Yleistä keskustelua enduroista
Valvojat: Jukka , Moderaattorit
Gessundeerus
Viestit: 2 Liittynyt: Ke Maalis 02, 2022 1:55 am
Pyörä: Bmwr1200gs
Viesti
Kirjoittaja Gessundeerus » Ke Maalis 02, 2022 2:07 am
Potilas Bmwr1200gs 2004
Eli kun kahvakumin alle lähtee kaksi erillistä johtoa spiraalimaisesti kiertämään niin yhdistyykö johdot kahvan toisessa päässä?
Saatoin vähän katkoa niitä johtoja vahingossa
viitsu
Viestit: 298 Liittynyt: Pe Joulu 10, 2010 10:59 am
Pyörä: R 1200GS Adv-14 XChallenge
Paikkakunta: Kanta-Häme
Viesti
Kirjoittaja viitsu » Ke Maalis 02, 2022 1:10 pm
Lämmityselementtiin tulee + ja - johto. Nyt jos olet katkaissut elementissä kiertävän langoituksen jostain kohtaa niin kahvat ei lämpiä.
Viuh
Viestit: 1744 Liittynyt: La Maalis 12, 2011 2:05 pm
Pyörä: CRF1100L, SE, 701 LR Aurora, R75/5
Viesti
Kirjoittaja Viuh » To Maalis 03, 2022 8:59 am
Jos teet kanthal-lankaan jatkoksen niin puristusliitoksena, esimerkiksi abikosta pätkäistyllä pelkkällä puristettavalla osalla. Siihen ei tina tartu.