Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Texbuxer
Viestit: 249
Liittynyt: Su Tammi 21, 2007 10:58 pm
Pyörä: Tuareg 660
Paikkakunta: Koskenkorva

Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.

Viesti Kirjoittaja Texbuxer »

98 sisältää kuitenkin 5% etanolia. Huomasin jännän ilmiön kans. Uudet kohokammion tiivisteet turpos bensasta niin että niihin tuli ainakin sentti ylimääräistä. Kun jätti kuivamaan, aamulla koko oli palautunut.
Vastaa Viestiin