Laukkutelineet

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

Rollo
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Syys 12, 2023 8:40 am
Pyörä: Africa twin

Laukkutelineet

Viesti Kirjoittaja Rollo »

Tulin sitten ostaneeksi Africa twinin ja varustelukierre on tosiasia.

Katselin tuossa Hepco&Beckerin telineitä ja tämän vuoden Africa twinin ja adventure mallin kiinnityspisteet näyttävät samoilta, vaikka 1100L malliin pitäisi olla oma systeemi. Onko siis nuo kaksi mallia samanlaisia takaosastaan?

Näyttäisi noin muutenkin adventureen tarjottavan paremmin lisävarusteita. kuin tuohon enemmän maastomalliin.
Timo Kalkkila
Viestit: 428
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 10:05 pm
Pyörä: Honda CRF1100L
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Laukkutelineet

Viesti Kirjoittaja Timo Kalkkila »

Jos AT:ssai ei ole Hondan alkuperäistä takatelinettä (ei ollut vakiona vm 20-21) niin suosittelisin hankkimaan ensin sellaisen. Mulla ei sitä uutena ollut ja pihi kun olen, niin ostin H&B:n takatelineen. No nyt kolmen vuoden päästä jouduin päätöstä katumaan ja ostin Hondan takatelineen.

Ilman Hondan takatelinettä AS:n ja standardin "after-market laukkukiinnitysratkaisut" ovat varmasti erilaiset.
Rollo
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Syys 12, 2023 8:40 am
Pyörä: Africa twin

Re: Laukkutelineet

Viesti Kirjoittaja Rollo »

Tässä on takateline mukana ja siihen olikin näppärä pultata Givin sovitelevy suoraan kiinni ja ilmeisesti muoviruuvien alla on sivulaukkutelineen kiinnityskierteet.
mursu
Viestit: 59
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 6:31 pm
Pyörä: Honda CRF 1100 AS vm. 22
Paikkakunta: Alajärvi

Re: Laukkutelineet

Viesti Kirjoittaja mursu »

Itse laitoin vm. 22 AT-malliin Sw Motechin telineet ja pehmeät laukut. Muutamalla reissulla ei ole kyllä ollut mitään valittamista.
Hankintapaikka tässä: https://www.motokaup.ee/fi/
Vastaa Viestiin