TomTom Rider 400

GPS, kartat, navigaattorit, eksymiset ynnä muut navigointiin liittyvät jutut.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Kunkku
Viestit: 1943
Liittynyt: Su Syys 24, 2006 9:52 pm
Pyörä: Gessu
Paikkakunta: Luumäki
Viesti:

TomTom Rider 400

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

Löytyykö keneltäkään kokemuksia uudesta TomTomista? Joko se pystyy haastamaan Garminit, vai ovatko vanhempien mallien negatiiviset ominaisuudet periytyneet tähän uuteenkin?
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
Avatar
tokor
Viestit: 739
Liittynyt: Ti Touko 29, 2012 9:21 am
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Lumijoki

Re: TomTom Rider 400

Viesti Kirjoittaja tokor »

Sinulla itsellä näköjään alkaa kokemusta kertyä :wink:
Joko uusi Tomppa ymmärtää maastokarttoja, tai siis saako niitä siihen yleensäkään mitenkään :?: Aikaisemminhan niitä ei käsittääkseni ole saanut..
Avatar
Gessuli
Viestit: 1312
Liittynyt: To Syys 02, 2010 8:24 pm
Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: TomTom Rider 400

Viesti Kirjoittaja Gessuli »

Tuo maastokartta systeemi kiinnostaa kanssa.
Lähtee heti hankintaan, jos maastokartat syöpi.
http://www.brbikers.com

EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
Avatar
Kunkku
Viestit: 1943
Liittynyt: Su Syys 24, 2006 9:52 pm
Pyörä: Gessu
Paikkakunta: Luumäki
Viesti:

Re: TomTom Rider 400

Viesti Kirjoittaja Kunkku »

Gessuli kirjoitti: Lähtee heti hankintaan, jos maastokartat syöpi.
Valitettavasti voit toistaiseksi säästää rahasi.
Kunkusta sanottua:" Tämän tyyppisiä heppuja, jotka ovat omasta mielestään aina oikeassa on foorumit pullollaan. Pitäisi vaan vaieta tuollaiset häiriköt hiljaisiksi mutta kun ei voi."
Avatar
ramirin
Viestit: 1373
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 10:18 pm
Pyörä: Ready To Push
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: TomTom Rider 400

Viesti Kirjoittaja ramirin »

Onhan tomppaan maastokarttoja syötelty jo riderin alkuvaiheista lähtien.. ei vaan ole ihan plug'n'play (tarvitaan ttmaps jne.)

Onko kukaan käpistellyt telinettä, onko oletettavissa että 500km hiekkapuhalluksen jälkeen lataustapit syö kolot naviin ja latausongelmat alkaa tässäkin?
Kylän kohoralla komiasti, vaikka mettällä vähä kompuroottiski.
Vastaa Viestiin