Tyre - tökkii

GPS, kartat, navigaattorit, eksymiset ynnä muut navigointiin liittyvät jutut.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
mopopoitsu
Viestit: 1269
Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:33 am
Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Paikkakunta: E-P (Isokyrö)

Tyre - tökkii

Viesti Kirjoittaja mopopoitsu »

Olis taas mukava kokeilla tehdä Tyrellä reittiä, mutta kun ei onnistu. Tyren kun avaa, niin hetken päästä siinä seisoo "Busy" aakkuna. Tuo saattaapi siitä kadota, mutta saattaapi olla katoamattakin.
Kyseessä on Win7 64 bit kone ja tyreä on poisteltu ja asenneltu, mutta ei auta.

TyreToTunkio.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
Sukke
Viestit: 635
Liittynyt: To Marras 22, 2012 4:44 pm
Pyörä: KTM 500 EXC-F Sixdays
Paikkakunta: Raisio

Re: Tyre - tökkii

Viesti Kirjoittaja Sukke »

Onko virustorjuntaa? Kaverilla Symantec esti Tyren asentumisen oikein. Sen kun otti asennuksen ajaksi pois päältä, kaikki ongelmat katosi.
Avatar
mopopoitsu
Viestit: 1269
Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:33 am
Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Paikkakunta: E-P (Isokyrö)

Re: Tyre - tökkii

Viesti Kirjoittaja mopopoitsu »

Saattaahan se olla sekin. Mun työmaan koneessa on saksalainen Kasperskele, enkä ymmärrä siitä mitään (korkkari saksanopinnot takana n. 40 v. sitten) vaikka mulla olis oikeudetkin, mutta kun ei ole edes niitä.

Verdamt!
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
Avatar
Jussi_S
Viestit: 776
Liittynyt: Ti Kesä 16, 2009 1:16 pm
Pyörä: XRV 750 Africa Twin, WR250
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Tyre - tökkii

Viesti Kirjoittaja Jussi_S »

Ootko näitä katsonnu: http://www.tyretotravel.com/help/#p1
AT -95
Vastaa Viestiin