Syynä on Wunderlichin keskiseisonta-tuki, josta on jollain ajoreissulla tipahtanut toinen jousista, joilla tuki pysyy ylhäällä ajon aikana. Koska tuki pitäisi saada kuntoon, niin olen lähettänyt pari ystävällishenkistä emeiliä Wunderlichin nettisivuilta löytyvään kontakti-osoitteeseen. Olen siis tiedustellut useampaan otteeseen (saksaksi ja englanniksi), olisiko mahdollista lähettää uusi jousi tai antaa edes jousen tekniset tiedot, jotta voisin yrittää hankkia sellaisen muualta. Selvästikään Wunderlich ei juurikaan välitä asiakkaidensa tyytyväisyydestä, koska eivät ole pariin viikkoon vaivautuneet antamaan minkäänlaista vastausta. Eli kun rahat on saatu pois asiakkailta, niin sen jälkeen heihin ei haluta tuhlata aikaa eikä vaivaa.
Ei taida olla enää paljon muuta tehtävissä kuin levittää sanomaa ja yrittää edes hieman omalta osaltani pilata Wunderlichin mainetta. Itse en aio enää tilata kyseisestä putiikista yhtään mitään. Tuotteethan Wunderlichilla ovat aivan ok, mutta ongelmatilanteissa sieltä on turha odottaa palvelua. Jos joku toinenkin jättää tilaamatta Wunderlichin tuotteita tämän vuodatuksen johdosta, niin olen päässyt tavoitteeseeni
-Tomi-