Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Tärinäjyrä
- Pyörä: Cube 29er
Re: Tulitko vastaan??
Toessa peävän illan katveessa sotkamon tiellä kajaanin päässä joku AT:lla päristeli eessä, CY-XXX, Tunnustaako 
Tuppi nurin...
Raumalla, Vermuntilan ohituskaistoilla tuli vastaan lauantai-iltana Husqvarnan TR650 Terra, enpä puvusta tunnistanut kuljettajaa, kukahan mahtoi olla. Mä olin Hussella menossa kasitietä etelään, vastaantulija loogisesti pohjoiseen...
Jahas, vastasi toisessa ketjussa: MRHT moro vaan!
Rastireissulta palatessa tuli joku hieman modattu vastaan, kello oli jo kympin tietämillä. Tämä Unajan kohdalla, mä ajelin Raumaa kohden...
Jahas, vastasi toisessa ketjussa: MRHT moro vaan!
Rastireissulta palatessa tuli joku hieman modattu vastaan, kello oli jo kympin tietämillä. Tämä Unajan kohdalla, mä ajelin Raumaa kohden...
Honda AfricaTwin CRF1000L DCT
Tenere ja bemu (kai) petäjävedellä bussipysäkillä. Stoppasinkin, mutta eivät apua kaivanneet.
Messed with tapatalk
Messed with tapatalk
Mopot: Yamaha XTZ 900 Projekti Projektikuvia
EX: Honda CBR 600 -89, Kawasaki EN 500, Suzuki VS 750 Intruder -87, Suzuki VS 1400 Intruder -97, Yamaha YZF 1000R -00, Suzuki VS 750 Intruder -88, Suzuki 1300 Hayabusa
EX: Honda CBR 600 -89, Kawasaki EN 500, Suzuki VS 750 Intruder -87, Suzuki VS 1400 Intruder -97, Yamaha YZF 1000R -00, Suzuki VS 750 Intruder -88, Suzuki 1300 Hayabusa
Lopella Rautakoskentiellä tuli tänään AT vastaan. Ajelin siinä H1 Hummerin perässä.
Ja samanlainen AT pyyhkäs PV tai joku muu pikkumopo perässään ohi kun olin Ojajärventiellä kuvarastilla.
Ja samanlainen AT pyyhkäs PV tai joku muu pikkumopo perässään ohi kun olin Ojajärventiellä kuvarastilla.
Rima on asetettava niin korkealle että sen voi alittaa pää pystyssä!
- mek
- Pyörä: V-Strom 800 DE
- Viesti:
Oulussa Sanginjoentiellä pyöri illansuussa keltainen 1100 GS kyytiläisen kera. Ajoin ohi punaisella 1200 GS:llä, kyytiläisen kanssa.
Re: Vs: Tulitko vastaan??
Jututin hetki sitten paria Hollantilaista motoristia. Kajaanissa olivat menossa. Toinen oli liikenteessä R 80 G/S:llä ja toisella oli joku wanha customi. Nordkapista olivat tulossa alaspäin.
Gessun kilometrejä koitin kysellä, mutta ei osannut sanoa, kun mittari ei ole kuulema toiminut enää vuosiin. 25 vuotta kehui ajaneensa jo samalla pyörällä.
Kelit ovat kuulemma olleet ihan ok.. Eivät valitelleet edes eilisen lumisateista.
Onko muut nähneet kyseisiä herroja?
Gessun kilometrejä koitin kysellä, mutta ei osannut sanoa, kun mittari ei ole kuulema toiminut enää vuosiin. 25 vuotta kehui ajaneensa jo samalla pyörällä.
Kelit ovat kuulemma olleet ihan ok.. Eivät valitelleet edes eilisen lumisateista.
Onko muut nähneet kyseisiä herroja?
- Juhana
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Sininen,oisko ollu dominaattori? keltasella ylälokarilla bongattu harjavallan nesteellä tankilla puolenpäivän jälkeen,ite olin kaffella sisällä...
Etkä tullu meitä moikkaamaan Järilään?Juhana kirjoitti:Sininen,oisko ollu dominaattori? keltasella ylälokarilla bongattu harjavallan nesteellä tankilla puolenpäivän jälkeen,ite olin kaffella sisällä...
Happi
- Juhana
- Pyörä: Yamaha XTZ-900,DR-350
Noh,oli pari juhannusyöstä toipuvaa kyytiläistä mukana,kun olin kotilolla...
muuten olisin tullut ilman muuta 
- Pallokala
- Pyörä: Dominatör
Kotari(?) tuli Eitikantiellä vastaan sunnuntaina kuuden aikoihin lapanen korkealla. Itse punamustalla Domila liikenteessä...
Whatever you ride, your bike is an adventure bike – because every ride is an adventure.
Re: Vs: Tulitko vastaan??
Minä siellä eitikantiellä SE:llä huristelin.
-
pepe750
- Pyörä: XRV 750 ,VFR1200, 690 R, Vespa 200 Cosa.
Minä ajelin AT:lla Suomussalmelta Jyväskylään.
-
Bluestone
- Pyörä: BMW R1200 GS
Kaverin kanssa ajeltiin Kuopion eteläpuolella pikkuteitä, ei tullut vastaan ketään mutta näin ilveksen
....kissa ei ole noin iso ja koirakaan se ei ollut, ruskea töpöhäntäinen otus. No oli Pihkainmäen kaupan pihassa puna-harmaa isoGS 
joku tuli eile iltapäivällä valkosella uudemmalla 650 darralla mikkelissä vt5:lla vastaan... iso säkki oli tarakalla ja jonku nakupyörän peesissä jutailit
Kaustisella oli hieno Africa Twinni rivitalon pihalla ko menin jylhäntietä ohi 
Ex-pyöriä: Honda XRV rd04 1991 , Honda XRV 750 rd07 1994, HD Softail FLST 1994, Yamaha Rd 125 1976, Honda CB 125 1977? + monta crossipyörää ja mopoa.