1200 Gessuun tankorukkaset?

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

IsoPoika
Pyörä: R1200GSA

1200 Gessuun tankorukkaset?

Viesti Kirjoittaja IsoPoika »

Mistä löytyisi tarpeeksi isot rukkaset jotta mahtuisi kahvamuovitkin sisään? Bilteman mallia olen käyttänyt ilman muoveja, mutta tahtoo olla hiukan ahtaat tälläiselle 13,5 koon nyrkille.
Sylinen
juvander
Pyörä: MAN

Re: 1200 Gessuun tankorukkaset?

Viesti Kirjoittaja juvander »

https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Ari
Pyörä: Helkama

Viesti Kirjoittaja Ari »

Minulla GSA:ssa ja nyt AT:ssa on Oxford tankorukkaset. Hein-Gerickeltä joskus ostin. Mahtuu korotettujen rysterien kanssa ja löytyy netistä Oxford handlebar muffs haulla.
Marko Hemmilä
Site Admin
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

Itse olen joskus käyttänyt Hein-Gericken rukkasia jotka ei tahtoneet istua kunnolla paikalleen.
Pitemmälle reissulle kävin hakemassa Touratechin rukkasen jotka istuivat todella napakasti paikalleen.
IsoPoika

juvander kirjoitti:Tuolta
Tuoltahan minä oisin rukkaset ottanut, mutta oli tähän hätään minulle liian pitkä toimitusaika ralli kiireiden takia.

laadukkailta vaikutti ja kuullosti ehkä myöhemmin, jos en muuta vastaavia "toiminnaltaan" löydä.
Sylinen
HessuL
Pyörä: R 80 GS, Tuareg

Viesti Kirjoittaja HessuL »

IsoPoika kirjoitti:
Tuoltahan minä oisin rukkaset ottanut, mutta oli tähän hätään minulle liian pitkä toimitusaika ralli kiireiden takia.

laadukkailta vaikutti ja kuullosti ehkä myöhemmin, jos en muuta vastaavia "toiminnaltaan" löydä.
Voin suositella lämpimästi - kirjaimellisesti :lol:
Sora/lumipyöräilijä

"Boxerin valinta ei merkitse lyhytaikaisten muotivirtausten perässä juoksemista, vaan se tehdään tietoisina ihmisen ja moottoripyörän välisestä erikoissuhteesta."
mchuurre
Pyörä: R1100GS/XL600V

Viesti Kirjoittaja mchuurre »

Vaan ku ite tekee, niin tietää...... :lol:

ps. hirmu kalliitkin, tasan tarkkaan 0.00 € kun oli tarjouksessa omassa tallissa :D

Kuva
"Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."
SYNNISSÄ ELÄVÄ PAKENEE JA KARTTAA JUMALAA, JA VÄLTTÄÄ HANAKASTI JEESUKSESTA TODISTAVIA!
CapoSakke
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

IsoPoika kirjoitti:

Sori, nämä rukkaset ovat 100% käsityötä parhaista materiaaleista ja parin tekemiseen mennee n. 10 tuntia, niin nyt vaan ei ennen Tuareg Rallia yksinkertaisesti aika riitä.

Mutta eikös se ole vähän sama asia? Jos ostat Fiat Unon, saat sen kaupasta mukaan, mutta Ferraria joutuu vähän odotelemaan, niitä kun ei ole hyllyssä, vaikka molemmat ovat saman konsernin tuotteita.

Aurora Borealis Biker Meeting 2013 osallistujista 50% käyttää näitä rukkasia, voi kertoa jotain tuotteen laadusta :?:
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
IsoPoika

CapoSakke kirjoitti:
IsoPoika kirjoitti:

Sori, nämä rukkaset ovat 100% käsityötä parhaista materiaaleista ja parin tekemiseen mennee n. 10 tuntia, niin nyt vaan ei ennen Tuareg Rallia yksinkertaisesti aika riitä.

Mutta eikös se ole vähän sama asia? Jos ostat Fiat Unon, saat sen kaupasta mukaan, mutta Ferraria joutuu vähän odotelemaan, niitä kun ei ole hyllyssä, vaikka molemmat ovat saman konsernin tuotteita.

Aurora Borealis Biker Meeting 2013 osallistujista 50% käyttää näitä rukkasia, voi kertoa jotain tuotteen laadusta :?:
En epäile hetkeäkään niiden laatua enkä tiennyt, että ne valmistetaan tilaustyönä, mutta kuten kirjoitin ettei ne tähän hätään kerennyt lämmittämään, mutta ensi talvena saattaa lämmittää. Minä tykkään Suomalaisesta laatutyöstä ja oon siitä valmis maksamaan ja epäilen ettei montaa muuta kahvahanskaa ole testattu yhtä arktisissa olosuhteissa 24 tunnin aikana. :P
Sylinen
mek
Pyörä: V-Strom 800 DE
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mek »

Omat pakkaspäivien ajelut ovat niin vähäisiä, etten raaskinut ostaa CapoSakkelta parhaita, joten tilasin Atlokilta nuo Kolpin -merkkiset rukkaset. Ihan siistiä työtä, hintansa oloiset. Mahtuvat juuri ja juuri Gessun rysterien yli. Leikkasin peilinvarsille viillot ja tikkasin reunat. Välttää meikäläisen vähiin ajoihin, mutta jääperseiden kannattaa ostaa Sakelta parasta...
kjhh
Pyörä: 1200 gs adv

Viesti Kirjoittaja kjhh »

http://hanxkauppa.fi/product_details.php?p=1564 Tällaiset ostin heräteostoksena Humppilan Hanxin myymälästä. Eivät vakuuttaneet, tarrakiinnitys ei pitänyt ja muutenkin lepattivat kuin haavanlehti ajoviimassa. Suutari vuorasi nuo vedenpitävällä keinonahalla ja pisti tarrojen tilalle kunnolliset vetoketjut ja lopputulos oikein hyvä. Hintaa tuli kaikkineen 80€
ktndwn
Pyörä: Suahan tiijä..

Viesti Kirjoittaja ktndwn »

Tilasin omaan 1150GSA:han alla olevasta linkistä. Sopii erinomaisesti.

Accessori Motostore
Vastaa Viestiin