Zumo 220

GPS, kartat, navigaattorit, eksymiset ynnä muut navigointiin liittyvät jutut.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
kalle12v
Viestit: 96
Liittynyt: Pe Marras 25, 2005 11:48 am
Pyörä: KTM Adventure 1190R

Zumo 220

Viesti Kirjoittaja kalle12v »

Tarpeettomana piiitkään tallin hyllyllä lojunut Zumo 220 näki taannoin taas päivänvaloa kun päätin rusnata tulevan
kesän pohjois-norjan reissua varten pyörään kepsin. Kartta ja kone vm.2011 joten arvaan että kartan päivitys olisi
paikallaan jos siitä iloa aikoo reissulla saada. Mitenhän tuo 'update' kannattaisi toteuttaa?
Elektroniikka liikkeet heittää pihalle tankkilaukun muovin alle sopivia 5" autonaveja loppuiän karttapäivityksillä
roheella satasella joten hirmuisesti ei viitsisi tuohon wanhaan aparaattiin rahaa enään ammentaa.
Ennakkoon vihjeistä kiitokset ko. laitteisiin vihkiytyneiltä...
"La macchina va dove vanno gli occhi"
Aatos
Viestit: 353
Liittynyt: Ti Touko 25, 2010 11:57 am
Pyörä: Moto Guzzi V85TT

Re: Zumo 220

Viesti Kirjoittaja Aatos »

Open street map.
Norjassa ei uusia teitä kannata ajaa joten turha niitä karttoja on päivittää.
Avatar
Dominator
Viestit: 1668
Liittynyt: To Touko 06, 2010 3:03 pm
Pyörä: Hondat:CR250R, XR650L, XL1000V
Paikkakunta: Manse

Re: Zumo 220

Viesti Kirjoittaja Dominator »

Norjalaisten itsensä väsäämiä ilmaisia reitittäviä karttoja Zumon muistikortille voi latailla täältä:
http://www.frikart.no/garmin/
Vastaa Viestiin