Virran ulosotto moposta (650 Suzuki)

Kuskien ja pyörien varusteet

Valvoja: Moderaattorit

jibbe
Pyörä: Suzuki xf650

Virran ulosotto moposta (650 Suzuki)

Viesti Kirjoittaja jibbe »

Hei,

Kuinkas olette viritelleet navikaattoreita ja muita hilppeitä pyöriinne?

Minulla tuossa ei ole mitään virtapistoketta joten ajattelin että onnistuisko esim varaosaliikkeestä löytää tupakansytkä-pistoke johon voisi ottaa suoraan virran (sulakkeen kautta tietenkin) ja siihen saisi tökätä vaikka tuon em. navikan, vai kuinkas muut ovat tällaisia toteuttaneet?

Kuinkas näissä muuten riittää virta ja akun kapasiteetti, kun ajattelin viritellä lisävalon hieman näkyvyyttä tuomaan..
---minä yritän---
rainerb
Pyörä: AT RD07a + ST1100

Re: Virran ulosotto moposta (650 Suzuki)

Viesti Kirjoittaja rainerb »

Enpä ole itse vielä ehtinyt ruuvata kilkkeitä kiinni pyörään, mutta olin ajatellut varastaa sähköt parkkivalon johdosta. Se on lähellä ohjaustankoa, ja sen saa tarvittaessa sammutettua.

Vaikka se nyt ei ihan ammattilaislaatua ole, niin kyllä ajattelin ihka tavallisella rosvoliittimellä hoitaa tuon homman - jos hapettuu. niin tehdään myöhemmin paremmin. Ja todellakin tupakansytkän pistokkeeksi sellainen halpiskaupan malli, jossa kiinnitys on sytkän runkoon tulevalla muovisella mutterilla. Ei tarvitse porailla erillisiä reikiä kiinnitysmuttereilla.
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
VilleP
Pyörä: EXC 250 -09

Viesti Kirjoittaja VilleP »

Joo itse virittelin sinne etumaskin taakse ihan normaalin tupakansytyttimen ja virta parkkivalolta. Ja hyvin toimii. Tarvii vielä varmaan suojata sitä paremmin kosteudelta.
Jakke N
Pyörä: EXC450

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

Mä vedin virran akulta ja sulakkeen sinne akun viereen. Tollanen tuplatöpseli ja on ollu välillä puolillaan vettä, mutta sulake on ainakin toistaiseksi kestänyt :roll:
Liitteet
Virranulosotto.JPG
Sottapytty
Pyörä: BMW G650XChallenge

Viesti Kirjoittaja Sottapytty »

Tuolla on keskustelu aiheesta:
viewtopic.php?f=6&t=8383&hilit=virran+ulosotto
Vastaa Viestiin