Menikö zumo 500 viimeinki rikki?
Lähetetty: Ma Kesä 18, 2018 2:09 pm
Tommonen outo ominaisuus tuli nyt...
Eli latasin suomen laavut garminiin, kaikki ok. Virraty päälle niin laite ei tottele käskyjä. Laite tulee aloitustilaan.
Painettu "toimintaruutu" muuttuu kyllä oranssiksi mutta mitään ei tapahdu. Välillä kartta tulee esille mutta kartta tärisee ja heiluu näytöllä eikä tottele mitään käskyä.
Näytön suojakalvo oli todella kulunut. Irrotin sen mutta eipä tuo vaikuta vikaan.
Onko tuo nyt sitte rikki vai jotain muuta?
Terv. Ile
Eli latasin suomen laavut garminiin, kaikki ok. Virraty päälle niin laite ei tottele käskyjä. Laite tulee aloitustilaan.
Painettu "toimintaruutu" muuttuu kyllä oranssiksi mutta mitään ei tapahdu. Välillä kartta tulee esille mutta kartta tärisee ja heiluu näytöllä eikä tottele mitään käskyä.
Näytön suojakalvo oli todella kulunut. Irrotin sen mutta eipä tuo vaikuta vikaan.
Onko tuo nyt sitte rikki vai jotain muuta?
Terv. Ile