1200 Gessuun tankorukkaset?
Valvoja: Moderaattorit
1200 Gessuun tankorukkaset?
Mistä löytyisi tarpeeksi isot rukkaset jotta mahtuisi kahvamuovitkin sisään? Bilteman mallia olen käyttänyt ilman muoveja, mutta tahtoo olla hiukan ahtaat tälläiselle 13,5 koon nyrkille.
Sylinen
Re: 1200 Gessuun tankorukkaset?
https://www.juvander.me/ilpo
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FIN-F-FL-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT
M-MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
Minulla GSA:ssa ja nyt AT:ssa on Oxford tankorukkaset. Hein-Gerickeltä joskus ostin. Mahtuu korotettujen rysterien kanssa ja löytyy netistä Oxford handlebar muffs haulla.
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Viesti:
Itse olen joskus käyttänyt Hein-Gericken rukkasia jotka ei tahtoneet istua kunnolla paikalleen.
Pitemmälle reissulle kävin hakemassa Touratechin rukkasen jotka istuivat todella napakasti paikalleen.
Pitemmälle reissulle kävin hakemassa Touratechin rukkasen jotka istuivat todella napakasti paikalleen.
Tuoltahan minä oisin rukkaset ottanut, mutta oli tähän hätään minulle liian pitkä toimitusaika ralli kiireiden takia.juvander kirjoitti:Tuolta
laadukkailta vaikutti ja kuullosti ehkä myöhemmin, jos en muuta vastaavia "toiminnaltaan" löydä.
Sylinen
- HessuL
- Pyörä: R 80 GS, Tuareg
Voin suositella lämpimästi - kirjaimellisestiIsoPoika kirjoitti:Tuoltahan minä oisin rukkaset ottanut, mutta oli tähän hätään minulle liian pitkä toimitusaika ralli kiireiden takia.juvander kirjoitti:Tuolta
laadukkailta vaikutti ja kuullosti ehkä myöhemmin, jos en muuta vastaavia "toiminnaltaan" löydä.
Sora/lumipyöräilijä
"Boxerin valinta ei merkitse lyhytaikaisten muotivirtausten perässä juoksemista, vaan se tehdään tietoisina ihmisen ja moottoripyörän välisestä erikoissuhteesta."
"Boxerin valinta ei merkitse lyhytaikaisten muotivirtausten perässä juoksemista, vaan se tehdään tietoisina ihmisen ja moottoripyörän välisestä erikoissuhteesta."
-
mchuurre
- Pyörä: R1100GS/XL600V
Vaan ku ite tekee, niin tietää......
ps. hirmu kalliitkin, tasan tarkkaan 0.00 € kun oli tarjouksessa omassa tallissa

ps. hirmu kalliitkin, tasan tarkkaan 0.00 € kun oli tarjouksessa omassa tallissa

"Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."
SYNNISSÄ ELÄVÄ PAKENEE JA KARTTAA JUMALAA, JA VÄLTTÄÄ HANAKASTI JEESUKSESTA TODISTAVIA!
SYNNISSÄ ELÄVÄ PAKENEE JA KARTTAA JUMALAA, JA VÄLTTÄÄ HANAKASTI JEESUKSESTA TODISTAVIA!
- CapoSakke
- Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
- Viesti:
Sori, nämä rukkaset ovat 100% käsityötä parhaista materiaaleista ja parin tekemiseen mennee n. 10 tuntia, niin nyt vaan ei ennen Tuareg Rallia yksinkertaisesti aika riitä.IsoPoika kirjoitti:Tuoltahan minä oisin rukkaset ottanut, mutta oli tähän hätään minulle liian pitkä toimitusaika ralli kiireiden takia.juvander kirjoitti:Tuolta
Mutta eikös se ole vähän sama asia? Jos ostat Fiat Unon, saat sen kaupasta mukaan, mutta Ferraria joutuu vähän odotelemaan, niitä kun ei ole hyllyssä, vaikka molemmat ovat saman konsernin tuotteita.
Aurora Borealis Biker Meeting 2013 osallistujista 50% käyttää näitä rukkasia, voi kertoa jotain tuotteen laadusta
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...
JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
En epäile hetkeäkään niiden laatua enkä tiennyt, että ne valmistetaan tilaustyönä, mutta kuten kirjoitin ettei ne tähän hätään kerennyt lämmittämään, mutta ensi talvena saattaa lämmittää. Minä tykkään Suomalaisesta laatutyöstä ja oon siitä valmis maksamaan ja epäilen ettei montaa muuta kahvahanskaa ole testattu yhtä arktisissa olosuhteissa 24 tunnin aikana.CapoSakke kirjoitti:Sori, nämä rukkaset ovat 100% käsityötä parhaista materiaaleista ja parin tekemiseen mennee n. 10 tuntia, niin nyt vaan ei ennen Tuareg Rallia yksinkertaisesti aika riitä.IsoPoika kirjoitti:Tuoltahan minä oisin rukkaset ottanut, mutta oli tähän hätään minulle liian pitkä toimitusaika ralli kiireiden takia.juvander kirjoitti:Tuolta
Mutta eikös se ole vähän sama asia? Jos ostat Fiat Unon, saat sen kaupasta mukaan, mutta Ferraria joutuu vähän odotelemaan, niitä kun ei ole hyllyssä, vaikka molemmat ovat saman konsernin tuotteita.
Aurora Borealis Biker Meeting 2013 osallistujista 50% käyttää näitä rukkasia, voi kertoa jotain tuotteen laadusta
Sylinen
- mek
- Pyörä: V-Strom 800 DE
- Viesti:
Omat pakkaspäivien ajelut ovat niin vähäisiä, etten raaskinut ostaa CapoSakkelta parhaita, joten tilasin Atlokilta nuo Kolpin -merkkiset rukkaset. Ihan siistiä työtä, hintansa oloiset. Mahtuvat juuri ja juuri Gessun rysterien yli. Leikkasin peilinvarsille viillot ja tikkasin reunat. Välttää meikäläisen vähiin ajoihin, mutta jääperseiden kannattaa ostaa Sakelta parasta...
http://hanxkauppa.fi/product_details.php?p=1564 Tällaiset ostin heräteostoksena Humppilan Hanxin myymälästä. Eivät vakuuttaneet, tarrakiinnitys ei pitänyt ja muutenkin lepattivat kuin haavanlehti ajoviimassa. Suutari vuorasi nuo vedenpitävällä keinonahalla ja pisti tarrojen tilalle kunnolliset vetoketjut ja lopputulos oikein hyvä. Hintaa tuli kaikkineen 80€