Yksi keino olisi tietenkin miehestä lyhentää sellaiset 20 cm, niin asia olisi kunnossa.
Tuuliohjain Yamaha XTZ 660:een
Valvoja: Moderaattorit
-
Luova
- Pyörä: Yamaha XTZ 660 Tenere -94
Tuuliohjain Yamaha XTZ 660:een
Tuli laitettua tuollainen -94 vuoden mallin Yamaha XTZ 660 Tenere. Vaikuttaa mainiolta peliltä näin alku kilometreillä. Varsinkin metsäautotiet ovat nannaa. Pakosta tulee pikitie siirtymiä ja ne ei niin mukavia olekaan. Pyörässä on paikallaan vakio tuuliohjain. Onko kenelläkäään kokemuksia ns. touring ohjaimista, jotka olisivat jonkin verran korkeampia ja ehkä leveämpiäkin. Ja mikäs se mahtaa olla sen laminar lipin vaikutus.
Yksi keino olisi tietenkin miehestä lyhentää sellaiset 20 cm, niin asia olisi kunnossa.
Re: Tuuliohjain Yamaha XTZ 660:een
Halojata Haukipuras!
Mulla on jammun 660 XT r ja siinä on pieni ja isoompi pleksi. Sen isoomman ku laittaa nii rintaan ei tuuli käy nii kovasti, mutta kypärämelu kasvaa melekolailla. Pienempi, joka on ilmeisesti vakiona on huomattavasti meluttomampi. Oon 170cm:n hujoppi. Käytän kokolailla vain pienempää plexiä, harvoon tuloo ajeltua tuntitolokulla tervattuja teitä sataaviittäkymppiä.
-sedu-
Mulla on jammun 660 XT r ja siinä on pieni ja isoompi pleksi. Sen isoomman ku laittaa nii rintaan ei tuuli käy nii kovasti, mutta kypärämelu kasvaa melekolailla. Pienempi, joka on ilmeisesti vakiona on huomattavasti meluttomampi. Oon 170cm:n hujoppi. Käytän kokolailla vain pienempää plexiä, harvoon tuloo ajeltua tuntitolokulla tervattuja teitä sataaviittäkymppiä.
-sedu-
Seppo Koskinen