassa! Minulla ei samoihin aikoihin vastaan tullut kuin paikallisia näköaloja; pyöriä en huomannut... 8)
Oon tätä Siuntio - Hki - Siuntio väliä ajanut töihin kesän ja paljon noita kuramopoja tulee vastaan eri reiteillä. Eilen tuli gessu vastaan Siljan terminaalilla....
- ....but, Alive and Kicking-
Vastaa Viestiin