Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
[/quote]Creature kirjoitti:No en mee kyllä ihan vannomaan, mut TA:lta näytti yksine valoineen jne.OIko ollu AT?On nimittäin tapana lähtee mettään päin.
Eroopa niistä kyykyistä ja persreikä edellä meniöistä.
Ne harvemmin lähtee puskkin päin.
Lähes joka ti tulee tuolla käytyä ja huomattua, että kurapyörät loistaa poissaolollaan. No eipä niitä ole juuri Pynsälläkään näkyny silloin ku olen siellä poikennu. Vehoniemessä perjantaisin saattaa jo nähdä jonkun.
No mää se en ollu!
Neekerissä on selekeesti parivalot!
Öisko ollu Porin poikia,tiäksää?
- av2
- Pyörä: Africa Twin XRV750 1997
No meikäläinen se siellä oliKN76 kirjoitti:Riimalantiellä tuli aamupäivällä vastaan AT tai ST en tunnistanu kumpi mut tupla lamput eessä... Ja alumiiniset sivulaukut? Ite olin kottaraisella ja jatkoin Hiilikämpäntielle kokeileen pieniä hyppyjä
- Liitteet
-
- Urjala010707_017.jpg
- (89.01 KiB) Tiedosto ladattu 324 kertaa
XRV-97
- av2
- Pyörä: Africa Twin XRV750 1997
Tuosta kohdasta katsottuna Forssan keskusta on lounaan ja lännen välissä 11,7km päässä. Navigaattori antaa tälläisen lukeman N60 51.531 E23 47.604KN76 kirjoitti:Jep jep! Kyl näiltä nurkilta löytyy aika mukavia pätkiä. Mistäpäin Urjalaa toi kuva on? Näyttää mielenkiintoiselta...
N60 51.492 E23 47.263 kohdassa tuli liian pahaa maastoa vastaan ja jouduin kääntymään takaisin. Nyt kartalta katsoessani huomaan joutuneeni sivuun reitistä, ehkä oikea polku ois ollu jonkun puskan takana
XRV-97
-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS
- JSL
- Pyörä: KTM 790 Adventure, 640LC4 E, vm. 2003
Olikos palstalaisia ne kaks jotka tuli tänään tuossa ilta kahdeksan jälkeen vastaan Röyläntiellä, siellä golf-kentän takana? Ensimmäinen oli uuden värinen husse, en muista oliko supermoto vai enduro. Toisena tuli sinikeltanen husse, ettei ollu IceFire? Ainakin se vehje piti melkosta ääntä kun just kiihdytti jonkun customin ohi. Saatto yks ja toinen svingi tai puttaus mennä siellä kentällä pieleen.. 
Vaan kyllä noissa kurapyörissä on jotain mitä katupyörissä ei ole, en tiiä mitä, mutta heti veti suuta virneeseen kun näin tulevan vastaan
Itse olin kokeilemassa eilen asentamiani uusia palikoita ja Super Moto renkaita. Polkupyörällä siis ajelin, mulla oli pääosin punanen ajopaita ja sinivalkonen kypärä.
Vaan kyllä noissa kurapyörissä on jotain mitä katupyörissä ei ole, en tiiä mitä, mutta heti veti suuta virneeseen kun näin tulevan vastaan
Itse olin kokeilemassa eilen asentamiani uusia palikoita ja Super Moto renkaita. Polkupyörällä siis ajelin, mulla oli pääosin punanen ajopaita ja sinivalkonen kypärä.
ei tullut vastaan, mutta onko foorumilaisista joku ollut raasin korvessa(taisi olla nousiaisten puolella) ajelemassa tänään tai eilen?
Se pätkä minkä toisessa päässä on soran/hiekan otto paikka. Toinen pää tulee risteykseen jossa kolme tietä yhtyy ja tässä tiessä on sellainen lyhyt sillantapainen.
Oli tuoreen näköisiä jälkiä mutkissa ja nyppylöiden kohdilla.
Tein sinne äsken omat merkkaukset, kun koeistin säätöjä.
Se pätkä minkä toisessa päässä on soran/hiekan otto paikka. Toinen pää tulee risteykseen jossa kolme tietä yhtyy ja tässä tiessä on sellainen lyhyt sillantapainen.
Oli tuoreen näköisiä jälkiä mutkissa ja nyppylöiden kohdilla.
Tein sinne äsken omat merkkaukset, kun koeistin säätöjä.
Oon tätä Siuntio - Hki - Siuntio väliä ajanut töihin kesän ja paljon noita kuramopoja tulee vastaan eri reiteillä. Eilen tuli gessu vastaan Siljan terminaalilla....Ylimatti kirjoitti:Siellä ollaan sitten oikeat Kunnon Kurapyöräilijät suhailtu joukolla Kaivarin rannassa työmatkailemassa! Minulla ei samoihin aikoihin vastaan tullut kuin paikallisia näköaloja; pyöriä en huomannut...
- ....but, Alive and Kicking-