Sidi Adventure Gore-Tex ajosaappaat.

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

jonkko
Pyörä: KTM 640 Adventure

Sidi Adventure Gore-Tex ajosaappaat.

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Onko kellään kokemusta/tietoa näistä?
http://www.motorcyclefootwear.co.uk/Sid ... AQCEY.aspx
Vaikuttais ihan asiallisilta?
Lare
Pyörä: Triumph tiger 800xcx

Re: Sidi Adventure Gore-Tex ajosaappaat.

Viesti Kirjoittaja Lare »

Minua myös kiinnostaa kyseiset saappaat. Tietääkö joku missä noita olisi sovitettavissa etelä-suomessa?
Maahantuojalla ei ole yhtään saapasta (parin kolmen viikon päästä kuulemma tulee).

Lisäys saatavuuteen.

Maahantuojalle tulee viikolla 21 kyseisiä kenkiä.
Viimeksi muokannut Lare, Ma Huhti 26, 2010 10:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
petev
Pyörä: F850GS

Viesti Kirjoittaja petev »

Kuvissa hyvän näköiset, mutta luonnossa oli ainakin mulle pettymys niin pehmeät oli eli ei paljon suojaa, mutta jos ei sitä hae niin varmaan hyvät.
jonkko
Pyörä: KTM 640 Adventure

Viesti Kirjoittaja jonkko »

Mä haen enemmän sitä suojaa vettä vastaan,ei ne mun nykisetkään enskasaappaat suojaa samalla tavalla kun krossisaappaat mutta niillä onnistuu käveleminenkin ilman et tuntuu/kuuluu silt ku olis laskttelumonot jalas :wink:
reiniday
Pyörä: SE

Viesti Kirjoittaja reiniday »

Jep,kiinnostais myäs kyseiset saappaat. lähinnä reissu saappaixi. Missähän pääsis tampereeen seurulla koettamaan?
Ensio
Pyörä: Tracer GT & Radon ja Moustache

Viesti Kirjoittaja Ensio »

Bike Worldissa Treellä oli ainakin reilu kk takaperin kokeiltavana. Itsellä vielä harkita-asteella nuo Adventuret, mutta korkealla ne ovat omalla (lyhyellä) listalla.
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Nuot on kyllä hienot kengät. Tai hienon näköset. Arvokkaat tosin, mutta kuuluu asiaan kun siinä tuo maaginen GoreTex lukee.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Å
Pyörä: Liian monta

Viesti Kirjoittaja Å »

Näitä monoja tulee maahan lisää huhti-/toukokuun vaihteessa. Näin mulle kerrottiin maahantuojalta, kun kyselin mun monojen perään. Mikä sitten lienee se oikea tieto...

Suojaavuus näissä kengissä ei varmastikaan ole crossien luokkaa, mutta käyttötarkoituskaan ei ole sama. Itse haeskelen näistä kengistä korvaajaa Sievin työjalkineille, joissa ei ole suojausta kuin varpaille. Tarkoitus on siis lähinnä saada "touring- ja matkaenskailuun" kengät, joissa on sen verran suojausta, että viitsii satunnaisesti poiketa vähän karummallekin alustalle pelkäämättä välitöntä damagea jaloille + vedenpitävyys. Crossit vedän taatusti jalkaan, jos tarkoitus on lähetä rymistelyhommiin.
Miten tää oikein menee...
Ei ole mitään väliä, jos ajaa kovaa ja pääsee ensimmäisenä perille, mutta on väärässä paikassa. Mukaillen Iina Rytikangas
Seikkailu alkaa, kun suunnitelma pettää
timpe99
Pyörä: F800GS

Viesti Kirjoittaja timpe99 »

Hain ko. kengät Tampereen Bike Worldistä joku aika sitten. Eihän nämä krossisaappaat ole, mutta paljon järeämpää tekoa kuin aikaisemmat Diadora stonet. Mielestäni oikein passelit matkaenduroajeluun. Riittävästi sivutukea sekä kantapää kohtuullisen hyvin suojattu. Kun puhutaan touring-kategorian kengistä, niin varmasti yhdet parhaiten suojaavista, Gore-tex tietysti iso plussa.

Itsellä normaalisti menee 42 koon kengät, ne olisivat sopineet myös, mutta paksummalla sukalla 43 oli parempi. Saa sitten tarvittaessa kylmällä keleillä tarpeeksi alle.
Hantte
Pyörä: SE

Viesti Kirjoittaja Hantte »

onko tuo varsi ylös asti vedenpitävä?
timpe99
Pyörä: F800GS

Viesti Kirjoittaja timpe99 »

Hantte kirjoitti:onko tuo varsi ylös asti vedenpitävä?
Luulisin niin, mutta enpä ole käynyt kahlaamassa missään. Kangasta on kyllä ylös asti, siinä on sellainen lieve mikä taittuu varren alle.
TEEPEE
Pyörä: Polkupyörä...

Viesti Kirjoittaja TEEPEE »

Nämä kyllä kiinnostaa itteäkin, etenkin tuon GT:n takia. Hinta on kyllä vielä aika suolanen, eikä ulkomailtakaan löydy paljon edullisemmin.
DR 650 SE > XRV 750 > DR-Z 400 SM > GT Avalanche (mtb)
Lare
Pyörä: Triumph tiger 800xcx

Viesti Kirjoittaja Lare »

[quote="Å"]Näitä monoja tulee maahan lisää huhti-/toukokuun vaihteessa. Näin mulle kerrottiin maahantuojalta, kun kyselin mun monojen perään. Mikä sitten lienee se oikea tieto...

Juu niille tulee kuun vaihteessa kengät, jotka ovat ne jo tilanneet.
Maahantuojalle tulee muutama ylimääräinen kenkä esim. 44 kokoa, mutta 45 kokoa ei tule ollenkaan ylimääräisiä.
Seuraavasta toimituksesta ei ole kuulemma enään mitään tietoa. Ilmeisesti kysyntää on ko. kengille.
arjoyl
Pyörä: BMW R1200GSA

Viesti Kirjoittaja arjoyl »

Ko. monot lunastettu ja melko lyhyen kokemuksen perusteella hyvältä tuntuu. Suositan.
- Arttu
Mika_Tz
Pyörä: KTM 990 Adventure -08

Viesti Kirjoittaja Mika_Tz »

Jos nuo ovat pehmeähköt, niin varteenotettava vedenpitävä vaihtoehto on Dainese Visoke
http://www.revzilla.com/motorcycle/dain ... d-wp-boots

Ostin pari vuotta sitten alennusmyynnistä Stormilta, vähän reilu sata euroa ja hyvin toimivat, pitävät vettä ja ovat olleet Teneren takahaarukan ja sääriluun välissä voltin jälkeen. Luu ei murtunut. Eivät tietenkään ole krossisaappaan veroiset. Hinta on näköjään kovempi kuin Sidillä...

Edit: samalla sivulla on myös Sidit, eikä olekaan halvemmat tuolla, vaan kalliimmat. Dollari/Puntahinnat hämäs... 8)

http://www.revzilla.com/motorcycle/sidi ... rain-boots#
Yamaha XT Tenere -> BMW F 650 GS Dakar-> R 1200 GS-> KTM 990 Adventure
http://www.gospelriders.fi/
http://agapevalmennus.fi
Vastaa Viestiin