Eli nyt hätäseen Lappeenrannan miehet TOikansuontielle siihen realisointiputiikkiin. Ostin juuri Scotin X-One puvun hintaan 99e!!!
Duellin ovh hinnat näyttää olevan takille 249 ja housille 214 eli vaikka saisi rouheet rabatit niin silti tuskin lähtee ihan normikaupasta 99 eurolla.
Värejä oli sinistä, punaista ja harmaata. Kokoja M,L ja XL
Edit: Onko ne jotain susieriä, kun niin halwalla lähtee?
Menen silti
Kuulemma Jojensuusta jostakin konkurssista... Eli voi siis olla mistä vaan... Yritin etsiä omasta vikoja siinä väriä valitessa, mutta en löytänyt mitään. Takkia olen etsinyt viime aikoina ja olisin halunnut verision josta saa hihat irti ja jossa on takana reilut taskut. Tuossa ei ole paljon taskuja mutta sentää tuuletusaukot rinnasta löytyy.
Jep, tuli käytyä pukua kokeilemassa. Sopivat värit ja kokokin löytyi, mutta jostakin syystä tuli sellainen "etukäteiskatumus" ja jätin puvun hyllyyn (taas).
Mitään vikaa en minäkään löytänyt vaatteista.
Yamato kirjoitti:Jep, tuli käytyä pukua kokeilemassa. Sopivat värit ja kokokin löytyi, mutta jostakin syystä tuli sellainen "etukäteiskatumus" ja jätin puvun hyllyyn (taas).
Itse tuossa kokeilin omaa pukua XL (ukko 191/98) ja jos vaatetta ei ole reilusti niin alle mahtuu hyvin kaikki suojat vanhanmallisine hartsareineen, kyynärsuojineen polkkareineen ja jopa suojashortseineen... Eli mitoitus on sellainen suhteellisen väljä ja suojille on jokapaikassa tilaa hyvin. Olen tyytyväinen ostokseen.
Yamato kirjoitti:Jep, tuli käytyä pukua kokeilemassa. Sopivat värit ja kokokin löytyi, mutta jostakin syystä tuli sellainen "etukäteiskatumus" ja jätin puvun hyllyyn (taas).
Oliko sopivat värit puna/valko/musta?
Mulla oli jokin aikaa sitten,ei ole enää sopivat....
Oliko sopivat värit puna/valko/musta?
Mulla oli jokin aikaa sitten,ei ole enää sopivat....
Voi sinua
Joko on katumus iskenyt ja ikävä tullut vanhaa kunnon palvelijaa?
Puna/valko linjalta kyllä värejä katselin kieltämättä.
PS. Mopeti on mahdollisesti tavattavissa Lpr:n ympäristössä lähempänä kesää
Itse ostin jo avajaispäivänä mutta meinasin palauttaa kun hintalapussa luki snowmobile
Jossain nettikaupassa kuitenkin pukua kaupattiin kelkka/enduro pukuna ja jossain mönkkäriasuna. Erona kai oikeeseen enskapukuun on hengittävyys eli tuo vaikuttaa melko tuulenpitävältä asulta mutta toisaalta ilmastointireikiä (vetoketjullisia) tuntui olevan muutamia. Lahkeissa ja hihoissa "lumilukot" eli ei viima nouse hihansuusta tai lahkeesta ylös.
Scottin sivulla puvussa mainittiin olevan taskuja takanakin mutta eipä omasta löytynyt
JAMPPERI kirjoitti:Löytyyköhän kokoja ja värejä vielä
Kiinnostais tommoinen harmaa ja kokoni on yleensä XL (182cm / 97kg), pitikös Marko V.llä koko kutinsa eli oliko sama joka normaalisti?
Perskele kun on niin lyhyt matka mutta kun ei oo ikinä aikaa lähtee ajelee....
No yleensä mitä tuli tsadin keikalla takkeja kokeiltua niin olisin ottanut 58 joka kai yleensä vastaa XXL ihan sen takia, että suojat mahtuu alle. Mutta tuossa X-Onissa XL joka ihmeesti onkin siinä vaatteen kokolapussa numeroissa 54/52 riippuen maasta juuri sopiva suojat alla. Eli takin koko on aika reilu leveyssuunnassa. Housut on sitten ihan normaalia kokoa. Luulisin, että sulle tuo XL on aika passeli.
TTA kirjoitti:Itse ostin jo avajaispäivänä mutta meinasin palauttaa kun hintalapussa luki snowmobile
Jossain nettikaupassa kuitenkin pukua kaupattiin kelkka/enduro pukuna ja jossain mönkkäriasuna. Erona kai oikeeseen enskapukuun on hengittävyys eli tuo vaikuttaa melko tuulenpitävältä asulta mutta toisaalta ilmastointireikiä (vetoketjullisia) tuntui olevan muutamia. Lahkeissa ja hihoissa "lumilukot" eli ei viima nouse hihansuusta tai lahkeesta ylös.
Scottin sivulla puvussa mainittiin olevan taskuja takanakin mutta eipä omasta löytynyt
Duellin uusimmassa kuvastossa puku on kohdassa onroad/offroad. Ja kyllä sielläkin puhutaan takataskuista sekä housussa reisitaskuista. Eli olisiko niin, että malli on muuttunut vuodelle 2008 ja nuo myytävät on vuotta 2007 mikä olisi aika loogista. Muuten tuo puku näyttää kyllä ihan samalta. Hinnat on kuvastossa 249/199 eli jos ne useammat taskut haluaa niin vähän enemmän joutuu maksamaan
Soitin sinne ja olisin varannut itselleni XL koon mutta ei ole enää samaa väriä paria, eli olis pitänyt ottaa esim. punaiset housut ja sininen takki, ja housuja ei ole kun yhdet kokoa XL muita kokoja en kysellyt