No jos on vielä joku onneton, jolla ei ole omaa Superia ja sellaisen tahtoo, niin Ryynäsellä jonnekin lähistölle ja SEllä kotiin. Tuo on halapa!talkku kirjoitti:http://www.segundamano.es/barcelona/ktm ... s&st=a&c=6 on se niin väärin....
Kuka tai mikä firma tuo pyöriä Ruotsista?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Kipa
- Pyörä: SE ja kolmipökö
Re: Kuka tai mikä firma tuo pyöriä Ruotsista?
- taas kahden mopon taktiikalla -
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
No voi helekatti teidän linkkien kanssa, täällä kuume nousee entisestään ja katsotaan joutuuko kuumetta alkaa parantelemaan vielä tänä kesänä vai malttaako ajella nykyisellä syksyyn asti. SE on ollut haaveena useamman vuoden mutta kun olen juuri etsinyt sellaista vähän ajettua väärinkäytettyä yksilöä eikä niitä Suomesta löydy, väärinkäyttöön se mullakin on tulossa...
Kyllä nyt joutuu puristelemaan munia ja miettiä ajanko nykyisellä vai alanko etsiä SE:tä. Varmaan joutuu turvautumaan johonkin välitysfirmaan tai välittäjään, oma kielitaito ja osaaminen on sitä luokkaa etten ala ite kauppoja tekemään ulkomaalaisten kanssa.
Kyllä nyt joutuu puristelemaan munia ja miettiä ajanko nykyisellä vai alanko etsiä SE:tä. Varmaan joutuu turvautumaan johonkin välitysfirmaan tai välittäjään, oma kielitaito ja osaaminen on sitä luokkaa etten ala ite kauppoja tekemään ulkomaalaisten kanssa.
Kylätason kurapyöräilijä.
-
Niamola
- Pyörä: 890 Adventure R
- Viesti:
Muistakaahan seuraava.. esimerkkinä oma -07 15000 silloin ajettu superi..
5800€ + 180€ + 13€ + 1390€ = 7383€ + hakukulut + tulli ja katsastus reissujen matkakulut
Hinta kasvaa jos haluaa ajella punakilpi ajan, vielä muutamalla kympillä. Hinta kasvaa myös jos sattuu olemaan e-hyväksyntä tarra pyörästä kadoksissa.
Joten noin 8k€ saa tuon 5400€ -08 superin kanssa varautua. Jos käyttää jotain liikettä välissä ei 8k€ edes riitä.
Suomessa oli samaan aikaan myytävänä samalla rahalla parin tonnin varusteilla muutaman tonnin enemmän ajettu.
Itse pidin vain tärkeämpänä että saan itse varustella ja että olisi räpeltämätön yksilö.
Ja eipä sillä halpahan tuo minunkin oli, sillä nyt sen hinta on pilvissä. SE kun ei ole myynnissä
.
5800€ + 180€ + 13€ + 1390€ = 7383€ + hakukulut + tulli ja katsastus reissujen matkakulut
Hinta kasvaa jos haluaa ajella punakilpi ajan, vielä muutamalla kympillä. Hinta kasvaa myös jos sattuu olemaan e-hyväksyntä tarra pyörästä kadoksissa.
Joten noin 8k€ saa tuon 5400€ -08 superin kanssa varautua. Jos käyttää jotain liikettä välissä ei 8k€ edes riitä.
Suomessa oli samaan aikaan myytävänä samalla rahalla parin tonnin varusteilla muutaman tonnin enemmän ajettu.
Itse pidin vain tärkeämpänä että saan itse varustella ja että olisi räpeltämätön yksilö.
Ja eipä sillä halpahan tuo minunkin oli, sillä nyt sen hinta on pilvissä. SE kun ei ole myynnissä
Ura metsässä on kotaristin pikatie, umpihanki ja sänkipelto monikaistainen moottoritie.
p.050nelkolnol8957
p.050nelkolnol8957
Jos räpeltämättömän Superin haluaa niin tuskinpa kovin montaa vuotta kannattaa enää ostopäätöstä lykätä. Halvemmalla ei ainakaan tule saamaan vaikka miten odottaa. Mielenkiintoista sinänsä, että aika usein näkee suurempia pyyntihintoja mitä itse maksoin tuosta omasta kohta neljä vuotta sitten.
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Juu, ne räpeltämättömät alkaa olla sukupuuttoon kuolevaa lajia. Vaikka räpeltämättömän ostaa niin ei se kauaa pysy räpeltämättömänä, mutta ainakin tietää mitä on räpelletty
SE:llä ajamisesta on sen verran monta vuotta että kesällä pitää päästä kokeilemaan SE:tä ennen kun teen mitään päätöksiä, Että oliko se hyvän tuntuinen käteen ja luonteeltaan hurja, vai kultaako aika muistot? Kovin kauaa ei tosiaan pysty odottamaan jos meinaa suht alkuperäiskunnossa, ja vähillä kilsoilla ajetun SE:n löytää.
Mutta kun toi nykyinen pyörä on kanssa mieleinen, ei tule olemaan helppo päätös.
SE:llä ajamisesta on sen verran monta vuotta että kesällä pitää päästä kokeilemaan SE:tä ennen kun teen mitään päätöksiä, Että oliko se hyvän tuntuinen käteen ja luonteeltaan hurja, vai kultaako aika muistot? Kovin kauaa ei tosiaan pysty odottamaan jos meinaa suht alkuperäiskunnossa, ja vähillä kilsoilla ajetun SE:n löytää.
Mutta kun toi nykyinen pyörä on kanssa mieleinen, ei tule olemaan helppo päätös.
Kylätason kurapyöräilijä.
Komppaan Niamolan tekstiä,
Oma linkkini oli vertailun vuoksi ja "kontakti" kaukainen...
Eikä tuo eräs pohjanmaalla myynnissä oleva SE ainakaan vielä ole hintaansa pudottanut näinä muutamana vuotena joita on kulunut kun sen ruotsista hain,päin vastoin.
Minulla se oli oikeassa käytössä,seuraavalla "väärässä".....kiillotteli ja huolteli vaikka ei ehtinyt juurikaan ajaa,minä sitä rovajärvellä ulkoilutin,että pysyi ketjut vetreenä...
Ahti ja Adve.
Menee vähän offiksi mutta suotakoon...jos tarve olisi niin itse hakisin,ainakin ruattista.
Oma linkkini oli vertailun vuoksi ja "kontakti" kaukainen...
Eikä tuo eräs pohjanmaalla myynnissä oleva SE ainakaan vielä ole hintaansa pudottanut näinä muutamana vuotena joita on kulunut kun sen ruotsista hain,päin vastoin.
Minulla se oli oikeassa käytössä,seuraavalla "väärässä".....kiillotteli ja huolteli vaikka ei ehtinyt juurikaan ajaa,minä sitä rovajärvellä ulkoilutin,että pysyi ketjut vetreenä...
Ahti ja Adve.
Menee vähän offiksi mutta suotakoon...jos tarve olisi niin itse hakisin,ainakin ruattista.
- enska
- Pyörä: ei oo nyt
Ei se ole näköjään ihan yksinkertaista tuoda naapurista MP:tä. Myyjät ei halua myydä ulkomaille koska eivät luota, että mopo rekisteröidään Suomeen. Mutta nyt näyttää hyvältä...kiitos paikkakuntalaiselle tuttavalle..
CR125R -89, TS125X -87, XT550 -82, XL600R -84, XL600R -87, XR650R -03, Africa twin RD07 -95, KTM 990adv -06, KTM 950adv GO!!!!!!! -04, KTM SuperEnduro -07, Suzuki DR-Z400 -05, Yamaha Wr450f -06, KTM EXC450 -13
Itse taisin myyjän kanssa kanssa täyttää sen (silloin ainakin oli keltainen) rekisteröinti osan, eli kupongin "avställd" kohtaa ruksi, käsin kirjoitettiin jotain tyyliin "importerad till Finland" ja allekirjoitukset, kopio tuosta lapusta molemmille ja alkuperäinen pudotettiin yhdessä ruotsin kustin poljettavaksi. Tällöin kapine on poistettu ruotsin liikenteestä ja ruotsiomistajan maksut katkeaa.enska kirjoitti:Ei se ole näköjään ihan yksinkertaista tuoda naapurista MP:tä. Myyjät ei halua myydä ulkomaille koska eivät luota, että mopo rekisteröidään Suomeen. Mutta nyt näyttää hyvältä...kiitos paikkakuntalaiselle tuttavalle..
Tekninen osa, tuon lapun kopio ja kauppakirja ainakin -09 riitti tullille dokumetiksi että mopsi on mun.
[Ja tähänkin epäluuloon muistaakseni oikea syyllinen on tiedon siirtyminen Trafi > ruotsin vastaava välillä, eli tiedon siirtyminen ainakin joskus saattoi kestää iäisyyksiä]
"Tärisee ? - Se on moottoripyörä eikä kodinkone"
- enska
- Pyörä: ei oo nyt
No nyt tuo kuvien mukainen SE on tallissa ja katsastettuna. Vero päätöstä odotellessa
. Mittarissa huimat 13500km ja kuntokin ihan ok. Ihmeen kalliita nämä on(57000kr), mutta se unohtui ajellessa 
CR125R -89, TS125X -87, XT550 -82, XL600R -84, XL600R -87, XR650R -03, Africa twin RD07 -95, KTM 990adv -06, KTM 950adv GO!!!!!!! -04, KTM SuperEnduro -07, Suzuki DR-Z400 -05, Yamaha Wr450f -06, KTM EXC450 -13