Tarpeettomana piiitkään tallin hyllyllä lojunut Zumo 220 näki taannoin taas päivänvaloa kun päätin rusnata tulevan
kesän pohjois-norjan reissua varten pyörään kepsin. Kartta ja kone vm.2011 joten arvaan että kartan päivitys olisi
paikallaan jos siitä iloa aikoo reissulla saada. Mitenhän tuo 'update' kannattaisi toteuttaa?
Elektroniikka liikkeet heittää pihalle tankkilaukun muovin alle sopivia 5" autonaveja loppuiän karttapäivityksillä
roheella satasella joten hirmuisesti ei viitsisi tuohon wanhaan aparaattiin rahaa enään ammentaa.
Ennakkoon vihjeistä kiitokset ko. laitteisiin vihkiytyneiltä...
Zumo 220
Valvoja: Moderaattorit
Re: Zumo 220
Open street map.
Norjassa ei uusia teitä kannata ajaa joten turha niitä karttoja on päivittää.
Norjassa ei uusia teitä kannata ajaa joten turha niitä karttoja on päivittää.
- Dominator
- Viestit: 1668
- Liittynyt: To Touko 06, 2010 3:03 pm
- Pyörä: Hondat:CR250R, XR650L, XL1000V
- Paikkakunta: Manse
Re: Zumo 220
Norjalaisten itsensä väsäämiä ilmaisia reitittäviä karttoja Zumon muistikortille voi latailla täältä:
http://www.frikart.no/garmin/
http://www.frikart.no/garmin/