Marinea kauppaa oheista kohtuulliseen 199,- hintaan. http://www.marinea.fi/compegps_twonav_delta_skandinavia
Tuo voisi olla hyvä laite kurapyöräkäyttöön mutta arveluttaa karttojen saatavuus. Onko porukalla mitään käytännön kokemusta moisesta laitteesta?
Laitteen manuaalia selailin ja huomasin että ko. laite on tullut markkinoille 2011 joten ei ole ihan uusinta tekniikkaa.
I'm not afraid to go fast... It's crashing & burning that sucks!
Ostin tuon pari vuotta sitten Marineasta ja palautin parin viikon jälkeen. Suurimmat ongelmat oli tuon softan kanssa jonka kanssa en tullut lainkaan toimeen kun olen tottunut Oziin.
Itse laite oli hyvä ja ostinkin nyt saman laitteen Holux merkkisenä 250eurolla (alkuperäinen valmistaja) joka päästää suoraan WinCe käyttikseen kiinni. Nyt laitteessa Ozi ja Automapa asennettuna ja hyvin toimii.
KarMa kirjoitti:Ostin tuon pari vuotta sitten Marineasta ja palautin parin viikon jälkeen. Suurimmat ongelmat oli tuon softan kanssa jonka kanssa en tullut lainkaan toimeen kun olen tottunut Oziin.
Itse laite oli hyvä ja ostinkin nyt saman laitteen Holux merkkisenä 250eurolla (alkuperäinen valmistaja) joka päästää suoraan WinCe käyttikseen kiinni. Nyt laitteessa Ozi ja Automapa asennettuna ja hyvin toimii.
Muutama surautus on tällä navilla nyt ajeltu ja kokemukset on positiiviset. Erityisesti tuo näytön luettavuus kirkkaassa auringonpaisteessa on aikaisempiin "Hakkis + boksi" virityksiin aivan eri planeetalta. Ei mitään ongelmaa näkyvyydessä vaikka aurinko on paistanut suoraan näyttöön.