Lifetime päivitys uuteen läppäriin.

GPS, kartat, navigaattorit, eksymiset ynnä muut navigointiin liittyvät jutut.

Valvoja: Moderaattorit

Winkula
Pyörä: GL 1800 / F 800 GS / XT 600

Lifetime päivitys uuteen läppäriin.

Viesti Kirjoittaja Winkula »

Helou

Mulla on Zumoon lifetime päivitys ja läppärissä samat kartat tietyst myös. Nyt olen ajatellut hommata uuden tietskarin, mutta olen miettinyt että miten saan uuteen koneeseen toimimaan garminin päivitys systeemit. Onko tää homma ihan kakunpalajutskaa, vai tuleeko mitään brobleemaa? Ja kuinka käytännössä pitää toimia? APUWA!!!
tertsu
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07

Re: Lifetime päivitys uuteen läppäriin.

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Winkula kirjoitti:Helou

Mulla on Zumoon lifetime päivitys ja läppärissä samat kartat tietyst myös. Nyt olen ajatellut hommata uuden tietskarin, mutta olen miettinyt että miten saan uuteen koneeseen toimimaan garminin päivitys systeemit. Onko tää homma ihan kakunpalajutskaa, vai tuleeko mitään brobleemaa? Ja kuinka käytännössä pitää toimia? APUWA!!!
No problem. Senkun vaan asennat MyGarmin sivulta uusimmat karttapäivitykset siihen uuteen koneeseen, niin siihen liittyvät softat tulevat automaattisesta. Mapsourcen toki joudut asentaan erikseen esim. alkuperäiseltä asennuslevyltä. Mulla on Garmin kartat kahdella tietokoneella (työläppäri/kotikone) ja hyvin toimii päivitykset.
Kura lentää...
Winkula

Kiitos :P
Näin mä tän kuvittelinkin suurinpiirtein toimivan.
DOMI
Pyörä: XT660Z Tennari -09, NX650-95 ja CBX1000

Viesti Kirjoittaja DOMI »

Kannattaakin aina ladata uudet karttaversiot läppäriin. Sieltä sitten päivittää tarpeelliseksi katsomansa kartat naviin. Aika turhaa jokakerta päivittää laitteeseen koko Euroopan karttoja, jollei neljää kertaa vuodessa kiertele ympäri Eurooppaa. Selviää laitteen karttojen päivityksestä huomattavasti kohtuullisemmassa ajassa.
tertsu

DOMI kirjoitti:Kannattaakin aina ladata uudet karttaversiot läppäriin. Sieltä sitten päivittää tarpeelliseksi katsomansa kartat naviin. Aika turhaa jokakerta päivittää laitteeseen koko Euroopan karttoja, jollei neljää kertaa vuodessa kiertele ympäri Eurooppaa. Selviää laitteen karttojen päivityksestä huomattavasti kohtuullisemmassa ajassa.
Juurin näin, eikä koko Eurooppa enää edes mahdu Zumo 550:n sisäiseen muistiin. Mapinstall softalla on sitten näppärä siirtää halutut kartat laitteelle.
Kura lentää...
Moosehunter
Pyörä: Triumph Thunderbird1600

Viesti Kirjoittaja Moosehunter »

Tulipa Garminilta tähän Lifetimeen "parannus". MapSource ei suostu avaamaan millään uusinta Euroopan karttapäivitystä uudessa läppärissä!
No soitin sinne tukeen ja selvisi että pitää asentaa se Base Camp jolla sen saa auki ja toisekseen pitää kuulemma olla Zumo KIINNI koneessa jos tarkinta tasoa katselet läppärissä! Mikähän idea tossakin on?
Selitys: uudet karttapäivitykset sisältää vain uudet kohteet ja muutokset eli se vanha alkuperäinen Zumon kartta on pohjalla.
Vanhin kartta jonka Base Camp avaa minulla tarkoilla yksityiskohdilla ILMAN Zumoa on Europe NT v9.
Eivät vaan ole osanneet laittaa ohjetta sinne Garminin sivulle! Pyyteli kaveri anteeksi että sivuilla on "vähän" huonot ohjeet.
tertsu

Mikä Citynav versio?
Asensin Mapsourcen ja kartat (CityNav NT 2013.2) muutama viikko sitten uuteen läppäriin ja kaikki toimii kuten ennenkin.
Asensin alkuperäiseltä asennuslevyltä ensin Mapsourcen ja ikivanhan CityNav NT 2008:n ja sitten uusimman karttapäivityksen MyGarmin sivulta.
Kura lentää...
ATC
Pyörä: HP2E

Viesti Kirjoittaja ATC »

Wanha osti 23.7.2011 life time päivityksen ja paketti on vielä avaamatta, ei kait tuo happane käyttämättömänä?
Josko tuota uskaltaisi alkaa kokeilemaan, nylyisellään vaan kaikki pelaa hyvin eikä Wanhan nörttitaidoissa ole hurraamista :lol:
Weteraani kurapyöräilijä
Winkula

Winkula kirjoitti:Helou

Jep. Hyvin onnistui lifetimen siirto uuteen koneeseen. Uusimpaan päivitykseen on näköjään tullut aika laajalti myös venäjän puoleisia alueita mukaan -tosin vain isompia teitä, mut kuitenkin.
Vastaa Viestiin