Lifetime päivitys uuteen läppäriin.
Valvoja: Moderaattorit
-
Winkula
- Pyörä: GL 1800 / F 800 GS / XT 600
Lifetime päivitys uuteen läppäriin.
Helou
Mulla on Zumoon lifetime päivitys ja läppärissä samat kartat tietyst myös. Nyt olen ajatellut hommata uuden tietskarin, mutta olen miettinyt että miten saan uuteen koneeseen toimimaan garminin päivitys systeemit. Onko tää homma ihan kakunpalajutskaa, vai tuleeko mitään brobleemaa? Ja kuinka käytännössä pitää toimia? APUWA!!!
Mulla on Zumoon lifetime päivitys ja läppärissä samat kartat tietyst myös. Nyt olen ajatellut hommata uuden tietskarin, mutta olen miettinyt että miten saan uuteen koneeseen toimimaan garminin päivitys systeemit. Onko tää homma ihan kakunpalajutskaa, vai tuleeko mitään brobleemaa? Ja kuinka käytännössä pitää toimia? APUWA!!!
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Re: Lifetime päivitys uuteen läppäriin.
No problem. Senkun vaan asennat MyGarmin sivulta uusimmat karttapäivitykset siihen uuteen koneeseen, niin siihen liittyvät softat tulevat automaattisesta. Mapsourcen toki joudut asentaan erikseen esim. alkuperäiseltä asennuslevyltä. Mulla on Garmin kartat kahdella tietokoneella (työläppäri/kotikone) ja hyvin toimii päivitykset.Winkula kirjoitti:Helou
Kura lentää...
-
Winkula
Kiitos
Näin mä tän kuvittelinkin suurinpiirtein toimivan.
Näin mä tän kuvittelinkin suurinpiirtein toimivan.
- DOMI
- Pyörä: XT660Z Tennari -09, NX650-95 ja CBX1000
Kannattaakin aina ladata uudet karttaversiot läppäriin. Sieltä sitten päivittää tarpeelliseksi katsomansa kartat naviin. Aika turhaa jokakerta päivittää laitteeseen koko Euroopan karttoja, jollei neljää kertaa vuodessa kiertele ympäri Eurooppaa. Selviää laitteen karttojen päivityksestä huomattavasti kohtuullisemmassa ajassa.
- tertsu
Juurin näin, eikä koko Eurooppa enää edes mahdu Zumo 550:n sisäiseen muistiin. Mapinstall softalla on sitten näppärä siirtää halutut kartat laitteelle.DOMI kirjoitti:Kannattaakin aina ladata uudet karttaversiot läppäriin. Sieltä sitten päivittää tarpeelliseksi katsomansa kartat naviin. Aika turhaa jokakerta päivittää laitteeseen koko Euroopan karttoja, jollei neljää kertaa vuodessa kiertele ympäri Eurooppaa. Selviää laitteen karttojen päivityksestä huomattavasti kohtuullisemmassa ajassa.
Kura lentää...
- Moosehunter
- Pyörä: Triumph Thunderbird1600
Tulipa Garminilta tähän Lifetimeen "parannus". MapSource ei suostu avaamaan millään uusinta Euroopan karttapäivitystä uudessa läppärissä!
No soitin sinne tukeen ja selvisi että pitää asentaa se Base Camp jolla sen saa auki ja toisekseen pitää kuulemma olla Zumo KIINNI koneessa jos tarkinta tasoa katselet läppärissä! Mikähän idea tossakin on?
Selitys: uudet karttapäivitykset sisältää vain uudet kohteet ja muutokset eli se vanha alkuperäinen Zumon kartta on pohjalla.
Vanhin kartta jonka Base Camp avaa minulla tarkoilla yksityiskohdilla ILMAN Zumoa on Europe NT v9.
Eivät vaan ole osanneet laittaa ohjetta sinne Garminin sivulle! Pyyteli kaveri anteeksi että sivuilla on "vähän" huonot ohjeet.
No soitin sinne tukeen ja selvisi että pitää asentaa se Base Camp jolla sen saa auki ja toisekseen pitää kuulemma olla Zumo KIINNI koneessa jos tarkinta tasoa katselet läppärissä! Mikähän idea tossakin on?
Selitys: uudet karttapäivitykset sisältää vain uudet kohteet ja muutokset eli se vanha alkuperäinen Zumon kartta on pohjalla.
Vanhin kartta jonka Base Camp avaa minulla tarkoilla yksityiskohdilla ILMAN Zumoa on Europe NT v9.
Eivät vaan ole osanneet laittaa ohjetta sinne Garminin sivulle! Pyyteli kaveri anteeksi että sivuilla on "vähän" huonot ohjeet.
- tertsu
Mikä Citynav versio?
Asensin Mapsourcen ja kartat (CityNav NT 2013.2) muutama viikko sitten uuteen läppäriin ja kaikki toimii kuten ennenkin.
Asensin alkuperäiseltä asennuslevyltä ensin Mapsourcen ja ikivanhan CityNav NT 2008:n ja sitten uusimman karttapäivityksen MyGarmin sivulta.
Asensin Mapsourcen ja kartat (CityNav NT 2013.2) muutama viikko sitten uuteen läppäriin ja kaikki toimii kuten ennenkin.
Asensin alkuperäiseltä asennuslevyltä ensin Mapsourcen ja ikivanhan CityNav NT 2008:n ja sitten uusimman karttapäivityksen MyGarmin sivulta.
Kura lentää...
Wanha osti 23.7.2011 life time päivityksen ja paketti on vielä avaamatta, ei kait tuo happane käyttämättömänä?
Josko tuota uskaltaisi alkaa kokeilemaan, nylyisellään vaan kaikki pelaa hyvin eikä Wanhan nörttitaidoissa ole hurraamista
Josko tuota uskaltaisi alkaa kokeilemaan, nylyisellään vaan kaikki pelaa hyvin eikä Wanhan nörttitaidoissa ole hurraamista
Weteraani kurapyöräilijä
-
Winkula
Jep. Hyvin onnistui lifetimen siirto uuteen koneeseen. Uusimpaan päivitykseen on näköjään tullut aika laajalti myös venäjän puoleisia alueita mukaan -tosin vain isompia teitä, mut kuitenkin.Winkula kirjoitti:Helou