Seat concepts kimppatilaus?

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

jaa
Viestit: 817
Liittynyt: La Huhti 05, 2008 12:53 pm
Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata
Paikkakunta: Rauma

Re: Seat concepts kimppatilaus?

Viesti Kirjoittaja jaa »

Juu voin ottaa. Tosin just paukahti koko loppu marraskuu täyteen asiakastapaamisia eilisen päivän aikana. Mutta juu voin hoitaa, mutta jos taas kuntatalous näyttää tältä että pitää käyttää budjetit loppuun ennen kuin vuosi vaihtuu niin voi olla, että tilanne rauhoittuu vasta tammikuun ensimmäisillä viikoilla. Mutta yritän puskea hommaa eteenpäin het kun on aikaa jo tänä vuonna.
jaa
Viestit: 817
Liittynyt: La Huhti 05, 2008 12:53 pm
Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata
Paikkakunta: Rauma

Re: Seat concepts kimppatilaus?

Viesti Kirjoittaja jaa »

Lueskelin useampien palstasisarien (?) ja veljien posteja ajatuksella lävitse ja tuntuu olevan kaikilla toive pienistä säästöistä. Itellä edellen kalenteri aivan piukassa (viikosta 1-2 arkipäivää kotona muutoin tien päällä asiakkailla tai pääohviisilla 300km päässä). Onko nyt vain toive alennuksesta 10-20€ (joka hukkuu oikeasti kotimaan posteihin)? Jos tuosta on kyse niin en itse kyllä näe tälle kovin isoja järjellisiä syitä, vaan itse olen kyllä tarttumassa tuohon kaupallisen toimijan tarjoukseen. Mulla on aika kortilla (ehken vähän rahakin) mutta kun noita tunteja viisarikelloon ei voi painaa lisää niin mä olen jo aikaa sitten päättänyt että mä yritän korvata ton rajallisen voimavaran oravannahoilla.

Laskin että palstalta olisi ollut 4-6 halukasta (minä mukaanlukien) pitkin Suomenniemeä (eli postitukset Suomessa yksittäin Raumalta eteenpiän) niin tuo kaupallisen toimijan tarjous ei sitten loppupeleissä ole niin kallis. (Minun mielestäni!) Korjatkaa toki jos olen väärässä. Jos enempää ei ilmoittautujia ole ja erityisesti ei ole muita hartiapankin tekijöitä niin leimatkaa vaikka välistävetäjäksi. Yrittäjän arki vaan nyt on tämmöistä, että pitää tehdä välistävetoja ja yrittää edes vähän harrastaa niissä väleissä kun ei yritä pitää firmaa pystyssä ja 16 ihmistä leivän syrjässä kiinni.

Eli ilmoittaudutteko (uusintana juu) viestillä tälle palstalle (ei tarvi antaa vielä omia nimiä, vaan kerään ne sitten jos tää käynnistyy YV:llä) jos olette kiinnostuneita OIKEASTI lähtemään tähän kimppaan, niin nähdään kaikki vähän missä mennään. Ei puolivalmiita ja ehkä jos isot alennukset saadaan, vaan lähdet mukaan tai et. Hinnat tulee tietoon kun tiedetään osallistujien määrä. Sitten saa toki perua jos ei näe hintaa järkevänä, ei tämä mikään pakkomyyntiä ole. Mutta ilmoittautuminen, ehken voisin lauantaina jos kuu on kylellään oikeassa asennossa niin voin osallistua = ei noteerata. Odottelen ens viikon ke saakka. Jos ilmoittautuneita on samat 4-6 hlö ja kaikki pitkin kotimaata kuin varpusparvi niin mä en jaksa uskoa että tästä saadaan niin isoja alennuksia, että oikeasti säästetään kymmeniä prosentteja. Ei nuo kuitenkaan mitään tuhansien eurojen sijoituksia ole, niin harvoimpa nuo kauppiaat mitään satasia alennuksia antaa.

Itse olen tilaamassa joka tapauksessa riskillä kaksi penkkiä meni syteen tai saveen. Jos riittävästi kimppaan lähtijöitä ei ole niin tilaan kaupalliselta toimijalta. Ens ja sitä seuraavana kesänä tulossa niin hienot ajoreissut (vaikkakin asvaltilla, mutta näitä yrittäjän hermopaineita on pakko päästä purkamaan) että en aio niitä kärsiä perheen ja kaverin kanssa per** ruvella. Makso mitä makso. Ja myyjänähän toimii nyt suomalainen verkkokauppa, vaikka itse ei tee noita. Eipä nuo kivijalkapuoditkaan kovin montaa sytytystulppaa tehdä. Tarkoitan että olen ihan mielelläni ulostamassa tämän viitsimisen suomalaiselle toimijalle.
Avatar
tokor
Viestit: 758
Liittynyt: Ti Touko 29, 2012 9:21 am
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Lumijoki

Re: Seat concepts kimppatilaus?

Viesti Kirjoittaja tokor »

Minä skippaan. Viime metreillä meni pyörä vaihtoon ;)
Avatar
nevis
Viestit: 294
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 9:55 pm
Pyörä: KTM lc4 640 Adventure
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Seat concepts kimppatilaus?

Viesti Kirjoittaja nevis »

Moro!

Mie tilasin kaupallisen kautta.
Mielestäni oli hyvä tarjous..

nevis
---enskan se olla pitää---

Honda monkey Z50j>Suzuki PV50>Suzuki DR 800>KTM 640 adventure
mks900
Viestit: 177
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 1:53 pm
Pyörä: Husqvarna fe 250 2018, Honda Dominator
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Seat concepts kimppatilaus?

Viesti Kirjoittaja mks900 »

samoin
jaa
Viestit: 817
Liittynyt: La Huhti 05, 2008 12:53 pm
Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata
Paikkakunta: Rauma

Re: Seat concepts kimppatilaus?

Viesti Kirjoittaja jaa »

Taas menty pitkin Suomea niin että kahdelta näkyy. Ok, siis ei muita kimppailijoita ilmoittautunut kuin minä, joten minä myös käännyn kaupallisen tarjoajan palveluksiin (kuten edellä kirjoittelin). Eli rehdit ja nopeat vastaukset niin päästiin omasta mielestäni fiksuimmin eteenpäin. Kiitos!
jaa
Viestit: 817
Liittynyt: La Huhti 05, 2008 12:53 pm
Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata
Paikkakunta: Rauma

Re: Seat concepts kimppatilaus?

Viesti Kirjoittaja jaa »

Paitti tsihi... meni tarjous jo ohi. Eli ainoa joka asiaa on yrittäny ajaa kaikkien puolesta eteenpäin jäi nuolemaan näppejään. Noh, tilaan suoraan toimittajalta sitten.
Avatar
Josasu
Viestit: 276
Liittynyt: La Syys 05, 2015 10:33 pm
Pyörä: Kawasaki Versys X 300
Paikkakunta: Muurame

Re: Seat concepts kimppatilaus?

Viesti Kirjoittaja Josasu »

Käytän vanhaa topiccia hyödyksi.
Tilasin loppu vuodesta pyörääni päällis&fyllinki setin.
Veloittivat silloin jo 99$ postimaksua. Nyt pyytivät vielä 69$ lisää että voivat lähettää paketin. On mennyt postitus jenkeistä todella kalliiksi.
Kawasaki Versys X 300 2019
KTM 250 exc 2015 (ex)
KTM 690 Enduro R 2010 (ex)
KTM 990 Adventure ABS 2010 (ex)
Kawasaki Zx-6r 1999 (ex)
Koippa
Viestit: 136
Liittynyt: Su Tammi 27, 2019 12:59 pm
Pyörä: Yahama Tenere 700
Paikkakunta: Nummela

Re: Seat concepts kimppatilaus?

Viesti Kirjoittaja Koippa »

Mä vein oman teneren penkin Helsinkiin verhoilijalle, joka on tehnyt penkkejä. 2 osainen penkki paremmin matka-ajoon muotoiltuna tulee maksamaan huomattavasti vähemmän kuin noiden hinnoittelu. Jollain isolla kimpatilauksella voisi päästä samaan. Tuloksen tulee näkemään keväämmällä.
Koheltaja
Viestit: 8361
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Seat concepts kimppatilaus?

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Mä käytin yhden pyörän penkin Hesassa ja siitä tuli ensiluokkaisen karmea, vitunmoinen räpellys ja 350€ köyhempi. Reklamaatiota tehdessä tekijä sanoi että sait sellaisen mitä pyysit... no ei todellakaan.
Kylätason kurapyöräilijä.
Avatar
Joe&Sue
Viestit: 6
Liittynyt: Pe Maalis 16, 2018 10:01 pm
Pyörä: Kawa X-300 -18
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Seat concepts kimppatilaus?

Viesti Kirjoittaja Joe&Sue »

Josasu kirjoitti: Ke Tammi 27, 2021 7:27 pm Käytän vanhaa topiccia hyödyksi.
Tilasin loppu vuodesta pyörääni päällis&fyllinki setin.
Veloittivat silloin jo 99$ postimaksua. Nyt pyytivät vielä 69$ lisää että voivat lähettää paketin. On mennyt postitus jenkeistä todella kalliiksi.
Moi, onko tuo setti X-300:lle? Itsekin sitä harkitsin, mutta on muistaakseni vain matalalle penkille ja mun samoin kuin kai kaikki Euroopassa myyty korkeammalla penkillä. Joskus muutama vuosi sitten googlettelin tuon paskan penkin vuoksi ja löysin maininnan, että korkea penkki on ollut monen ratkaisu huonolle penkille. Ajattelin itsekin sitä ratkaisuksi, mutta varaosanumeron mukaan minulla on jo tuo ns. parempi eli korkeampi - en tiedä kuinka huono se matala edes voi olla.
Avatar
Joe&Sue
Viestit: 6
Liittynyt: Pe Maalis 16, 2018 10:01 pm
Pyörä: Kawa X-300 -18
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Seat concepts kimppatilaus?

Viesti Kirjoittaja Joe&Sue »

Koheltaja kirjoitti: Ke Tammi 27, 2021 9:06 pm Mä käytin yhden pyörän penkin Hesassa ja siitä tuli ensiluokkaisen karmea, vitunmoinen räpellys ja 350€ köyhempi. Reklamaatiota tehdessä tekijä sanoi että sait sellaisen mitä pyysit... no ei todellakaan.
Moi, oliko verhoilija jossain Lahden motarin / Jakomäen paikkeilla suunnilleen ja muistaakseni omakotitalon yhteydessä olevassa verhoomossa? Muutama vuosi sitten etsiskelin satulan parantajaa ja löysin yhteystiedot sekä maininnan, että on tehnyt enemmänkin prätkien penkkien parannuksia ja saanut kehuja, tais kyl olla vaan omien puheidensa mukaan? Minulle tarjosi tuon petrausta about 280 €:lla, en kuitenkaan silloin vienyt, mutta nyt taas ollut suunnitelmissa, kun rautaperseen sijasta lienen varustettu pumpulipeffalla.
Avatar
Joe&Sue
Viestit: 6
Liittynyt: Pe Maalis 16, 2018 10:01 pm
Pyörä: Kawa X-300 -18
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Seat concepts kimppatilaus?

Viesti Kirjoittaja Joe&Sue »

Koippa kirjoitti: Ke Tammi 27, 2021 8:09 pm Mä vein oman teneren penkin Helsinkiin verhoilijalle, joka on tehnyt penkkejä. 2 osainen penkki paremmin matka-ajoon muotoiltuna tulee maksamaan huomattavasti vähemmän kuin noiden hinnoittelu. Jollain isolla kimpatilauksella voisi päästä samaan. Tuloksen tulee näkemään keväämmällä.
Moi, laitatko keväämmällä tietoa miten onnistui ja missä tehtiin, niin tietää pitääkö varoa vai voiko käyttää tuota verhoilijaa.
Koheltaja
Viestit: 8361
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
Pyörä: pyörätön
Paikkakunta: Kehä III länsirajalla

Re: Seat concepts kimppatilaus?

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Joe&Sue kirjoitti: Ke Tammi 27, 2021 11:17 pmMoi, oliko verhoilija jossain Lahden motarin / Jakomäen paikkeilla
Taisi olla jossain Kallion suunnalla, paljon kuulema tehnyt customien penkkejä ja kehuttiin. Kaikkia huhupuheuta kannata uskoa...
Kylätason kurapyöräilijä.
Avatar
Josasu
Viestit: 276
Liittynyt: La Syys 05, 2015 10:33 pm
Pyörä: Kawasaki Versys X 300
Paikkakunta: Muurame

Re: Seat concepts kimppatilaus?

Viesti Kirjoittaja Josasu »

Joe&Sue kirjoitti: Ke Tammi 27, 2021 11:09 pm
Josasu kirjoitti: Ke Tammi 27, 2021 7:27 pm Käytän vanhaa topiccia hyödyksi.
Tilasin loppu vuodesta pyörääni päällis&fyllinki setin.
Veloittivat silloin jo 99$ postimaksua. Nyt pyytivät vielä 69$ lisää että voivat lähettää paketin. On mennyt postitus jenkeistä todella kalliiksi.
Moi, onko tuo setti X-300:lle? Itsekin sitä harkitsin, mutta on muistaakseni vain matalalle penkille ja mun samoin kuin kai kaikki Euroopassa myyty korkeammalla penkillä. Joskus muutama vuosi sitten googlettelin tuon paskan penkin vuoksi ja löysin maininnan, että korkea penkki on ollut monen ratkaisu huonolle penkille. Ajattelin itsekin sitä ratkaisuksi, mutta varaosanumeron mukaan minulla on jo tuo ns. parempi eli korkeampi - en tiedä kuinka huono se matala edes voi olla.
Joo versykseen tulee. Eli tolla modilla lähtee tuo syvennys monttu penkistä kokonaan pois mikä onkin itselleni paras vaihtoehto. Vihaan noita monttupenkkejä kun ei voi liikkua muuta kuin seisaaltaan ajaessa. Kysyin varmistuksen ja sanoivat että käy myös korkeaan vakiopenkkiin mun vähän kovertaa fyllinkiin tilaa lisää siitä ihan etuosasta tankin kohdalta tai vaihtoehtoisesti vuolee penkin muovia matalemmaksi siitä että fyllinki mahtuu paikalleen. Kunhan tuo saapuu vien paikallisen prisman suutarille asennettavaksi. Se on pätevä sälli noissa niin tulee kerralla hyvä.
Kawasaki Versys X 300 2019
KTM 250 exc 2015 (ex)
KTM 690 Enduro R 2010 (ex)
KTM 990 Adventure ABS 2010 (ex)
Kawasaki Zx-6r 1999 (ex)
Vastaa Viestiin