vakuutusmarinaa
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: vakuutusmarinaa
Kappas vaan...Eilen vaihdoin 625 SXC:n Pohjantähdestä POP:iin, liikenne + osakasko, sisältää varkausvakuutuksen...Mahtaako paikkakunta vaikuttaa??
Ei varmaankaan vaikuta, vilkaisivat pyörän kuvaa netistä ja totesivat että pyörä ei kelpaa varkailleMr kirjoitti:Kappas vaan...Eilen vaihdoin 625 SXC:n Pohjantähdestä POP:iin, liikenne + osakasko, sisältää varkausvakuutuksen...Mahtaako paikkakunta vaikuttaa??
... ja vahinkoriski on pieni kun pyörä liikkuu yleensä hitaasti tai seisoo jämäkästi pehmeässä suossa
Viimeksi muokannut Jarmo H, Pe Maalis 25, 2016 11:27 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jarmo H kirjoitti:Ei varmaankaan vaikuta, vilkaisivat pyörän kuvaa netistä ja totesivat että pyörä ei kelpaa varkailleMr kirjoitti:Kappas vaan...Eilen vaihdoin 625 SXC:n Pohjantähdestä POP:iin, liikenne + osakasko, sisältää varkausvakuutuksen...Mahtaako paikkakunta vaikuttaa??
No juu...Onhan se kyl luotaantyöntävän näköinen...
-
BryGgi
- Pyörä: EXC 300 TPI -20
Vaihdoin uuteen pyörään pari viikkoa takaperin. Juuri oli vanhassa pyörässä vakuutuskausi vaihtumassa ja roima korotus tulossa. 670->880. Pyörä lli 15mallin exc. Nyt vastaava 16 mallin, ja oyysin hinnan pohjolasta ja lähitapiolasta. 491 ja 471e oli 20 bonuksilla. Ymmällään lli virkailijakin miten noin alhainen. 29v ja ylä-savo. Ja kerroin että pyörä kilpailukäytössä. Ei vaikuttanut kuulemma mihinkään.
-
MarkkuHoo
- Pyörä: BMW R80GS Finnduro -90
- Viesti:
Joo, POP:iin chattailin ja puhelimessa puhuin juuri. Husqvarnoihin ja KTM:iin ei saa minkäänlaista kaskoa POPista, vain liikenteen, korvaushistoriat kuulemma niin huonot.
En olis uskonut sitten että mulle If tulikin Husqvarna 701 Enduroon halvimmaksi tällä hetkellä, osasyy muissa vakuutuksissa ja etuasiakaskytköksissä. Ihan arpomista on nuo vakuutukset, merkkienkin kesken samassa firmassa, kotaria (690/990) ei mun kannattanut aiemmin If:issä ollenkaan yrittää, aivan järkkyhinnat oli vielä viime vuonna ainakin. Onneksi tuo 701 Enduro on niitten mielestä ihan erilainen kuin 690 Enduro, no ohan se toki parempi ajolleen mutta...
En olis uskonut sitten että mulle If tulikin Husqvarna 701 Enduroon halvimmaksi tällä hetkellä, osasyy muissa vakuutuksissa ja etuasiakaskytköksissä. Ihan arpomista on nuo vakuutukset, merkkienkin kesken samassa firmassa, kotaria (690/990) ei mun kannattanut aiemmin If:issä ollenkaan yrittää, aivan järkkyhinnat oli vielä viime vuonna ainakin. Onneksi tuo 701 Enduro on niitten mielestä ihan erilainen kuin 690 Enduro, no ohan se toki parempi ajolleen mutta...
”Huonoilla teillä, hyvässä seurassa.” kuraukot.fi
Jännästi menee, mulla taas ollu If:iin mitään asiaa Turvaan verrattuna. Useampi satku eroaMarkkuHoo kirjoitti:En olis uskonut sitten että mulle If tulikin Husqvarna 701 Enduroon halvimmaksi tällä hetkellä, osasyy muissa vakuutuksissa ja etuasiakaskytköksissä. Ihan arpomista on nuo vakuutukset, merkkienkin kesken samassa firmassa, kotaria (690/990) ei mun kannattanut aiemmin If:issä ollenkaan yrittää, aivan järkkyhinnat oli vielä viime vuonna ainakin. Onneksi tuo 701 Enduro on niitten mielestä ihan erilainen kuin 690 Enduro, no ohan se toki parempi ajolleen mutta...
-
MarkkuHoo
- Viesti:
Tänä aamuna POP-vakuutusmyyjä sitten soitti, että kyllä Husqvarnaan voisi myydä vakuutuksen kaskoineen kun eihän tuo malli olekaan kaksitahtinen kisapyörä. Melkoista arpomista siis, eli ei kannata olla ehkä olla sinne yhteydessä asiakaspalveluun vaan pyytää soittopyyntö vakuutustarjuoksesta, jolloin todnäk myyntipuolen kaveri soittaa.MarkkuHoo kirjoitti:Joo, POP:iin chattailin ja puhelimessa puhuin juuri. Husqvarnoihin ja KTM:iin ei saa minkäänlaista kaskoa POPista, vain liikenteen, korvaushistoriat kuulemma niin huonot.
Noh, pojan kevari siirtyi POP:iin tuolla puhelulla. Hussen 701 Enskan vakuutus ei ollut huono, muttei pärjännyt IF:ille mulla.
- Jokke Espoosta
- Pyörä: Poljettava
Käyttikö vakuutusmyyjä tosiaan määrettä "kaksitahtinen kilpapyörä"? Pitänee vielä kysyä että mitä siellä nyt oikeastaan tapahtuu.
"Trying is the first step toward failure!"
-Homer Simpson
Exät: Honda XRV 650 Africa Twin RD03 -89 -> KTM 625 SXC -04
-Homer Simpson
-
MarkkuHoo
- Viesti:
Joo-o, meinasin huvittua koko aiheesta ja kommenteista - niille tuntui olevan isosti merkitsevä juttu että kyseessä olikin nyt *nelitahtinen*, koska "nehän ei ole ollenkaan niin räväkkiä kuin kaksitahtiset" tms tosi asiantuntevaa juttua puhelimesta tuli. Myötäilin vain, että joo, ei ole 125 kuutioinen nelari-kevari ihan hirveän räväkkä, tieliikennekäytössä on.Jokke Espoosta kirjoitti:Käyttikö vakuutusmyyjä tosiaan määrettä "kaksitahtinen kilpapyörä"? Pitänee vielä kysyä että mitä siellä nyt oikeastaan tapahtuu.
- Jokke Espoosta
No on kyllä vakuuttavaa toimintaa, mitenkähän noiden kanssa sujuu korvaushakemukset....
Ei sulla olis vaikka pistää tän kyseisen vakuutusmyyjän puhelinnumeroa vaikka privaviestillä, voisin soitella että kun ei toi 625 myöskään ole kaksitahtinen kisapiikki niin myiskö ne sitten kuitenkin siihen vakuutukset...
Ei sulla olis vaikka pistää tän kyseisen vakuutusmyyjän puhelinnumeroa vaikka privaviestillä, voisin soitella että kun ei toi 625 myöskään ole kaksitahtinen kisapiikki niin myiskö ne sitten kuitenkin siihen vakuutukset...
-Homer Simpson
-Homer Simpson
- Jokke Espoosta
Noniin, nyt on POPIsta vakuutus, 369€/vuosi osakaskolla. En tiedä oliko tällä kaverilla jolle nyt soitin vaan enemmän valtuuksia myydä kuin sillä joka kieltäytyi moista mulle vastaavaa vakuutusta myymästä, vai onko niillä pyörien luokitus muuttunut vai onko tää vaan joku väärinkäsitys.
Kuulemma vappuna siirtyvät POPissa hinnoitteluun jossa kesäkuukaudet ovat kalliimpia kuin talvikuukaudet, mutta ennen vappua tehdyt sopimukset menevät vielä tällä vanhalla tasahintasysteemillä seuraavan vuoden.
Kuulemma vappuna siirtyvät POPissa hinnoitteluun jossa kesäkuukaudet ovat kalliimpia kuin talvikuukaudet, mutta ennen vappua tehdyt sopimukset menevät vielä tällä vanhalla tasahintasysteemillä seuraavan vuoden.
-Homer Simpson
-Homer Simpson
Tuo jos toteutuu niin lyhyeksi jäi vierailu POP-vakuutuksissa.Tuo oli ainut etu jolla POP pärjäsi IFille ainakin minun kohdalla.Jokke Espoosta kirjoitti: Kuulemma vappuna siirtyvät POPissa hinnoitteluun jossa kesäkuukaudet ovat kalliimpia kuin talvikuukaudet, mutta ennen vappua tehdyt sopimukset menevät vielä tällä vanhalla tasahintasysteemillä seuraavan vuoden.
Puolet olisi säästänyt liikennevakuutusmaksussa kun talveksi (6kk) olisi pyörän ottanut pois liikennekäytöstä.
Edit: Tarkistin myös oman vakuutuksen POPilta ja todennäköisesti siirrän vappuna 2017 vakuutuksen takaisin IF:iin.
Viimeksi muokannut PJE, Ma Huhti 11, 2016 10:41 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
dq
- Pyörä: Monkey 125, TDM 900, XR250
^ Samoin, mikäli oikein rajusti painottavat maksua kesälle, helmikuussa vaihdoin. On tää kumma maailma nykyään, kun ei voi edes vakuutusyhtiöön ihminen luottaa.. 
Hyvä tietää tuo, kyselin vahvistusta tuohon, mainittiin että uudet hinnastot tulevat siis vakuutuskausien vaihtuessa vanhempiinkin käyttöön.
Tietää sitten siinä vaiheessa vaihdella vakuutusyhtiötä, harmi, POP olikin liian hyvän tuntunen.
Ilmeisesti POPin mp-kanta kasvoi aika vauhdilla, kun oli niin hyvää tarjontaa saatavilla. Hyvä kerätä massa ja sitten lyödä ehdot uusiksi, iso osa porukasta jää silti tilitettäväksi.
Tietää sitten siinä vaiheessa vaihdella vakuutusyhtiötä, harmi, POP olikin liian hyvän tuntunen.
Ilmeisesti POPin mp-kanta kasvoi aika vauhdilla, kun oli niin hyvää tarjontaa saatavilla. Hyvä kerätä massa ja sitten lyödä ehdot uusiksi, iso osa porukasta jää silti tilitettäväksi.
Ei oo riamulla rajaa kun XR:llä ajaa
-
ceevu
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
No mutta sillon talvimopoilu kannattaa jälleen. Minä taas kirosin kun talvikuukaudet makso saman kun kesällä,jollon ajokerralle tuli kohtuuton hinta. Jos talvet on puoli ilmasia niin (talvi)mopo saa seistä suurimman osan kesää...