Olis taas mukava kokeilla tehdä Tyrellä reittiä, mutta kun ei onnistu. Tyren kun avaa, niin hetken päästä siinä seisoo "Busy" aakkuna. Tuo saattaapi siitä kadota, mutta saattaapi olla katoamattakin.
Kyseessä on Win7 64 bit kone ja tyreä on poisteltu ja asenneltu, mutta ei auta.
TyreToTunkio.
Tyre - tökkii
Valvoja: Moderaattorit
- mopopoitsu
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:33 am
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
- Paikkakunta: E-P (Isokyrö)
Tyre - tökkii
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
-
Sukke
- Viestit: 635
- Liittynyt: To Marras 22, 2012 4:44 pm
- Pyörä: KTM 500 EXC-F Sixdays
- Paikkakunta: Raisio
Re: Tyre - tökkii
Onko virustorjuntaa? Kaverilla Symantec esti Tyren asentumisen oikein. Sen kun otti asennuksen ajaksi pois päältä, kaikki ongelmat katosi.
- mopopoitsu
- Viestit: 1269
- Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:33 am
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
- Paikkakunta: E-P (Isokyrö)
Re: Tyre - tökkii
Saattaahan se olla sekin. Mun työmaan koneessa on saksalainen Kasperskele, enkä ymmärrä siitä mitään (korkkari saksanopinnot takana n. 40 v. sitten) vaikka mulla olis oikeudetkin, mutta kun ei ole edes niitä.
Verdamt!
Verdamt!
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)