Yleistä keskustelua enduroista
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Pasi
- Viestit: 3075
- Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 2:53 pm
- Pyörä: KTM690R/SM
- Paikkakunta: Tornio
Viesti
Kirjoittaja Pasi »
Jag tycker att gränsen mellan Haparanda och Torneå är bättre. Åtminstone för mig, jag bor bara 0.02 mil från Karl Gustavs kungrike

-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Viestit: 2618
- Liittynyt: La Syys 25, 2004 11:45 pm
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Paikkakunta: München, Saksa
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Marko Hemmilä »
Hei, nyt ei kyllä ymmärrä sanaakaan, vaikka Ruotsia joskus menneisyydessä koulussa opetettiinkin...

-
Veijo
- Viestit: 1232
- Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 9:59 am
- Pyörä: Cube AMS100 LTD
- Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Veijo »
Yksi Ruotsin 'mil' on 10 km, eli Pasilla on matkaa rajalle vain 200 metriä
