Androidiin navi sovellusta?
Lähetetty: Ti Kesä 09, 2015 7:12 pm
Vanhassa nokiassa (e7) oli aikanaan pirun hyvä navi kun se oikeesti löysi jo lähes olemattomia teitä ja polkuja kun laitto sen vältteleen isojateitä ja etsiin lyhyintä reittiä.
Olisko mitää kokemuksia android naveista?
Olisko mitää kokemuksia android naveista?