Sivu 1/1

Androidiin navi sovellusta?

Lähetetty: Ti Kesä 09, 2015 7:12 pm
Kirjoittaja Mixu
Vanhassa nokiassa (e7) oli aikanaan pirun hyvä navi kun se oikeesti löysi jo lähes olemattomia teitä ja polkuja kun laitto sen vältteleen isojateitä ja etsiin lyhyintä reittiä.

Olisko mitää kokemuksia android naveista?

Re: Androidiin navi sovellusta?

Lähetetty: Ti Kesä 09, 2015 7:13 pm
Kirjoittaja Mixu
.... ja sit löytyki koko ketju asiasta.... se kuuluisa silmä käteen ;)